news08.net/ads.txt

“כל כך הרבה גברים הולכים עם נערות וכל כך הרבה נערות קטינות מציעות את עצמן על מגש של כסף”

הסערה סביב פרשת כדורגלני מכבי תל אביב שחשודים שקיימו יחסי מין עם קטינות מתחת לגיל 16 אינה מסתיימת, והיום (ראשון), אשתו של שחקן העבר של הצהובים גל אלברמן, ליטל, העלתה היום (ראשון) פוסט נוקב בעניין.

“כל כך הרבה גברים הולכים עם נערות וכל כך הרבה נערות קטינות מציעות את עצמן על מגש של כסף”, כתבה. “בהחלט זה סותר כל קשר למוסריות, ערכיות וכבוד. אבל אחר כך זה שבילה עם אותה (בהסכמה מלאה אגב), נתון ללינץ’ תקשורתי, תרבותי, מוסרי וערכי. אבל איפה אותן הבחורות? אלה שמקיימות יחסי מין בצעירותן בהסכמה מלאה, מי יודע מאיזו סיבה. איפה האכיפה לשני הצדדים? איפה החוק שירתיע גם את הבחורות ולא רק את הבחורים? למה בחורה צעירה או לא צעירה שבוחרת לבלות עם גבר/גברים לא נותנת סוג של דין ודברים? מה אנחנו בימי הביניים? איפה השוויון? למה גבר צריך להיענש על ניהול אקט מיני בשיתוף פעולה מלא?”.

עוד כתבה: “בנימה זאת חשוב לי לציין שאני לרגע לא תומכת בעניין – אני סולדת מניצול מצבים על ידי גברים. אני כן חושבת שזה סותר ערכיות ומוסריות. ולמקרה הספציפי – אותם בחורים מסכנים כי אנשי ציבור הם. אז בכלל יש פה רכיבה על פרשה לשם רייטינג. אף אחד לא יודע שאותן בחורות שנקלעות לסיטואציה שכזאת הן מהסוג של הבחורות ששולחות הודעות לרשתות החברתיות ולעיתים גם יודעים למי ולמה הן שולחות. גם נשואים לא מרתיע. ברור שצריך לאכוף את ההתעסקות עם קטינות לשם מניעת ניצול תמימות וחסרות ישע, אבל בסיפור זה תמימות הן לא ובטוח שניצול זה לא שם המקרה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן