news08.net/ads.txt

כוחות פיקוח, שיטור וסדרנות: אילת ממתינה לתקנות שיפרסם קבינט הקורונה

לאחר אישור החוק שעבר אמש (ד׳) פה אחד ונרשם כבר הבוקר ברשומות, ממתינים בעיר אילת לתקנות שיפרסם קבינט הקורונה, לרבות ההקלות הנדרשות לגבי תדירות בדיקת הקורונה שיצטרכו לעבור תושבי אילת היוצאים ונכנסים לעיר, תושבי חבל אילות העובדים באילת וחריגים המופיעים בחוק.

לצד זאת נערכת העיר אילת לפתיחת העיר כבר ביום ראשון הקרוב, לרבות כוחות פיקוח, שיטור וסדרנות בכניסה לעיר, שם יצטרכו הבאים בשערה של העיר, להציג בדיקת קורונה בתוקף 72 שעות. בתי המלון מצדם נערכים לפתיחה של חלק מהמלונות ביום שלישי הקרוב. פתיחת העיר בהצגת בדיקת קורונה תתאפשר רק לאחר פרסום התקנות על ידי קבינט הקורונה.

במקביל פועל ראש עיריית אילת – מאיר יצחק הלוי וסגנו וממלא מקומו – אלי לנקרי מול משרד הבריאות על מנת לקדם את מערך הבדיקות המהירות שיהיו באחריות פיקוד העורף ויבוצעו ככל הנראה על ידי מד״א באמצעות מכשירי ״סופיה״. יודגש כי בדיקות מהירות יהיו רק עבור תושבי העיר אילת וחבל אילות או עבור אלה המגיעים לעבוד בעיר אילת או החריגים שיוגדרו כאמור בתקנות. עוד פועל ראש העירייה כאמור לקדם גם את פתיחת המעטפת התיירותית (מסעדות, אטרקציות, ומסחר) למען תושבי העיר וכלכלתה ולרווחת הנופשים שיפקדו את העיר אילת.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן