news08.net/ads.txt

יבנה הירוקה: פקחים הדביקו מכתבי התראה לבעלי סוכות ודרשו את פירוקן

חג סוכות כזה עוד לא אירע אף פעם ובכל זאת היה מי שעשה את החג לקשה יותר – עיריית יבנה ופקחחה שהגיעו לשכונת יבנה הירוקה והדביקו מכתבי התראה על הסוכות שנבנו בטענה כי מדובר בשטחי העירייה.

“גם השנה בנינו סוכה מתחת לבית כמידי שנה, ברחוב אהרון חגג בגינה האחורית כמובן עפ”י ההנחיות יורדים עם מסכה לסוכה ללא שום התקהלות או ישיבה מחוץ לסוכה. המעט שאפשר לעשות כדי לשמוח בחג הזה עם כל הסגר ותקופת הקורונה המעורערת” כתבה אחת התושבות בפורום השכונה

“הרגע תקתקו לנו בדלת פקחים מטעם העירייה עם הנחיה הזויה ביותר!!!!! לפרק את הסוכות מפני שהסוכות יושבות על שטחה של העירייה והורסות את הדשא הציבורי, הסוכות מסודרות כמו שצריך לא מפריעות למעבר וצמודות לבניין, הילדים עשו יצירות וקישוטים לסוכה ומחכים לשבת בתוכה, גם נמנע מאיתנו לעשות חג עם המשפחה כולה, עכשיו גם לא לשבת בסוכה???”

עוד כתבה: “בנוסף הדביקו לכל סוכה מכתב התראה לפנות את הסוכות, ללא שום בקשה מוקדמת. הזוי ועצוב איך שהעירייה שלנו מתנהלת, להרוס לאנשים את החג ברגע האחרון ולאסור עלינו לקיים מצוות ישיבה בסוכה!!!!
תגידו לי אתם אם זה נשמע לכם הגיוני????!”

בעיריית יבנה השיבו לתושבת. עדכון הפוסט: תגובת העירייה נענתה לבקשה. “ראש העיר נענה לפניית התושבת והתיר השנה את קיומה של הסוכה. יחד עם זאת התנה ראש העיר את האישור בשימוש בסוכה למשפחה הגרעינית בלבד כפי שקובעות התקנות ומחייבות את כולנו בימים אלה”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן