ירי בלוד: צעיר הסתבך עם עבריינים

מיכל חן סופיר המתמודדת ברשימת הליכוד, “הפצוע הוא בן של בת דודתי שהסתבך עם עבריינים. אני מקווה שהעבריינים ייתפסו ומאחלת לו רפואה שלמה בע”ה, בשורות טובות”

עוד ירי בלוד – בן 24 תושב העיר נפצע באורח בינוני-קשה לאחר שהסתבך עם עבריינים.

לפי מגן דוד אדום: התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב איילון על פצוע מאירוע אלימות ברחוב רימון בלוד. חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי”ח שמיר-אסף הרופא צעיר בן 24 במצב בינוני-קשה עם פציעות חודרות.

חובש בכיר במד”א איתן שנור סיפר: “הפצוע שכב על הרצפה כשהוא סובל מפציעות חודרות בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים בשטח שכלל עצירת דימומים וחבישות ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבו יציב”.

לדברי מיכל חן סופיר המתמודדת ברשימת הליכוד, “הפצוע הוא בן של בת דודתי שהסתבך עם עבריינים. אני מקווה שהעבריינים ייתפסו ומאחלת לו רפואה שלמה בע”ה, בשורות טובות”.

ראש העיר עו”ד יאיר רביבו צייץ בטוויטר, אתמול: “הצעת חוק זיהוי הפנים מהזוית שלי כראש עיר היא קריטית. ובטח שחייבים לנסות. יש לנו בעיר 1000 מצלמות שמצלמות כל פינה אך בהיעדר פיצוח זיהוי פנים לרוב הן חסרות תועלת. בא אדם יורה ונעלם. לשב”כ יש יכולת כאלה וכשאני דורש כבר שנים שהוא יטפל בפשיעה מסרבים ושולחים אותנו לחזק המשטרה. אז כעת כשהמשטרה מנסה לרכוש יכולות זה גם מפריע. די כבר, תפסיקו להפריע!”

◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן 

צילום: לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן