ירידה ניכרת בתחלואה בגן יבנה; פארק רמון יפתח למבקרים, יוצב פקח במקום

במועצת גן יבנה שבעי רצון משיפור במצב התחלואה ביישוב בעקבות הסגר, ההסברה, האכיפה, הבנת המצב, חמ”ל הקורונה שהוקמו, מערך החקירות האפידמיולוגיות שמאויש בעובדות המועצה, שיתוף הפעולה עם פיקוד העורף והעבודה המאומצת של כלל התושבים.
נכון להיום בגן יבנה 112 חולים מאומתים ו-211 תושבים שנמצאים בבידוד. “אנו ממשיכים לשמור על ההנחיות ועל ההגבלות, להיזהר ולשמור אחד על השני”, אמר דרור אהרון. בעקבות השיפור בנתונים הוחלט לפתוח מחדש את הפארק ע”ש רונה רמון ז”ל ולהציב במקום פקח שיוודא כי אין התקהלות ושמירה על ההנחיות.
דרור אהרון: “אעדכן אתכם שהיום יתקיים בגן יבנה ביקור של נציגים בכירים מפיקוד העורף ומשרד הבריאות בחמ”ל הקורונה שהקמנו על מנת להתרשם מהפעילות שלנו ומאופן הפעילות של המתחקרות והמתשאלות האפידמיולוגיות שלנו – כבוד גדול שנבחרנו כרשות לדוגמא  פרויקט מתחברים דרך הספורט יתקיים בסוף השבוע הקרוב.הכנת הערכות לקשישים נמצאת בעיצומה. יישר כוח לאילן רביבו, מיכל שלומי, עליזה דניאל, ענת אסא וכלל העוסקים במלאכה והמשתתפים על פעילות קהילתית וחברתית יוצאת דופן”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן