news08.net/ads.txt

יואב גלנט מונה לתפקיד שר החינוך

ראש הממשלה נתניהו החליט למנות את השר יואב גלנט לתפקיד שר החינוך של מדינת ישראל. כמו כן, השר גלנט יהיה חבר בקבינט המדיני בטחוני.

ראש הממשלה נתניהו: ״אני שמח לבשר כי החלטתי למנות את השר גלנט לתפקיד שר החינוך הבא של מדינת ישראל. השר גלנט פעל רבות למען ביטחון ישראל בתפקידיו השונים בצה״ל וכיום כחבר בקבינט המדיני בטחוני. כמו כן, חיזק וקידם רבות את נושא הדיור בישראל בתפקידו כשר הבינוי והשיכון, ופעל רבות לעידוד העלייה לארץ בתפקידו כשר העלייה והקליטה. למדינת ישראל אתגרים רבים ויחד נמשיך לפעול לביצור חוסנה וביטחונה של מדינת ישראל״.

השר יואב גלנט: ״אני מודה לראש הממשלה על האמון ועל ההזדמנות ומקבל על עצמי את תפקיד שר החינוך של מדינת ישראל מתוך הבנת האחריות והחשיבות של העיסוק בעתיד ילדינו. חינוך לערכים והקניית השכלה ראויה לדור הצעיר בישראל הם ההשקעה הטובה והחשובה ביותר בעתיד מדינת ישראל״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן