news08.net/ads.txt

יניב מרקוביץ’ הביא לפיתרון בסוגיית מצוקת הגנים ב’חצרות המושבה’ בשיתוף וועד השכונה; התוצאה: תוך שלושה שבועות יוקם גן שעשועים שישתרע על דונם

האם מצוקתם של ילדי חצרות המושבה מגיעה לסיומה? עושה רושם כי שיתוף הפעולה בין סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר, עו”ד יניב מרקוביץ’ וועד השכונה בהם הנציגים גיל ארז ודניאל גולדנברג – נושא פרי. היום (חמישי) נודע כי לפני מספר ימים כבר החלו העבודות להקמת גן שעשועים אשר ישתרע על פני שטח של דונם בשכונה. מדובר בגינת משחקים זמנית עד להקמת הפארק הגדול שישתרע על פני שטח שגדול פי עשרה, עם פינויו של בית הספר הזמני.

בעוד שלושה שבועות תסתיים עבודתם של עובדי אגף גנים ונוף בעיריית רחובות הכוללת מדשאה רחבת ידיים עם מתקני משחק, נדנדות ופיתוח נופי. נראה כי ישנה התעוררות כלפי תושבי השכונה, המאוכלסת על ידי מאות משפחות צבא קבע – שכן החל בימים אלה גם  מבצע ניקיון מקיף בסופו יוצבו מתקני מחזור בשכונה ויוקצה קו נפרד שיטפל בנושא הניקיון בשכונה.

יצוין כי סגן ראש העיר, עו”ד יניב מרקוביץ’, נמצא בשיח שוטף עם נציגי תושבי השכונה -דניאל גולדנברג וגיא ארז – אשר מעודכנים במהלכים השונים של העירייה, לרבות עבודות הפיתוח, הקמת מוסדות הציבור והפארק בשכונה ועוד. לדברי מרקוביץ’: “אנחנו מודעים למצוקה הגדולה בשכונה ולעובדה שאין להם שום גינה אחרת באזור. בשבוע החולף התחלנו לבצע עבודות ניקיון נרחבות באזור השכונה, וכעת עם הקמת הגינה יתאפשר לתושבים לצאת לשטח ירוק ומפותח, וזאת עד אשר יוקם הפארק הקבוע. אני נמצא בקשר רציף עם נציגי השכונה ובתאום איתם אעשה כל שביכולתי בכדי לתרום לפיתוחה וטיפוחה של השכונה. ראש העיר, רחמים מלול, נתן פה את מלוא הגיבוי וביקש לסיים את העבודות במקום מהר ככל האפשר”.

“עם סיום העבודות בשכונה, שכונת חצרות המושבה תהיה משכונות הדגל החדשות של העיר”, אומר ראש העיר רחמים מלול. “במסגרת הסכם הגג נשקיע משאבים רבים בשכונה לצורך הקמת תשתיות ופארק, וזאת במקביל לעבודות להקמת בית הספר בשכונה שהחלו בחודשים האחרונים. דלתי פתוחה בפני תושבי השכונה, ואנו נעבוד בשיתוף פעולה עימם למען רווחת השכונה ותושביה”

נציגי וועד שכונת חצרות המושבה הוסיפו: “ועד השכונה מודים לראש העיר, רחמים מלול ולסגן ראש העיר יניב מרקוביץ׳ על שיתוף הפעולה המתמיד ועל הקמת גינת המשחקים בשכונה. זו השכונה הצעירה ביותר בעיר ועל כן ישנם עוד פערים שאנו בטוחים כי יושלמו בשיתוף פעולה. יש לנו אמון מלא באנשי העירייה שיפעלו לפתח את השכונה לרווחת התושבים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן