news08.net/ads.txt

יוני עוזיהו מ”איחוד הצלה” עבר תאונת דרכים כשרכב על אופנוע: “ניצלתי בזכות מעיל הרכיבה”

בפוסט מרגש שהעלה לרשת החברתית גולל יוני עוזיהו המוכר כדמות בולטת ומובילה בארגון “איחוד הצלה” וכמי שהציל חיים לא אחת – כי עבר תאונת דרכים לא םשוטה כשרכב על אופנועו הץוהוא ניצל בעקבות כך שעטה על גופו מעיל רכיבה סגור.

“לא רוכבים על אופנוע בלי מעיל רכיבה סגור!” כתב עוזיהו, “אני לא מתבייש ולא מסתתר, עברתי תאונת דרכים אתמול. תאונה לא פשוטה, לאופנוע האהוב שלי יש נזק משמעותי מאוד לצערי. למעיל רכיבה יש נזק משמעותי מאוד. אני? ברוך השם שלם. שפשופים ברגליים, נפיחות בכל מיני מקומות שלא ידעתי שקיימים בגוף וכאבים, כאבים מטורפים. כואב לי מאוד. בקושי קם מהכיסא, בקושי הולך אבל ברוך ה’ הכל במקום (נראה ככה..)

אבל בואו שנייה נדבר על משהו אחר. מעיל רכיבה, אני הייתי עם מעיל רכיבה סגור. המגנים היו בדיוק במקום שצריך וסגורים עם הסקוץ כמו שצריך. ואתם יודעים מה? המעיל הציל לי את הידיים, הבטן והגב. המעיל ספג פגיעה קשה מאוד ונקרע במספר מקומות (מצרף תמונות). אבל הקרעים היו במעיל ולא בידיים שלי. המעיל ספג את הכל! המעיל בלם אותי שנמרחתי 10-15 מטר על הכביש המעיל הציל לי את הידיים!!

חברים אהובים שלי, יקרים שלי. אופנוענים מכל הארגונים, אופנוענים בכלל. מעיל רכיבה סגור מציל חיים! אפילו שחם, אפילו שלא נעים. תשימו מעיל רכיבה. גם לנסיעה של שנייה וחצי “פה מעבר לפינה”. אני לא נכנס למי אשם בתאונה (זה יתוחקר על ידי מי שצריך) אבל המעיל הזה שוב אני אומר הציל אותי. יש לנו ילדים ומשפחות בבית. תזכרו את זה תמיד. שום דבר לא שווה שלא נחזור אליהם הביתה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן