news08.net/ads.txt

ים אביטן: “אנשים חושבים שמדובר בבדיחה, לא יודעים גבולות ומנסים לתעתע אולי בי, אולי בקורבנות נוספים ואולי בציבור”

ים אביטן שתמונותיו התנוססו ברשת לאחר שאשה התחזתה, לכאורה, אליו והונתה נשים אחרות בפרשיות אוהבים ומערכות יחסים במשך שנים פרסם רשומה ברשת הפייסבוק ובה כתב: “לאור השבוע האחרון בו חלו התפתחויות במסגרת התוכנית מתחזים, בה נחשפה הגב’ לורין מיכאלי “כמתחזה”, לכאורה אותה גב’ מיכאלי, היא זו שיצרה פרופיל/ים והשתמשה בשמי ובתמונותיי על מנת “להונות” נשים ברשת. איני יכול שלא לשתף אתכם בהשלכות העגומות שאני חווה וסופג בשבועיים האחרונים ובשבוע האחרון בפרט”.

אביטן הוסיף כי “בעקבות הפרשה הזו, אנשים חושבים שמדובר “בבדיחה” ולא יודעים גבולות ומנסים לתעתע אולי בי, אולי בקורבנות נוספים ואולי בציבור, באמצעות הרשתות החברתיות כשמידי יום אני מקבל צילומי מסך לפרופילים מזוייפים וקישורים מאנשים שבחלקם מכילים ניבולי פה נוכח פוסט מזוייף שראו, חלקם מבינים מיד שמדובר בזיוף ואיני קשור או אחראי לפרופיל זה או אחר שנתקלו בו בפייס או באינסטגרם, כששמי ותמונותיי מתנוססות על גבי כל אחד מאותם פרופילים מזוייפים.

“כמו כן, מועלים פוסטים באותם פרופילים שיראו כאילו אני הוא זה שכתב והעלה אותם, בנוסף נשלחים אליי תגובות הזויות בעקבות העובדה שעדיין ישנם אנשים שלא הבינו עד הסוף כי איני “המתחזה” ומדובר באדם רגיל, נורמטיבי שחי את חייו כמו כל אדם מן השורה והכי קיצון שיש לדמות המתועבת שאחראית לעוול שנעשה לאותן הבחורות שנפגעו.

“אז אני רוצה להבהיר באופן חד וחלק שכל אדם שחושב שיש לו הזכות לשחק בחייו של האחר, טועה בענק, מפניי שאיני מתכוון להיות כלי משחק של אותם אנשים בעליי “סטייה” שנהנים “לרקוד על דמו ושמו של אחר” ואין בכוונתי לפסוח ולעבור על כך לסדר היום, אדאג לברור מעמיק להגיע למקורם של אותם פרופילים מזוייפים ושהדין ימוצא עם האחראים לכך! אם לא די בזה אז ישנם גם את אותם חכמולוגים שיוצרים פרופילים של “המתחזה” לכאורה והכל על מנת לנסות לזעזע אותי, אז מי שזה לא יהיה צריך לקחת בחשבון שמאסתי בזה והשימוש בשמי ובתמונותיי לא יתרום להם דבר, נהפוכו. מקווה שמי שצריך יפנים את הטעות שבמעשיו ויקח בחשבון שמדובר במעשים שעלולים להסתיים בהליכים משפטיים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן