news08.net/ads.txt

יניב אלטיט נבחר להדליק את משואת המנהיגות במרכז האקדמי פרס

יניב אלטיט

במקביל לטקס המשואות בחגיגות ה-70 למדינת ישראל, נערך במרכז האקדמי פרס טקס הדלקת משואות אלטרנטיבי הטומן בחובו את ערכי המוסד. יניב אלטיט, המכהן כיו"ר אגודת הסטודנטים במרכז נבחר להשיא את משואת המנהיגות.

הדלקת המשואות המסורתית נערכה גם באקדמיה כאשר הוחלט במרכז האקדמי פרס לקיים טקס הדלקת משואות אלטרנטיבי הטומן בחובו את ערכי המוסד. יו"ר אגודת הסטודנטים במוסד האקדמאי, אשר הפך בשנים האחרונות לאחד מהמנהיגים הבולטים באגודות הסטודנטים בישראל, נבחר להדליק את משואת המנהיגות. "אני מדליק משואה זו בשם כל אותם האנשים פורצי הדרך, שלעולם אינם לוקחים דבר כמובן מאליו, שאינם מפחדים להיכשל בכדי להצליח, לכל אותם האנשים שחותרים להשגת עולם טוב יותר לאחר ויודעים שגם החלום הכי גדול הוא רק עוד שאיפה נוספת להגשמה כשהעיניים נעצמות", אמר אלטיט במעמד המכובד.

בדבריו ציין כי השנה, לראשונה בתולדות המרכז האקדמי פרס, הוביל משלחת מנהיגות פורצת דרך לפולין. "משלחת מנהיגות של סטודנטים וסטודנטיות מדהימים ומדהימות שהטביעה חותם ושמה את מדינת ישראל בכלל והמרכז האקדמי פרס בפרט על המפה", אמר בהתרגשות,. "זו משלחת של מנהיגים צעירים שהביעו ללא חשש ובצורה מעוררת כבוד את חזונם וחזון המרכז באוניברסיטאות ורשה ובמוסדות האו"ם השונים. בעיניי, מנהיגות היא אוסף של מרכיבים אישיותיים המתאחדים למקשה אחת ולתוצר סופי המכונה 'מנהיג'. המדינאי היהודי אמריקאי הנרי קיסינג'ר אמר כי משימתו של המנהיג היא להביא את אנשיו ממקום שבו הם נמצאים – אל מקום בו מעולם לא היו ואני מדליק משואה זו לכבוד אלה שמצליחים לרקום מערכות יחסים עם אנשים בסביבתם על מנת להניעם לעשיה שמעבר לסטנדרטים הרגילים ולהביא אותם אל אותו מקום בו מעולם לא היו".

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן