news08.net/ads.txt

יואל גמליאל מעדכן: 240 מאומתים תושבי גדרה, 7 מאומתים במוסדות ביישוב

ראש מועצת גדרה יואל גמליאל ממשיך לעדכן את הציבור מידי יום ברשתות החברתיות ואפילו בחשבונות הוואטסאפ. היום (חמישי) עדכן גמליאל כי במושבה ישנם 240 מאומתים תושבי המושבה ו-7 מאומתים במוסדות ביישוב. נכון לרגע זה ישנם 333 תושבים השוהים בבידוד. בתוך כך, ישנם 1,259 מחלימים מהמגפה.

מבחינת מערך החיסונים בגדרה מדווחים על 13,427 איש שחוסנו ומתוכם חוסנו מנה שנייה 8,451. גמליאל דיווח עוד כי 190 בדיקות מעבדה שבוצעו ביממה האחרונה -7.57% מתוכם נמצאו מאומתים ואמר: “בימים האחרונים התחלואה בגדרה עולה ואנו נמצאים כרגע בצבע האדום לפי מודל הרמזור של משרד הבריאות. אני קורא לכולכם, המשיכו לשמור ולהקפיד על הנחיות משרד הבריאות וביניהן שמירה על ריחוק חברתי – הימנעו ממפגשים חברתיים, משפחתיים ומכל מפגש שאינו הכרחי. גשו להיבדקצאו להתחסן  -החיסונים בקופות החולים פתוחים לכל אזרח מגיל 16 ומעלה. רק יחד נוכל לעצור את שרשרת ההדבקה – כולנו שומרים, נבדקים ומתחסנים. רק יחד נוכל להפוך את גדרה לירוקה ולחזור לשגרת חיינו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן