“כיניתי את ראש העיר רחמים מלול ‘מושחת מאוד’. אני מודיע כי אני חוזר בי מהדברים שפרסמתי ומתנצל”

תושב רחובות שהכפיש את שמו של ראש העיר פרסם היום (חמישי) רשומה בפייסבוק ובה ציין: “במהלך הימים האחרונים במסגרת תגובותיי לפוסטים שהועלו על ידי מתן דיל כיניתי את ראש העיר רחמים מלול ‘מושחת מאוד’ וכן הגבתי ‘כמה שוחד קיבל ראש העיר’ בנוגע לפוסט שעלה בעניין תכנית מזרח העיר. אני מודיע כי אני חוזר בי מהדברים שפרסמתי ומתנצל בפני ראש העיר”.

התושב אף תייג את דף הפייסבוק הרשמי של מלול. ראש העיר ביקש לא להתייחס לנושא אולם מקורב לו אמר לחדשות אפס שמונה: “מי שמשחק עם השטן, שלא יתפלא אם בוקר אחד מתעורר עם קלשון בתוך ישבנו”.

(צילום מסך מהפוסט המדובר אשר מופץ בפייסבוק)

כזכור, בתחילת השבוע קיים ראש העיר רחמים מלול אירוע שיתוף הציבור בנושא תכנון מזרח העיר. בין מתנגדיו: סגן ראש העיר לשעבר, עו”ד מתן דיל – יו”ר האופוזיציה אשר טען ברשומה שפרסם ומימן באמצעות הרשתות החברתיות כדלקמן: “לאחר שכשל בתכנון השוק.. מלול רוצה לבנות אותו מחדש, להקים איצטדיון על שמו ולהשקיע בתשתיות וכיכרות.. לשם כך צריך כסף, הרבה כסף. היטלי ההשבחה קוסמים לו אך אל תטעו, זה לא יחזיק אותנו.. כדי לכלכל עצמנו כראוי בשנים הקרובות ולדאוג לדורות הבאים צריך לייצר הכנסות מארנונה מניבה (תעסוקה). את מלול אגב, זה לא מעניין. אותנו ואתכם כן. אנו תומכים בבנייה אך מאוזנת ובקצב גידול נכון ולא הרסני. חברים, המאבק הזה יוכרע אך ורק על ידי הציבור, אתם אלה שתקבעו איך העיר הזאת תראה בשנים הקרובות. צריכים אתכם איתנו, מגיעים לשיתוף ציבור ועוצרים את התכנית ההזויה הזאת”.

*ראש העיר רחמים מלול באירוע שיתוף הציבור, השבוע

חשוב מאוד להבהיר כי דיל ראוי למילה טובה, שכן בזכותו תושבים נוספים הגיעו לשמוע על התכנית בהם כאלו החשים כי התכנית אינה ראויה – אלו הביעו את דאגתם ואף שאלו שאלות. מלול, מהנדסת העיר דלית הראל, נציג חברת ״דירה להשכיר״ – טל צוראל, יועץ התנועה של הפרוייקט ואחרים השיבו לכל השאלות ובעיקר הבינו כי את התכנית הזו כפי שהבהיר מלול בדבריו, “היא עובדה קיימת, עליה החליטה מדינת ישראל – מועצת התכנון הארצית, ומועצת העירייה אישרה את ההחלטה״. מה שנקרא, בשפת הכדורגל: דיל הרים וולה למלול – ומלול בעט לחיבורים.

נשוב לנושא הידיעה – אותו תושב שהגיב דברים חמורים הגובלים בדיבה ולשון הרע – התנצל וכמוהו, כך נודע לחדשות אפס שמונה –  יעשו גם אחרים בימים הקרובים.

מלול (בינתיים) שומר על שתיקה בנושא לעיל אך ממשיך לעבוד. דבר אחד הסכים לומר היום (חמישי) לחדשות אפס שמונה: “הציבור מצביע ברגליים, אכפת לו מהעיר ואני מעריך מאוד את האנשים הנפלאים שעושים רבות בכדי להעיר ולהאיר ומגיעים לאירועי השיתוף. התושבים חשובים לי, בוודאי גם דעתם של אלו שמתנגדים לפעולות כאלו ואחרות – ולפיכך, אני רואה לנכון להגביר את שיתוף הציבור בנושא זה ומבטיח שנקיים אירוע נוסף ולו בכדי לשמוע בקשב רב את ההערות, לרשום אותן ולשלב אותן ככל הניתן”.

*מלול ומרקוביץ’ עובדים, היום (צילום: ליזה ללוצשווילי)

בשורה התחתונה – ולא ניתן להתעלם מכך – נדמה כי גם חצי שנה לאחר שהסתיימו הבחירות המוניציפליות בהם רחמים מלול והליכוד ניצחו – יש מי שלא הפנימו שהן (הבחירות) הסתיימו. אגב, למביני עניין, כדאי לשים לב להתייחסותו של סגן ראש העיר, עו”ד יניב מרקוביץ’, בסוגיית ההתמודדות עם יתושים ברחבי העיר המתאימה ככפפה ליד להמלצות ההתמודדות עם אותם ברחשים שהסתובבו בעבר במסדרונות העירייה – ואינם עוד.

וכך אומר מרקוביץ’: “מבחינה עירונית נעשות פעולות מניעה והדברה בשטחים הפתוחים והציבוריים, אך מנגד על התושבות והתושבים לבצע הדברה בשטחים הפרטיים, כל אחת ואחד בביתו הפרטי ורק בטיפול משולב שכזה נוכל לצמצם את התופעה וההפרעה בשגרת החיים”. נמשיך לעדכן.

עיריית רחובות, מבצעת פעולות למניעת התרבות של יתושים בשטחים הפתוחים והציבוריים | אלו ההמלצות להתמודדות מפגיעה אפשרית

רחמים מלול באירוע שיתוף הציבור בנושא תכנון מזרח העיר: ״הנהגה אחראית מחויבת להמשך פיתוח העיר ולאישור התוכנית״

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן