news08.net/ads.txt

כלבנות טיפולית – מה זה?

מתי כדאי לפנות לטיפול רגשי שנעזר בכלבים? | מאמר של כפיר יחזקאל מאלף כלבים וכלבן טיפולי

מקובל לחשוב שרק אנשים וילדים שכבר מגדלים כלבים ימצאו את החיבור ואת התועלת בטיפול שנעזר בכלבים.

אבל למען האמת, כל אדם יכול להתחבר לטיפול רגשי בעזרת כלבים – החל בילדים צעירים ומתבגרים ועד קשישים, דרך מתבגרים, מתמודדי נפש וסוגי אוכלוסייה אחרים ומגוונים. אפילו מי שנרתע מכלבים יכול ליהנות מחברת כלב, כשהמטפל מתווך את הפער במקצועיות וברגישות.

מתי כדאי לפנות לטיפול רגשי שנעזר בכלבים?

טיפול רגשי בעזרת כלבים יכול לתת מענה לרוב המקרים בהם אנשים פונים לקבלת טיפול. בדרך כלל הצורך עולה כשיש קושי או צומת דרכים משמעותי בחיים: התמודדות רגשית עם תהליכי חיים (כמו מחלה, מוות, לידה, שינויים בתא המשפחתי ועוד), שיפור דימוי עצמי, הגברת ביטחון עצמי ושחרור מפחדים ומחרדות. אבל בדיוק כמו שנהוג בסוגי טיפול אחרים, טיפול רגשי הנעזר בכלבים יכול לשמש למטופל “משענת רגשית” רציפה, שלא קשורה לנסיבות מיוחדות.

במקרים רבים אחרים, הטיפול הוא מרכיב אחד מתוך מערך טיפולים שלם עבור מי שסובל מקשיים מוטוריים, קשיים התנהגותיים, הפרעת קשב וריכוז, סף תסכול נמוך, קושי בוויסות חושי ועוד.

אשמח לעזור ולענות על עוד שאלות | כפיר יחזקאל – מאלף כלבים וכלבן טיפולי | טל’ 050-5958485

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן