news08.net/ads.txt

כל אזרח ששילם מס שבח חייב לבדוק בהקדם

עסקאות נדל”ן נמנות בין היקרות והכבדות ביותר, אשר חלק בלתי נפרד מהן הם תשלומי מיסים אשר לעתים פוגעים ברווח מהעסקה. ביניהם, מס השבח המוכר. מדובר במס המוטל על כל אדם אשר מוכר קרקע או נכס, אשר נושא משמעויות רבות שכדאי להכיר. אך החדשות הטובות הן שבגין תשלום מס שבח ניתן לקבל החזרים ועל זה בדיוק אנחנו עומדים להרחיב במאמר שלפניכם

עסקאות נדל”ן נמנות בין היקרות והכבדות ביותר, אשר חלק בלתי נפרד מהן הם תשלומי מיסים אשר לעתים פוגעים ברווח מהעסקה. ביניהם, מס השבח המוכר. מדובר במס המוטל על כל אדם אשר מוכר קרקע או נכס, אשר נושא משמעויות רבות שכדאי להכיר. אך החדשות הטובות הן שבגין תשלום מס שבח ניתן לקבל החזרים ועל זה בדיוק אנחנו עומדים להרחיב במאמר שלפניכם.

כל מה שצריך לדעת על מס שבח

כאמור, מדובר במס אותו יש לשלם על הרווח בגין מכירת נדל”ן. ברוב המקרים, מס שבח יש לשלם במקרים בהם נכס נמכר בסכום גבוה מהמחיר בו נרכש. הבעיה היא שלא כולם מודעים לאפשרות לקבל החזר על התשלום, ובדיוק כאן נכנסות לתמונה חברות מקצועיות אשר מכירות היטב את התהליך ומלוות כל אדם בדרך אל השבת זכויותיו.

אבל רגע לפני שאתם מתחילים להתרגש וניגשים להגיש את המסמכים, אנחנו ממליצים ללמוד עוד מעט על מס השבח. למשל, איך בכלל הוא מחושב? ובכן:

  • חישוב הרווח בגין הנכס הנמכר
    – אם לא התקבל רווח על הנכס, הרי שאין מס שבח שצריך לשלם או לקבל עליו פטור. את החישוב יש להעביר למשרד מיסוי המקרקעין, כדי לבחון מהו הרווח הנקי ממכירת הנכס, כולל הוצאות השבחה. חשוב מאוד לשמור את כל הקבלות המוכיחות את קיומן של הוצאות שונות, אשר יש להתחשב בהן. בנוסף, ניתן לחשב את סכום הרווח באמצעות מחשבון מיוחד של משרד האוצר שזמין אונליין באתר, או בעזרת רואה חשבון מקצועי.
  • חישוב סכום מס השבח – חישוב מס שבח תלוי בסוג הנכס, כאשר כך או כך החישוב מתייחס למועד רכישת הנכס וכמה זמן הוא היה בבעלותו של האדם שמוכר אותו.

אוקיי, אז איך מקבלים את ההחזר?

כמו כל תהליך בירוקרטי אחר, גם החזר מס שבח יתקבל לאחר הגשת טפסים, חתימות והוכחות. כדי לא לפספס אף שלב ולהבטיח מסמכים מדויקים למשעי, מומלץ לפנות לחברה מקצועית אשר מכירה היטב את התהליך, האותיות הקטנות ודרישות הרשויות. יחד איתכם, ימלאו הנציגים את טפסי הבקשה ואף יחברו ביניכם ובין רואה חשבון בכיר או יועץ מס מטעם החברה, אשר יהיו זמינים עבורכם לכל שאלה ועניין.

להרוויח בדיוק את הכסף שמגיע לכם

עסקת מקרקעין יכולה להישמע מאיימת מאוד, עד לרמה של להניא אנשים רבים שיעדיפו להישאר בדירתם מאשר למכור אותה ולשפר את איכות חייהם. אך לא אתם! אתם עומדים לפנות למקצוענים שיבטיחו לכם רווח הוגן מהעסקה ללא קשר להיסטוריה שלה או לנכס המועמד למכירה. אז למה אתם מחכים? זה הרגע שלכם לעשות את הצעד הראשון לשיפור איכות חייכם ולמכור את הנכס שברשותכם, בידיעה כי על כל מס שבח שתשלמו, תקבלו החזר הולם!

צילום: pixabay

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן