news08.net/ads.txt

יו”ר האופוזיציה בנס ציונה, שחר רובין: “מהי הדרך הראויה ביותר להנציח את יוסי?”

במשך שנים רבות ליווה שחר רובין את ראש העיר לשעבר יוסי שבו ז”ל. בתור חבר מועצה, בתור סגן ראש עיר ואף בתור יו”ר אופוזיציה מולו. מאז ומתמיד רובין כיבד והעריך את שבו ז”ל וכעת, אחרי שיח מאוד רחב בימים האחרונים סביב הנצחתו של שבו ז”ל, הוא מביא את הצעתו האישית ופונה לראש העיר שמואל בוקסר בבקשה.

 

שחר רובין: “כ-20 שנה ליוויתי את יוסי. בחמש השנים הראשונות כיו״ר מטה הצעירים ולאחר כחבר מועצה וסגן. הוא זה שעודד אותי להיכנס לקואליציה, עוד בקדנציה הראשונה שלי כחבר מועצה, ובמשך רוב שנות כהונתו ישבתי לצדו כסגנו. הייתה זו תקופה מופלאה עבורי שהרי זכות גדולה לעבוד וללמוד מהטוב ביותר!

השנים הללו ייזכרו כשנים היפות של נס-ציונה, כשבפרק זמן של עשור וחצי הפכה נס-ציונה לעיר המבוקשת ביותר באזור השפלה ואחת המובילות בארץ, בתחומי עשייה רבים ומגוונים.בימים האחרונים מתקיים שיח ציבורי בנושא הנצחתו של יוסי שבו. עד עתה אינני מבין מדוע הנושא לא עלה קודם לדיון במועצת העיר. יוסי שבו שירת את תושבי העיר במשך 30 שנה: 5 שנים כסגן ו-25 שנה כראש העיר. הוא נחשב לקונצנזוס והדיון בנושא הנצחתו חייב היה להתקיים בפורום של נבחרי הציבור ובוקסר היה אמור לאפשר לכל אחת ואחד מחברי מועצת העיר להשמיע את דעתם – מהי הדרך הראוייה ביותר להנציח את יוסי?

במקרה כזה הייתי משתף את מועצת העיר בשיחות שהיו לי עם יוסי שבו בשנים האחרונות. הצעתי לו הנצחה עוד לפני עזיבתו והוא דבק בעיקרון שהנצחה עושים רק לאחר שאדם נפטר מהעולם. יוסי היה ידוע בצניעותו הרבה ולא הסכים לדון בנושא זה כלל וכלל. ברור לי כי הנצחתו חייבת להיעשות גם בדרכים נוספות מעבר לקריאת רחוב על שמו. למשל, קריאת שמורת הטבע גבעות הכורכר או מוסד חינוכי על שמו, בהחלט היו משקפות את רצון הציבור והיו מעניקות ליוסי מקום של כבוד בדברי ימיה של נס-ציונה, לצד מייסדי העיר ממשפחת לרר ובוקסר. שהרי יוסי ייזכר תמיד כמי שהפך את נס-ציונה מעיר שהיא מושבה לעיר המבוקשת ביותר בארץ למגורים.

אני מקווה שבוקסר יחסוך מאיתנו את הצורך להעלות את הנושא על סדר יומה של המועצה. אני קורא לו להתגבר על משקעי העבר, לבטל את החלטת ועדת השמות העירונית ולהעלות ביוזמתו את הנושא לדיון במועצת העיר. זאת במטרה אחת ברורה – לקדם הנצחה ראויה לאיש שהרבה בזכותו הפכה נס-ציונה לפנינת השפלה. אני סמוך ובטוח שמהלך כזה יפתור את המחלוקת שנוצרה עם התושבים בכלל ועם משפחת שבו בפרט סביב נושא רגיש זה ויזכה לתמיכה ציבורית רחבה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן