יום “חילופי שלטון” עם הנוער באילת

יום חילופי שלטון מתקיים מדי שנה ומטרתו לקיים חיבור בין בני הנוער לבין מקבלי ההחלטות בנושאים מהותיים באמצעות למידה מקרוב

כ–120 בני נוער ניהלו את העיר אילת ליום אחד במסגרת יום “חילופי שלטון” המסורתי, שמקיימת מידי שנה מועצת נוער עירונית.

במהלך היום החליפו בני הנוער בעלי תפקידים בעיר החל מראש העירייה, מנהלים בכירים בעירייה ובתאגידיה, צוותי הוראה בבתי הספר, מפקדי משטרה, כב”ה, בית חולים, מתנ”סים, אטרקציות, רשות הטבע והגנים, נמל ועוד.

המטרה לקיים חיבור בין בני הנוער לבין מקבלי ההחלטות בנושאים מהותיים באמצעות למידה מקרוב. את ראש העירייה – אלי לנקרי החליפה יו”ר מועצת נוער עירונית – שילת לנקרי. כמיטב המסורת, נחתם היום בטקס השנתי להענקת אות הפעיל המצטיין במסגרתו יקבלו 40 בני נוער ממסגרות ותנועות הנוער, אות הצטיינות על פועלם. עליו דיווחנו בחדשות 08. 

היום נפתח במפגש של כל בני הנוער ובעלי התפקידים בחדר הישיבות של העירייה והמשיך בחצי יום בו התלוו בני הנוער לבעלי התפקידים בישיבות, סיורים, תדרוכים ועוד. ראש העירייה ציין לשבח את בני הנוער ואת פעולות ההתנדבות שהם מקיימים לאורך כל השנה ואת תרומתם לקהילה בתוך מסגרות הנוער בהן הם פועלים. יו”ר מועצת הנוער העירונית – שילת לנקרי הודתה לראש העירייה על ההזדמנות וביקשה מכלל המשתתפים למצות את היום כמה שיותר.

“אני באופן אישי מקדישה את היום הזה לכל הנופלים הי”ד, ושכל  החטופים והחיילים יחזרו בשלום” ציינה שילת.

ראש העירייה ברך את בני הנוער ואת שילת ואמר:

“ימים לא פשוטים עוברים עלינו ובשנה החולפת והנוער שלנו הוכיח בה את הערבות הדדית, הסולידריות, האחווה והרעות. יש לנו נוער ערכי ואיכותי שלוקח חלק בכל כך הרבה מסגרות נוער, תורם לקהילה ושותף לעשיה חברתית מרגשת ואנחנו גאים על כך”.

עופרה בוארון – סמנכ”לית תוכן ופרוייקטים ברשת המתנ”סים, ברכה את בני הנוער המשתתפים ביום זה

“אני מאחלת לכם שתצליחו ללמוד מהיום הזה ולהפיק ממנו את המיטב ולכם בעלי התפקידים שתצליחו להעביר לבני הנוער את העשייה שלכם בדרך המשמעותית ביותר, אני בטוחה שתלמדו אחד מהשני ותיהנו”.

עדי דמארי – מנחת מועצת הנוער העירונית ציינה, כי יום חילופי שלטון מתקיים השנה בתקופה לא פשוטה ותוך כדי לחימה מתמשכת ואמרה: “רוב בני הנוער לקחו חלק פעיל בקליטת המפונים ובהקמת מתחמי פעילות משותפים כדי להקל את תהליך הקליטה בעיר, שהתגייסה מהשבוע הראשון והפכה לעיר הקולטת הגדולה במדינה. חלקם עוברים תקופה לא פשוטה, מתמודדים עם “שגרת מלחמה” מורכבת ועדיין ממשיכים להתנדב ולעשות למען הקהילה ולקחת חלק בעשייה המקומית השוטפת”.

מועצת נוער עירונית המקיימת מידי שנה את יום חילופי השלטון, פעילה כבר שנים רבות וחברים בה נציגים מכל מסגרות הנוער ובתי ספר התיכוניים. בין מסגרות הנוער: קולייר, היחידה לקידום נוער, נט”ע, אפ סטארס, דילר, ווליום, “כנפיים של קרמבו”, “בני עקיבא”, “אל עמי”, “המחנות העולים”, מד”צים 360 יעלים, “אחריי”, צופים, המשמר האזרחי, שומרי המפרץ, יוניסטרים, נוער מעברים ועוד.

היום נחתם בטקס השנתי להענקת אות הפעיל המצטיין. את הטקס מקיים מידי שנה אגף הנוער ברשת המתנ”סים, במסגרתו קיבלו 40 בני נוער ממסגרות ותנועות הנוער – אות הצטיינות על פועלם. להרחבה לחצו על הקישור.

◼️ לקבוצת חדשות אילת והערבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – ביטחוני/חירום/חריג לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות הביטוח הלאומי / חברת חשמל / דלק וגז / תאגידי המים / שירותים לציבור לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אילת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן