news08.net/ads.txt

יו”ר מרכז השלטון המקומי וראש העיר מודיעין חיים ביבס: “יש לבטל את המועצות הדתיות לאלתר”

יו”ר מרכז השלטון המקומי וראש העיר מודיעין חיים ביבס בכנס השנתי למנכ”לים ולמזכירים ברשויות המקומיות, המתקיים בימים אלו בהשתתפות כ-180 מנכ”לי ומזכירי השלטון המקומי: “בעקבות השינוי בתקצוב המועצות הדתיות, שהגיעו לכדי עלייה של 20% במאצ’ינג של העיריות, יש לבטל את המועצות הדתיות לאלתר. לא יכול להיות שאנו בונים תקציב ולאחר שהוא מאושר המדינה משנה ומגדילה את העומס על השלטון המקומי. בנסיבות אלו צריך לסגור את המועצות הדתיות”.

עוד אמר ביבס בכנס כי הרפורמה בתאגיד המים היא “בלוף אחד גדול” והוסיף כי “התאגידים לא צומצמו ויש לבטל את תאגידי המים ולחזור לאספקת מים מקומית, תוך חידוד הרגולציה”. ביבס התייחס גם למינויי בכירים ברשויות המקומיות, וקרא לבטל את שיטת המכרזים: “כיום ניתן למנות במשרת אמון רק מנכ”ל ואני קורא לאייש את כל המשרות הבכירות, כגון גזבר ויועץ משפטי באותה שיטה כמשרות אמון”.

בכנס השנתי שנושאו “המנכ”ל בעידן החדש”, משתתפים כ-140 מנכ”לים מכלל הרשויות והמועצות המקומיות ו-10 ראשי רשויות, והוא מתקיים עד יום חמישי ה-5 בספטמבר בעיר אילת. במסגרת הכנס יתקיימו הרצאות ופאנלים, בהם ייקחו חלק בכירי השלטון המרכזי והמקומי והוא ישלב בין תכנים מקצועיים הקשורים לעבודתו של המנכ”ל בשגרה ובחירום, לבין נושאים הקשורים לראשי הרשויות כמו תפיסות ניהול, הסכמי הגג ומחירי הדיור ואתיקה בשלטון המקומי.

צילום: יוד צילומים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן