news08.net/ads.txt

יאיר רביבו למיכאל וידל: “אתה מנהיג ראוי עם לב זהב ומשקיע את כל כולך ברמלה ותושביה”

ראש עירית לוד, עו”ד יאיר רביבו התייחס לרשומה שהעלה ראש עירית רמלה מיכאל וידל, לאחר שהאחרון קילל עיתונאית שערכה תחקיר על מפעל נשר, התלונות לזיהום והבקשה החדשה להיתר הרעלים – ודיבר עליה בצורה שאינה ראויה. וידל התעצבן כשהעיתונאית ביקשה מאחד התושבים לתאר את זיהום האוויר ברמלה: “לכי תז***** יא מטומטמת”, אמר לדובר שלו בשיחה בה לא ידע שהוא מוקלט בה – ולאחר מכן התנצל. “הגידוף שאותו נשמעתי אומר בכתבה ב״כאן 11״ נאמר בעידנא דריתחא באופן כללי, ולא כוון חלילה באופן אישי לעיתונאית עצמה. כמו כולנו, גם אני יכול לטעות ולפולט לעתים דברים מתוך רוגז. חשוב לי לציין שזו אינה דרכי באופן כללי, וכי אני בהחלט מכבד עיתונאים שעושים את עבודתם. אנו חיים במדינה דמוקרטית וחשוב לתת מקום לביקורת ציבורית. אני מתנצל בפניכם על פליטת הפה, וכן בפני העיתונאית ששמעה זאת בהקלטה”.

“לעניין התחקיר עצמו, רק השבוע הביעה עיריית רמלה בוועדת הפנים של הכנסת התנגדות חד-משמעית לדרישת ״נשר״ לקבלת היתר שיעלה את אחוז דלק הפסולת שלה. בנוסף, העירייה דרשה מהמשרד להגנת הסביבה להציב עובד ייעודי מטעם המשרד להגנת הסביבה, בתוך מפעל נשר, לצורך פיקוח קבוע; וכן להטיל סנקציות כספיות על כל עבירה ותקלה שמבצע מפעל נשר. בזכות המאמצים שנקטתי, הוצבה לפני כשנה תחנת ניטור ברמלה, לאחר שנים רבות שהמשרד להגנת הסביבה סירב לבקשות העירייה. בנוסף, אסרתי לאחרונה על הקמת מפעל בטון חמישי בעיר. עיריית רמלה בראשותי פועלת לשיפור נושא איכות הסביבה כפי שלא נעשה במשך עשורים”.

ראש עירית לוד יאיר רביבו כתב בתגובה: “מיכאל ידידי, מחזק אותך. אתה שגית בפליטת פה, וטוב שהתנצלת, אבל הערוץ עשה מעשה נבלה ששידר דבר שלא היה מופנה למצלמה. אתה מנהיג ראוי עם לב זהב ומשקיע את כל כולך ברמלה ותושביה. לעצם העניין אנחנו נשלב זרועות בעניין מפעל נשר. לא נאפשר למפעל מזהם לחרוג מהתקן המותר ובטח שלא לגדול”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן