news08.net/ads.txt

כוחות המשטרה קיבלו הנחיות חדשות בנוגע למסעדות בעיר, ראש העיר מאיר יצחק הלוי והמשנה לראש העיר, מתן בארי התערבו, אז מה נגמר שם בסוף?

איש העסקים הצעיר אור רוטמן – הבעלים של מתחם הבילוי “טוי בר”, פרסם לפני דקות אחדות רשומה ובה סיפר על הנחיות חדשות שהתקבלו ממשרד הבריאות אשר עלולות לפגוע בהתנהלותן התקינה של המסעדות. לדבריו, “היום הגיעה הנחיה חדשה אל כוחות המשטרה והרישוי לגבי הושבת סועדים במסעדה והדרך הנכונה על פי התקנות – ומכיוון שהתקנות והנושא הזה לא מספיק ברור ומסודר צצה בעיה גדולה. השוטרים הגיעו להסביר את התקנות שלצערי לא היו הגיוניות, הנחיות חסרות התחשבות שמנעו מאיתנו בעלי המסעדות שמנסים להתפרנס בכבוד לאחר חודשים רבים שלא פעלנו – לפעול. הרמתי טלפון לכמה אנשים בעיר ומתוכם מתן בארי, יו”ר צעירי אילת, שפשוט לא היסס ונרתם לנושא, הוא הגיע אל המתחם של המסעדה שבבעלותי, מתחם בילוי שלידנו כמובן גם מסעדת אחלה – וישר עשה את מיטב כוחו בכדי לעזור לנו”.

רוטמן מספר כי בארי הגיע למקום במהירות, “דיבר עם המעורבים בנושא, הציג פתרונות נכונים לעיר ובפרט למסעדות במתחם, קיבל אישורים וחיזוקים מראש העיר מאיר יצחק הלוי – שהראה דאגה והתחשבות למסעדות בעיר, והנושא נפתר על הצד הטוב והנכון”. לאחר מכן אמר רוטמן, “אומנם קיימים כמה קשיים ושינויים בפתיחת המסעדות אך לפחות מתאפשרת הפתיחה – חצי נחמה אבל עדיף מכלום. אני רוצה להודות למתן בארי שנרתם והקדיש את זמנו הפנוי והאישי ועזר לנו להגיע להסדר ולמנוע סגירת מסעדות בעיר ולהודות לכל השותפים לדרך שנרתמו ועזרו”.

האם בכל זאת נותרה תחושה לא נעימה מכוחות השיטור? רוטמן אומר: “אין לי כל טענה לשוטרים שכן הם עושים את עבודתם וממלאים אחר ההוראות שמשרד הבריאות קבעו, שלדעתי קבעו לא נכון. שמח שהמשטרה ניסו לעזור ולהחריג דברים משונים שלא מתאים לעיר אילת ונתנו לנו את האופציות בכדי לנסות להתאושש מהמצב הקשה שעברנו בחודשים האחרונים. כייף לדעת שלמרות הכל- יש על מי לסמוך בעיר, ויש אנשים שבאמת דואגים ואכפתיים לעיר ולתושבים שלה”.

אגב, אם אתם תושבי אילת ובא לכם להתאוורר או שקפצתם לעיר הנופש הדרומית ומתחשק לכם כוס יין באווירה טובה, עושה רושם שמחר (שלישי) מצפה לכם ערב מעניין ומשובח במקום של רוטמן. תפרגנו לעסקים, הם סבלו מספיק.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן