יש מחשבה טובה לילדי נתיבות!

 השבוע נערכו שני ימי שיא של עמותת מחשבה טובה בבתי ספר בעיר, במסגרת שעת הקוד בשיתוף חברת Wix

מתחילת הלחימה בחרה עמותת מחשבה טובה להעניק לילדי מפונים מהעוטף והדרום העשרה ולמידה חוויתית דרך פעילויות טכנולוגיה מגוונות בסימן קוד ותכנות. השבוע צוות העמותה הגיע לנתיבות כדי להעביר פעילות מרתקת ומהנה של התנסויות טכנולוגיות מתקדמות לבני נוער בשני בתי ספר בעיר. בכל יום היה הפנינג טכנולוגיה, שכלל דוכנים של התנסויות טכנולוגיות: תלת מימד, מציאות מדומה, אלקטרוניקה, תכנות ובינה מלאכותית.

שירה, תלמידת כיתה ח’, סיימה את הפעילות עם דגם של גיטרה תלת מימדית שהכינה בעזרת עט תלת מימד, סיפרה שזו הפעם הראשונה בה התנסתה בפעילות מסוג זה, וכל כך נהנתה שהוסיפה שאם יהיה חוג דומה באופן קבוע היא מתכוונת להירשם ולהתעמק.

אחת המנהלות סיכמה ואמרה: “התלמידים נהנו מאוד! הם זקוקים לכל מחווה שקצת תרים אותם ותוציא אותם מחוויות היום יום, והפעילויות הטכנולוגיות היוו עבורם הפוגה ממש טובה ומשמעותית. הרבה ילדים ביקשו פעילות נוספת, וזה אומר הכל”.

אורנית בן ישר, מנכ”לית העמותה: “אנחנו שמחים לחשוף כמה שיותר ילדים ובני נוער לטכנולוגיה ולתכנות. זה חשוב תמיד, ובימים אלה של מציאות מורכבת יש גם ערך מוסף של הפוגה וחוויה חיובית. מזמינים את כולם להמשיך גם  באתר: https://www.hourofcode.co.il/

על מנת להמשיך את הפעילות למען הילדים והמפונים בכל הארץ, כל תרומה תסייע לעמותה.

◼️ לקבוצת חדשות נתיבות בווטסאפ לחצו כאן

צילום: מחשבה טובה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן