יניב מרקוביץ’: “הצלחתי בגדול וזו רק ההתחלה”

“אני רחובותי גאה, נולדתי וגדלתי ברחובות. מרגיש רחובותי בכל רמ”ח איברי ולכן מאחל לרחובות ולתושבות ולתושבי העיר את מה שאני מאחל לעצמי”

ראש השנה תכף נכנס אלינו והמשמעות היא שלפחות מבחינת הבחירות המוניציפליות הזמן מתקצר עבור המועמדים, וזהו זמן מעולה לתפוס לשיחה קצרה את יניב מרקוביץ’.

“מי שמכיר אותי יודע שימים טרופים, מלאי יוזמה ועשייה, הם היום יום שלי תמיד ולא רק במערכת בחירות”, אומר מרקוביץ’ בפתח השיחה. “אני איש של יזמות ואתגרים, עשייה ולמידה אין סופית, מקפיד על קשר ומענה עם התושבות והתושבים, נהנה להרחיב אופקים בהרבה תחומי תוכן, לפתח את תחביבים שכוללים ריצה ורכיבה על אופניים וכן בישול ואפייה. אז לשאלתך, שלומי מצוין!”.

איך אתה מסכם את הקדנציה האחרונה?

“בקדנציה האחרונה כיהנתי כסגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר. בעיני זהו אחד מבין התיקים הכי מאתגרים שיש במועצת העיר רחובות, אם לא הכי. קבלתי תיק ללא תשתיות עבודה סדורות, בנושא שגרם לזעם ציבורי גדול ואף הוביל למחאה עירונית – “מחאת הזבל”. רבים ייעצו לי לקחת תיק “נוח” יותר, שקל להראות בו הישגיים מיידים ולא משימה מורכבת שכוללת למידה של הרבה תחומים ושינוי שלוקח זמן. דווקא האתגר והידיעה שיש בכוחי לעשות שינוי באיכות החיים לכלל הציבור הרחובותי, ללא קשר לגילם, מקום המגורים, שייכות וכו’ הוביל אותי להיענות לאתגר ולצאת מאזור הנוחות של תיקים אחרים”.

ואתה חושב שהצלחת?

“בגדול! עשרות גנים שופצו והוקמו וכל פעם שאני עובר ליד אחד מהם ורואה פעוטות משחקים או אוכלוסייה מבוגרת שיושבת בשיח חברי אני מרגיש סיפוק אדיר. אלפי הנשים והאנשים שנהנים ממתחמי הכושר הציבוריים שהקמתי ובעזרתם שומרים על בריאות תקינה הם הקבלות לעשייתי. טיילות ושבילי האופנים המאפשרים הליכה ורכיבה בטוחה ונעימה אף הם חלק ממערך החשיבה על שיפור איכות החיים ושמירה על בריאות הציבור. וזו רק ההתחלה…”

מה הלאה?

“צריך לתת מענה גם לריאות ירוקת ופארקים רחבי ידיים שיאפשרו תרבות ופנאי לאורך כל ימות השבוע. מקום למפגש של משפחות וחברים, שאיפת אויר צח, התרגעות, פעילות חברתית/קהילתית. אנחנו שם בתכנון ובביצוע ובעתיד הקרוב הבעיה לא תהיה שאין לאן ללכת אלא לאן נלך כי המבחר יהיה רב ומצוין”.

ומה אתה מאחל לרחובות לקראת השנה הבאה?

“אני רחובותי גאה, נולדתי וגדלתי ברחובות. מרגיש רחובותי בכל רמ”ח איברי ולכן מאחל לרחובות ולתושבות ולתושבי העיר את מה שאני מאחל לעצמי. אני מאחל לרחובות שתהיה עיר בריאה עם שפע של ריאות ירוקות, שדרות צל, איכות חיים, נקייה, אפשרות לפעילויות ספורט עממיות, התנידות קלה וירוקה ואפיקי תחבורה נוחים. מאחל לציבור הרחובותי אושר והרגשת שייכות, חיבור לקהילה הקרובה והעירונית, דרך פעילויות תרבות ופנאי, דרך השכונות והקהילות השונות. מאחל למידה והתפתחות דרך מערכת חינוך פורמלית וא-פורמלית חדשנית וערכית שמלמדת חשיבה יצירתית וריבוי כישורים לצד ביסוס ערכי שוויון וקבלת האחר. אני מאחל לכל אחת ואחד שתהיה לו את האפשרות לחיות על פי דרכו, להגשים את רצונותיו ושאיפותיו. אני מאחל לכולנו את כל הטוב שבעולם ומתחייב לפעול שכך יהיה”.

צילום: יחצ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן