כבוד ללוד: נגני התזמורת השתתפו בקונצרט יחד עם 1000 מוזיקאים ונגנים למען החזרת החטופים 

“היו בקונצרט עוצמות שקשה לתאר במילים וההדים כבר הגיעו אל מעבר לים”

“קונצרט מולדת למען החזרת החטופים” – הקונצרט הגדול ביותר שנערך אי פעם בישראל – כולו בהתנדבות – ומטרתו לזעוק אל העולם ולשלוח תפילה המונית כדי להשיב את החטופים, בהשתתפות 1,000 מוזיקאים ונגנים מכל רחבי הארץ שהתאספו באמפיתאטרון קיסריה.

האירוע התקיים בהשתתפות בני משפחות החטופים. השיר “הביתה” אותו שרו בקונצרט בוצע לראשונה בשנת 1983 על ידי הזמרת ירדנה ארזי בעיצומה של מלחמת לבנון הראשונה. הופעתה של ארזי לוותה בכמה תקריות בהן נשקפה סכנה ממשית לחייה, ובשובה לישראל סיפרה על המסע המטלטל בלבנון.

בין המשתתפים היו 17 נגני תזמורת הבוגרים של לוד והמאסטרו מני מטלון. “החוויה הייתה מרגשת מאחר והקליפ צולם בנוכחותם של חלק מבני משפחות החטופים”, אמרו נגני התזמורת מלוד. “כשהמשפחות נכנסו לאמפי, כולם עמדו על הרגליים ומחאו להן כפיים במשך דקות ארוכות. היו שם עוצמות שקשה לתאר במילים, וההדים כבר הגיעו אל מעבר לים”, אמרה מפיקת האירוע.

◼️ לקבוצת חדשות לוד והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן