news08.net/ads.txt

יסכה עטון – בת ה-17 שסחררה את שופטי “הקינוח המושלם”: “אני רוצה לעורר השראה בבני נוער”

העוגה של יסכה עטון בת ה-17 מקריית מלאכי עוררה התלהבות בקרב שופטי תוכנית “הקינוח המושלם” בערוץ 12 סכה עטון “רגעי האפייה הם רגעי קסם עבורי, הם מעוררים את היצירתיות שבי ונוסכים בי רוגע ושלווה ואני בטוחה שהם יעוררו בלקוחות שלי את אותה הרגשה” אומרת יסכה והעיניים נוצצות כשהיא מדברת על אפיה.

כל החיים הרגשתי שאני רוצה לפרוץ יותר ולהצליח ותמיד היה קול שעצר אותי והוריד לי את הביטחון,  “למה שתעשי דברים מחוץ לתעודת בגרות ומחוץ לבית ספר ותצליחי ?”, הייתי בוכה ומרגישה שאין לי את האפשרות להצליח.

לפני כשנה הצלחתי להשתיק את הקול הזה והחלטתי לפתוח את העסק שלי , שהוא אפיית עוגות קונדיטוריה, עולם האפייה הייתה אהבה גדולה שלי ותמיד רציתי לשמח אנשים דרך מתוק. היום כבר יש לי לקוחות, אני מתחזקת עמוד אינסטגרם ומנסה לעורר דרכו השראה ואפילו פתחתי פייסבוק כדי לקחת חלק בקבוצות של נשים בעלות עסקים. אני רוצה לעורר בבני נוער השראה שהם יכולים לעשות מה שעולה על רוחם, שהם יכולים לעשות דברים מעבר לבית ספר.

העוגה המיוחדת, בצבעי סגול עז וירוק מהפסטוקים, שהכינה יסכה גרמו לכל ארבעת השופטים להתלהב. אין ספק שאת יסכה עטון עוד נראה עושה נפלאות בתחום האפיה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן