news08.net/ads.txt

יש חיים אחרי “גל גפן”: דרכה החדשה של העורכת האהובה גלית גנדלמן, הטיפול הריגשי והסיוע לנזקקים

מי לא מכיר את גלית גנדלמן – אושיה בעולם התקשורת המקומית, עיתונאית וסופרת משכמה ומעלה אשר החליטה לעזוב הכל ולהתמסר לעולם הטיפול. בימים אלה היא פותחת את הקליניקה שלה בעיר מגוריה, רחובות, ומזמינה אנשים אשר מתמודדים עם כל מצוקה רגשית, לעבור טיפול מותאם, במחיר סמלי ובלב חפץ ואוהב ויותר מכך: התשלום הסמלי תמורת הטיפול יעבור ישירות לנזקקים!!!

גלית גנדלמן, (53) – קסם של אישה – עורכת “גל גפן” לשעבר, עזבה את עולם התקשורת לפני כשנה והשלימה את לימודיה כפסיכותרפיסטית הוליסטית במכללה של ד”ר ירון זפרן. לדבריה, הטיפול כולל טכניקות עוקפות שכל ביניהן מיינדפולנס, עבודה עם הילד הפנימי, שיטת הכיסא הריק – גשטאלט, עבודה עם קלפים השלכתיים ועוד, טכניקות המקצרות את התהליך הטיפולי. אחרי שלושים וחמש שנים של קריירה בערוצי התקשורת השונים, החליטה להתחבר לייעוד הנוסף שלה ועברה מעולם התקשורת לתקשורת בין-אישית ולהפנות את כל משאביה לעולם הטיפול, בניסיון לסייע לאנשים במצוקה רגשית להגיע אל השקט.

“במהלך השנים נתקלתי במצוקה אנושית על כל גווניה”, היא אומרת היום (ראשון) לחדשות 08. “רבים פנו אליי בניסיון לפתור את בעיות היום-יום שהדירו שינה מעיניהם. מצאתי עצמי לא פעם גולשת לשיחות אישיות עם הפונים אליי, ובכל פעם הופתעתי לגלות עד כמה רבים מאיתנו זקוקים להקשבה, הכלה ועזרה בפיענוח המצוקה הרגשית שהקשתה עליהם לתפקד כפי שרצו. שיחות אלה הובילו אותי ללימודים שהסתיימו לאחרונה, במהלכם רכשתי ידע מקצועי המסייע לי לצלול לעולמם של מטופליי ולבדוק איתם את הסיבות המקשות עליהם לצמוח ולהתפתח. לאחר פרקטיקה אינטנסיביות במהלכה טיפלתי במטופלים צעירים ומבוגרים שהגיעו אליי עם מגוון טרדות ובעיות, אני מזמינה אתכם אליי לשתי פגישות היכרות ללא עלות”.

גלית מוסיפה כי ימי הקורונה, הביאו איתם מגוון בעיות המאלצות את האנושות להתמודד עם בעיות רגשיות ומצוקה שלא קל להתמודד איתה, רבים האנשים שנקלעו לסערת נפש שהפכה את חייהם. לפיכך החליטה שעד שהשגרה תחזור, היא פותחת את הקליניקה שלה. “אל תישארו לבד עם הקשיים, אל תתמודדו עם הפחדים לבד. אפשר גם אחרת”. היא מבקשת.

מעוניינים להגיע אל גלית גנדלמן לטיפול? ליחצו כאן

(צילום: פרטי)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן