news08.net/ads.txt

כל המידע טרם ייעוץ עם אונקולוג מומחה

סוגי סרטן בפגישת ייעוץ | השכלתו של פרופסור ברגר

במידת הצורך, פגישת ייעוץ עם מומחה באונקולוגיה מהווה הזדמנות מעולה לבחון את מצבו של החולה בהסתמך על כל המידע והחומר הרפואי שברשותו של המומחה. על ידי ייעוץ זה, יתאפשר לחולה לקבל תמונה ברורה יותר על מצבו והאפשרויות העומדות לצידו, דבר המאפשר לחולי סרטן ומשפחתם להתמודד עם המחלה הארורה על הצד הטוב ביותר. פרופסור רענן ברגר, מומחה בכיר בארץ לאונקולוגיה ורדיותרפיה, אשר מנהל את המערך האונקולוגי שבבית החולים שיבא החל משנת 2011, משתמש בידע הרפואי הרחב שלו, יחד עם ארגז הכלים העומד לרשותו, על מנת להעניק לחולי סרטן המעוניינים בפגישת ייעוץ עם אונקולוג מומחה בשירות זה.

סוגי סרטן בפגישת ייעוץ

כאמור, פגישת ייעוץ עם מומחה בתחום האונקולוגיה יכולה לסייע רבות לאופי ההתמודדות עם המחלה לחולי סרטן ומשפחותיהם. אפשרות טובה לסוג שירות זה תהיה האופציה לפגישת ייעוץ עם רענן ברגר

, פרופסור מומחה לאונקולוגיה ומנהל המערך בבית החולים שיבא. מבין תחומי התמחותו קיימים סוגי סרטן שונים, ביניהם הטיפול בחולים עם גידול סרטני בערמונית. ראשית, חשוב לציין כי את הידע הרב שרכש בתחומו קיבל מעצם שהותו במרכז לחקר וטיפול בסרטן הקרוי עם שם דנה פרבר בבוסטון, ארצות הברית. בזמנו במרכז זה, התמחה פרופסור רענן ברגר במרפאת פרופסור פיליפ קאנטוף, פרופסור הנחשב לאחד החוקרים הבכירים בתבל, דבר המבשר כי פרופסור רענן ברגר יכול להעניק לחולי סרטן הערמונית שירות מקצועי על הצד הטוב ביותר, מפאת ניסיונו עם מומחים עולמיים, דבר המראה על היתרון המשויך לפגישת ייעוץ עם פרופסור רענן ברגר. נוסף על כך, חשוב לציין כי פרופסור רענן ברגר מתמחה גם בטיפול ומתן ייעוץ עבור סרטן הכליה שכן, פרופסור ברגר נחשב לאחד הרופאים המנוסים בישראל בעת בה אנו מדברים על טיפול חדשני בסרטן כליה גרורתי. כמו כן, מתמחה פרופסור רענן ברגר גם בכל הנוגע למתן פגישות ייעוץ עבור הטיפול בסרטן בדרכי השתן.

השכלתו של פרופסור ברגר

כזכור לעיל, פרופסור רענן ברגר נחשב לאחד המומחים בארץ בתחום האונקולוגיה ומספק מפאת תפקידו שירות מומלץ ומיוחד במתן ייעוץ על אופי ההתמודדות עם המחלה לחולי סרטן ומשפחותיהם. פרופסור ברגר מחזיק בתואר PhD מטעם אוניברסיטת תל אביב, אשר בה סיים את לימודיו ב1998 וכמו כן, המשיך ללימודי רפואה בשנת 2000. לאחר מכן, בשנת 2007 במסגרת ההתמחות הרפואית הכרוכה בלימודים אלו, התמחה פרופסור ברגר באונקולוגיה כללית ואף גם רדיותרפיה, זאת בנוסף לחברותו הרשמית בפקולטה לרפואה שברפואת תל אביב, הפקולטה הקרואה על שם משפחת התורמים היהודים, משפחת סאקלר. כמו כן, יתר על השכלתו הרבה וניסיונו הפורה בתחום, פרופסור ברגר חבר באיגודים נחשבים, איגודים כדוגמת החברה האירופאית לאונקולוגיה רפואית (ESMO) והחברה האמריקאית לאונקולוגיה קלינית (ASCO). בשורה התחתונה, אין ספק שמכלול ניסיונו הרפואי של פרופסור ברגר הופך אותו לאחד הרופאים המומלצים בעת בה אדם זקוק לייעוץ עם אונקולוג מומחה.

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן