news08.net/ads.txt

כך מעצימה עיריית רחובות נערים חרדים בסיכון

“הכל אפשרי – רק צריך להאמין ולרצות”: בנוח”ם – המרחב הטיפולי עבור נוער חרדי בסיכון אותו מפעיל האגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות מצאו דרך חדשה להעצים את הנערים: קורס צלילה מיוחד באילת

האגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות מפעיל פרויקט ייחודי ‘נוח”ם’ המעניק מענה טיפולי עבור נוער נושר מהקהילה החרדית.

הפרויקט פועל בעיר במשך כ-9 שנים ומטרתו היא לחזק את הנערים בהיבט הרגשי, החברתי, להעניק להם מיומנויות חיים בסיסיות ולמנוע מצבי סיכון ונשירה.

במסגרת הפרויקט פועלים מדריכי נוער בשכונות לצורך איתור וטיפול בבני הנוער, קיום פעילות פנאי, הפנייה ויצירת דמות משמעותית עבור בני הנוער ומשפחותיהם.

כדי להעניק לנערים חוויה שונה, חדשה ומעצימה, המדריכים של האגף הוציאו את הנערים לקורס צלילה מיוחד באילת במשך שבוע ימים. הקורס היה עבורם חוויה מגבשת, מעצימה, שחיזקה עבור כל אחד מהם את תחושת המסוגלות והאמונה שלו בעצמו ובחבריהם.

בת חן קרני, מנהלת האגף לשירותים חברתיים: “אני גאה בפעילות של נוח”ם, פעילות שמצילה נפשות. שבירת שגרת היום יום והתנסות באתגר חדש, אותו לא ניסו מעולם, מחזקת את תחושת הביטחון של הנערים בעצמם וביכולות שלהם. אני מודה לדוד שובלי ולכל הרכזים על העשייה המשמעותית לטובת הנערים היקרים בפרויקט”.

דוד שובלי, רכז פרויקט נוח”ם בעיריית רחובות: “כחלק מהפעילות של הפרויקט נסענו לאחרונה לקורס צלילה באילת, במשך שבוע ימים הנערים התנתקו משגרת חייהם והתמסרו לאתגר. הצלילה דורשת אמון אחד בשני, עזרה הדדית ומתיחה של היכולות האישיות של הנערים עד הקצה. שמחנו לראות שהם עמדו באתגר והוכיחו לעצמם שהכול  אפשרי – רק צריך להאמין ולרצות”.

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

צילום: דוברות עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן