‘יום זכויות הילד’ צוין במוסדות החינוך בלוד

גולת הכותרת ב’יום זכויות הילד’ שצוין במוסדות החינוך בלוד: הילדים הישראלים החטופים בעזה – “עד שיחזרו הביתה!”

הילדים הישראלים החטופים בעזה – גולת הכותרת ב’יום זכויות הילד’ שצוין במוסדות החינוך בלוד

“עד שיחזרו הביתה!”: במוסדות החינוך בלוד ציינו ביום שני השבוע את ‘יום הילד הבינלאומי’ או בשמו הנוסף ‘יום זכויות הילד’, אשר מצוין במדינות שונות במועדים שונים ונועד לקידום רווחתם של ילדים ושל נערים בעולם.

את היום המיוחד הקדישו בלוד לעשרות הילדים והנערים החטופים בשבי החמאס-דאע”ש ברצועת עזה, שנחטפו ע”י מחבלים ארורים במתקפת הטרור שאירעה בדרום הארץ ב-7 לאוקטובר, בעיצומו של חג שמחת תורה.

בתיכון דרכא גני אביב לדוגמא, הכינו מיצג מרגש עם בובות פרווה אותן קשרו כאסירים, כשבין לבין נתלו תמונות הילדים החטופים בסרטים צהובים – כסמל לפסטיבל נובה. המיצג תלוי כאות חיים בכניסה לבית הספר עם הכיתוב “עד שיחזרו הביתה!”.

בבית הספר גני יער, הכינו התלמידים מיצגים המזכירים לנו את הילדים החטופים. הם ניפחו בלונים צהובים, כתבו עליהם “להחזיר את הילדים הביתה” וקשרו אותם על גדר הכניסה לבית הספר. כמו-כן, הכינו התלמידים תערוכות עם ציורים ועבודות מושקעות שהוצגו במסדרונות, בהן מוזכרים החטופים הישראלים, תוך תפילה לשחרורם בקרוב – חיים ובריאים.

◼️ לקבוצת חדשות לוד בווטסאפ  לחצו כאן

צילום: דוברות העירייה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן