news08.net/ads.txt

כיצד ליצור חברויות וירטואליות בטוחות דרך NonyChat

כבר למעלה מ- 100 אלף בני נוער מכל רחבי הארץ, בחרו להוריד את  NonyChat וליצור חברויות וירטואלית חדשות, ברשת חברתית חדשה ומרעננת! למה נוניצ’אט אתם וודאי שואלים? אז לאלה מכם שעדיין לא מכירים- רשת חברתית חדשה שהגיעה כדי לשנות את ישראל!

נוני צ’אט היא אפליקציה בטוחה וכיפית, שגם הביישנים ביותר, יפתחו בה בשיחה בקלות! מיד נספר לכם איך היא עובדת:

הבסיס לכל חברות

עוד לפני שנגיע לעולם הווירטואלי, חשבו רגע על העולם האמיתי. האם לכם ולחברים הקרובים שלכם, יש תחומי עניין או תחביבים משותפים? אנחנו די בטוחים שכן- ועם  NonyChat קל ופשוט גם לזהות מה הם!

נוניצ’אט היא אפליקציית צ’אט אנונימי המציעה מגוון נושאים לדבר עליהם! ברגע שבחרתם נושא, תתחילו לדבר עם אדם שבחר לדבר על אותו הנושא. זה כבר הדבר הראשון שיש לכם במשותף!

אין ספק, העניין המשותף הוא לא הבסיס היחיד לכל חברות, גם הכימיה חשובה, את זה כמובן, תגלו תוך כדי השיחה.

להתראות לייקים

כשאומרים רשת חברתית, לייקים, תגובות ושיתופים הם אולי הדבר הראשון שקופץ לראש. ותגידו את האמת, לא נמאס לכם מזה קצת? כי לנו ב- NonyChat קצת נמאס.

אם אתם חושבים שיהיה לכם קשה להיגמל מהלייקים, אז כנראה שאתם עדיין לא מכירים את נוניצ’אט מספיק טוב, כי אצלנו- פשוט אין בהם צורך!

נוניצ’אט היא אפליקציה בטוחה ורשת חברתית, היא ללא סרטונים או תמונות, כך שאין לכם שום סיבה ללחוץ על כפתור הלייק!

הכיף הגדול בנוני צ’אט הוא התקשורת. החופש להגיד מה שאתם רוצים, מה שאתם חושבים, לאדם בצד השני שבאמת מעוניין להקשיב.

תהיו טבעיים ותהיו אתם, כל פעם שאתם מתחברים לנוניצ’אט! השאירו את הסלפי וההאשטאגס לרשתות חברתיות אחרות, כאן זה מה שאתם אומרים, מה שאתם מרגישים ולא איך שאתם נראים.

**

השיחות האנונימיות של NonyChat

מסתבר שבני הנוער בישראל נהנים מהאנונימיות!  NonyChat מגיעה להוכיח שבשביל חברויות וירטואליות, אין צורך במאות עוקבים, חברים משותפים או שיתוף תמונות וסרטונים!

בניגוד לרשתות החברתיות השונות, כאן, לאף אחד לא אכפת איזה נוף יפה היה לכם בטיול האחרון שלכם, איך השקעת בלבוש ביום ההולדת ועוד. כאן, יש מקום לספר את החוויות הכי מטורפות בטיול שלכם, או המחשבות השונות של איך מרגיש להזדקן בעוד שנה. הכל אנונימי כמובן, נוני צ’אט היא אפליקציה בטוחה שלא תחשוף את הפרטים שלכם לעולם, כך שתרגישו חופשי לספר הכל!

יותר מזה, כיום בנוניצ’אט יש למעלה מחצי מיליון שיחות- בכל יום! עם למעלה מחצי מיליון שיחות, אין ספק שמשתמשי נוני צ’אט מרגישים בנוח, בדיוק כפי שרצינו! אם אין כימיה בשיחה, זה טבעי וזה בסדר! בכל שעות היום תמצאו מישהו אחר לדבר איתו, בקלות ובלחיצת כפתור!

כמה זה עולה לנו?

כמו כל רשת חברתית אותה אתם מכירים, גם נוניצ’אט היא אפליקציה בטוחה ללא עלות. מעבר לזה, אתם וודאי מכירים אפליקציות חינמיות בהם פיצ’רים שונים הם בתשלום. אז נשמח לספר לכם שבנוני צ’אט, גם כל הפיצ’רים המתקדמים ביותר הם ללא עלות!

אז אם מתחשק לכם לנסות, אתם מוזמנים להיכנס לצ’אט הראשון שלכם כבר עכשיו:

הורידו את נוני צ’אט מחנויות האפליקציות: Google Play | Appstore

מקור התמונה: istockphoto

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן