news08.net/ads.txt

יוזמה מיוחדת בגדרה: מוסרים תחפושות לכבוד פורים

ראש מועצת גדרה יואל גמליאל: “אני מברך על מיזם זה ומודה למתנדבות ולמתנדבים הפועלים במסירות למימושו

קהילת גדרה מתאחדת בכדי שכל הילדים יוכלו לחגוג את פורים כהלכתו.

במחלקה לשירותים חברתיים בגדרה, ממשיכים גם השנה ביוזמה של תחפושת לכל ילד וילדה יחד עם מתנדבות ומתנדבים מקהילת גדרה. במיזם זה גם שומרים על סביבה ירוקה וממחזרים תחפושות שכבר אין בהן שימוש, וגם דואגים שאף ילד או ילדה לא יישאר ללא תחפושת בגדרה.

תושבי המועצה מוזמנים להוציא מביתם תחפושות אשר לא בשימוש יותר ולהביא אותן למחלקה לשירותים חברתיים, משם יועברו התחפושות לכל מי שצריך.

עו”ס שרה אורן, מנהלת המחלקה לשירותים חברתיים: “לראות ילד מתלהב מתחפושת חדשה ואת האור שנפקח לו בעיניים זה משהו שנותן לנו כוח לכל השנה. אנחנו קוראים לתושבי גדרה להצטרף למיזם זה. חג פורים שמח”.

ראש מועצת גדרה יואל גמליאל: “אני מברך על מיזם זה ומודה למתנדבות ולמתנדבים הפועלים במסירות למימושו. בגדרה קהילה משפחתית עם ערבות הדדית ומחמם את הלב לראות את ההיענות וההתגייסות של כל אחת ואחד”.

צילום: Freepik

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן