news08.net/ads.txt

ייעוץ עסקי מבית טרגו – המדריך המלא

תחילה נתחיל בשאלה מה הוא ייעוץ עסקי? ייעוץ עסקי הוא שירות הבא על ידי ביטוי בשתי צורות, הראשונה היא ליווי אסטרטגי יעיל וארוך טווח של מנהל או בעל העסק בפעילויות השוטפות, בדיוק כפי שנקרא. הצורה השנייה היא פתרונות של בעיות נקודתיות או בניית תכנית ממוקדת, זאת אומרת שירות קצר וממוקד מטרה. שונה מאוד מיועצים מקצועיים אחרים שמתמקדים רק בהיבט מקצועי בודד של הארגון המדובר לדוגמא, יועץ פיננסי או יועץ שיווקי. במקרה של ייעוץ עסקי, ההחלטות אכן מתקבלות אך ורק על סמך ניתוח רחב של כל המחלקות הארגון בחברה ותוך התחשבות במגוונים שונים בהיבטים של האתגר או הבעיה. הרבה פעמים אנשים מתחילים ייעוץ עסקי נקודתי ואחרי שהצליחו הם המשיכו הלאה אל ליווי מקיף. בעזרת הדרך הזו יתאפשר לכם להיכנס בצורה מדורגת ויציבה לתהליך הייעוץ. אחרי ההצלחה של התהליך הממוקד תעברו אל תהליך של ייעוץ עסקי מקיף שמטרתו הפחתת והפסקת כיבוי השריפות, ובמקומן להכין תוכנית מסודרת, מקצועית, יעילה וברורה עד להשגת המטרות והיעדים.

מה כוללת התוכנית העסקית?

תוכנית עסקית מתחלקת לשלושה חלקים עיקריים כגון, כספים, שיווק, מכירות וניהול. כאשר מדובר בכספים, ניהול כספי החברה או העסק חייב להיות מתוכנן מראש ומדוייק, בדיוק כמו שאתם מתכננים את ניהול הבית שלכם, ניהול ההוצאות שהוצאתם לעומת ההכנסות שהכנסתם, ככה גם בעסק החדש. כאשר מדובר בתזרים מזומנים, ניתן לומר שהוא נועד בשביל לתכנן כמה כסף נכנס אל העסק, ולהבדיל בין ההוצאות שאתם תוציאו. ההכנסות ממקור מחזור המכירות שלכם, וההוצאות נגזרות מעלויות שונות שיש כמו, שכר דירה, משכורות, ארנונה, חשמל, תקשורת, רכבים, תשלום לספקים כמובן, מימון ועוד. נכון שקשה לתכנן כמה תמכרו מחר או בעוד חודשיים, אבל בכל זאת חשוב מאוד לתכנן כמה העסק שלכם יוכל למכור בתקופה הראשונה שלו. למה זה חשוב? המטרה היא לדעת האם העסק שלכם מרוויח או מפסיד כסף בכל רגע נתון ובזמן אמת, כדי שנוכל לעשות פעולות לשיפור התוצאות.

תהליך הייעוץ העסקי

תהליך של ייעוץ עסקי מבית טרגו

בדרך כלל יכלול פגישות של אחת בשבוע לפחות בכדי לאסוף את הנתונים הנדרשים, להגדיר ביחד את האתגר או אתגרים איתם הולך להתמודד הארגון, ניתוח אנליטי מעמיק של האפשרויות שיש לפעולה וליווי מקצועי עד השגת המטרה. כל זה יכול לקרות  אך ורק כאשר מדובר בייעוץ נקודתי וממוקד והן בתהליך ייעוץ יעיל, מקצועי, מובנה ומסודר שהמטרות שלו אסטרטגיות. בנוסף, עבודה משמעותית מאוד נעשית בפגישות הפרונטליות עם היועץ\ת העסקי. הרבה פעמים נדרשים גם בעל העסק וגם את היועצים העסקיים לעשות עבודת חשיבה,  מין הכנת “שיעורי בית”, ללימוד חומר וכדומה. תהליך הייעוץ העסקי הוא תהליך חשוב וממוקד מטרה, מסתיים לאחר ששני הצדדים בלבד הסכימו בפה אחד שהמטרה הושגה בהצלחה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן