כיתת כוננות הוקמה בבני עייש

המשרד לביטחון לאומי ומשטרת ישראל מחזקים את הביטחון האישי בכל רחבי הארץ ומכריזים על הקמת כיתת כוננות בבני עייש. מתחילת הלחימה הוקמו מעל 700 כיתות כוננות חדשות ברחבי הארץ.

המשרד לביטחון לאומי ומשטרת ישראל מחזקים את הביטחון האישי בכל רחבי הארץ ומכריזים על הקמת כיתת כוננות בבני עייש. מתחילת הלחימה הוקמו מעל 700 כיתות כוננות חדשות ברחבי הארץ.

המשרד לביטחון לאומי ומשטרת ישראל פועלים לחזק את הביטחון האישי ומקימים בימים אלה מאות כיתות כוננות חדשות במועצות האזוריות ובערים ברחבי הארץ באמצעות אלפי מתנדבי משטרה שיגויסו ויקבלו נשק ארוך אישי וציוד מגן נלווה. הליך גיוס והכשרת המתנדבים לכיתות הכוננות שיופעלו באירועי חירום, נעשה על ידי משטרת ישראל בהתאם למדיניות השר לביטחון לאומי ח”כ איתמר בן גביר ומפכ”ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי.איתור והכשרת המתנדבים נעשה לפי מודל שגובש באמצעות מסד נתונים סדור בהובלה משותפת של המשרד לביטחון לאומי ומשטרת ישראל. חימוש כיתות הכוננות נעשה על ידי ניצב בדימוס שמעון לביא, שעם פרוץ הלחימה מונה בהתנדבות לשמש כממונה על גיוס וחימוש לחימה אזרחית.

מתחילת הלחימה הוקמו למעלה מ- 700 כיתות כוננות חדשות בערים שונות בפריסה ארצית תוך מתן עדיפות לערים הסמוכות לגבול, בישובי המרחב הכפרי והעירוני בגבולות ישראל, בקו התפר ערי מטרופולין ובערים מעורבות ובאזורי סיכון נוספים, על פי התפיסה המבצעית שגובשה על ידי משמר הגבול ומשטרת ישראל. הכיתות מוכפפות למפקדי תחנות המשטרה ומופעלות באמצעות פיקוד ושליטה מסודר של משטרת ישראל.

עד לפרוץ אירועי ‘חרבות ברזל’, משטרת ישראל, באמצעות מג”ב, הפעילה מערך מתנדבים ב- 83 כיתות כוננות במרחב הכפרי וב- 6 ערים ברחבי הארץ (במקביל הופעלו מערכי התנדבות בישובים סמוכי גבול בסיכון ביטחוני גבוה על ידי צה”ל) וכעת 700 כיתות הכוננות יהיו פרוסות בכל רחבי הארץ. מהלך זה נעשה בהתאם לאירועים הביטחוניים, לתרחישי הייחוס ולמדיניות השר לביטחון לאומי ח”כ איתמר בן גביר ומפכ”ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי.

נדגיש, כיתות הכוננות בערים ובישובים מורכבות מאזרחים מכלל גווני האוכלוסייה, נשים וגברים מכלל הזרמים שגילו רוח התנדבות ולקחו על עצמם לפעול למען הקהילה, לתרום מזמנם לשמור על הבית ולחזק את הביטחון האישי של כלל אזרחי מדינת ישראל. אנשי כיתות הכוננות פועלים במסגרת משטרת ישראל, תחת פיקוד תחנות המשטרה בצורה סדורה ומאורגנת, הוכשרו והוסמכו למשימה המוגדרת, ואושרו לפעילות בהתאם לקריטריונים שנקבעו בנהלי משטרת ישראל מחלקת המתנדבים. הכיתות פועלות ברשות ובסמכות במשימה מוגדרת בפיקוח ובבקרה של מפקדי התחנות בגזרת הפעילות ומבצעים את משימתם – לשמור על הבית.

משטרת ישראל והמשרד לביטחון לאומי ימשיכו לפעול להמשך בניית כוח כיתות הכוננות ברחבי הערים, זאת באמצעות מחלקת המתנדבים במשטרה ובהובלת סמפכ”ל המשטרה ניצב אבשלום פלד.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: “אנחנו רוכשים כל העת עוד ועוד נשקים ומעבירים אותם לשטח דרך המשטרה הישר לכיתות הכוננות. אני קורא לאזרחי ישראל, מי שזכאי, לכו תתחמשו בנשק אישי, ומי שיכול להצטרף לכיתת הכוננות באיזור מגוריו – לכו והצטרפו. אקדח יכול להציל משפחה, רובה סער יכול להציל בניין. בעזרת הנשק תגנו על עצמכם על משפחתכם, על הרחוב שלכם, על העיר שלכם ועל המדינה שלכם”.

תנאי הסף להצטרפות לכיתות הכוננות: שירות ביחידה לוחמת, סיום שירות מילואים, עד גיל 65, ללא רישום פלילי, בעלי כשירות רפואית. זה הזמן לשמור על הבית! הצטרפו באמצעות לחיצה כאן או התקשרו עכשיו בטלפון 076-8115211 למוקד גיוס המתנדבים הפועל בימים ראשון עד חמישי בין השעות 08:00-20:00

◼️ לקבוצת חדשות גדרה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן