news08.net/ads.txt

יואל גמליאל: “דורשים מחברת החשמל שתעמוד בהבטחותיה ותטפל בתקלות ובשיבושי החשמל שתחת אחריותה”

הכעס והתלונות מצס תושבי גדרה על ניתוקים בלתי פוסקים של החשמל הביאו לתגובת המועצה המקומית גדרה והעומד בראשה, יואל גמליאל, אשר מטעמן נמסרי כי הם פועלים מעל שנה בכל האמצעים העומדים לרשותם אל מול חברת החשמל, שהינה חברה ממשלתית, על מנת לשים סוף להפסקות החשמל התכופות ברחבי גדרה.

גמליאל קיים פגישות רבות עם בכירי חברת החשמל בהן נאמר לא פעם כי חברת החשמל פועלת לתיקון ושדרוג קווי החשמל בישוב. מאחר ופגישות אלה העלו חרס כיוון שהפסקות החשמל הממושכות וניתוקי החשמל הקצרים לא פסקו, דרש ראש המועצה פגישה עם שר האנרגיה ח״כ יובל שטייניץ ועם בכירי חברת החשמל.

בפגישה שהתקיימה השבוע עם השר שטייניץ, מנכ״ל משרד האנרגיה ובכירי חברת החשמל, הובטח לראש המועצה כי התקלות יטופלו בהקדם האפשרי. גמליאל אמר: “אנו דורשים מחברת החשמל שתעמוד בהבטחותיה ותטפל בתקלות ובשיבושי החשמל אשר תחת אחריותה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן