news08.net/ads.txt

כל מה שחשוב לדעת על ביטקוין וקריפטו

ביטקוין הוא מטבע דיגיטלי שהיום רבים כבר שמעו עליו, והוא נכלל תחת הכותרת של מטבעות קריפטו – מטבעות מבוזרים מסוגים שונים אשר מנוהלים באמצעות בלוקצ’יין. בלוקצ’יין היא בעצם טכנולוגיה הכוללת קבוצה של בלוקים מחוברים, כמו ספר חשבונות מקוון. כל בלוק מכיל קבוצה של עסקאות אשר אומתו באופן עצמאי על ידי כל חבר ברשת. כל בלוק חדש שנוצר חייב להיות מאומת על ידי כל צומת לפני האישור, מה שגורם לזה שקשה מאוד לזייף היסטוריית עסקאות.

אחד הכללים החשובים ביותר הוא שהתוכן של הפנקס המקוון חייב להיות מוסכם על כל הרשת של כל צומת בודד, או מחשב השומר עותק של הפנקס.

האם ביטקוין הוא המטבע הדיגיטלי היחיד?

ביטקוין הוא המטבע הקריפטוגרפי הפופולרי והיקר ביותר. אדם אנונימי בשם Satoshi Nakamoto המציא אותו והציג אותו לעולם בשנת 2008 ומכיוון שהוא הראשון, הוא ללא ספק המטבע הקריפטוגפי המוכר ביום, אך הוא לא היחיד – כיום קיימים בשוק אלפי מטבעות קריפטוגרפיים אך כל מטבע קריפטוגרפי טוען שיש לו פונקציה ומפרט שונה על מנת לבדל את עצמו מאחרים.

ביטקוין, שהפך לזמין לציבור בשנת 2009, נותר המטבע הקריפטוגרפי הנסחר והבטוח ביותר. נכון למאי 2022, היו יותר מ-19 מיליון ביטקוין במחזור עם שווי שוק כולל של כ-576 מיליארד דולר כאשר רק 21 מיליון ביטקוינים יהיו אי פעם.

ההצלחה הגדולה של הביטקוין היא ההשראה לכולם

בעקבות הצלחתו של הביטקוין, הושקו מטבעות קריפטוגרפיים רבים אחרים, המכונים “אלטקוינים”. חלקם הם שיבוטים של ביטקוין, בעוד שאחרים הם מטבעות חדשים שנבנו מאפס. הם כוללים את Solana, Litecoin, Ethereum, Cardano ו-EOS. עד נובמבר 2021, הערך המצרפי של כל מטבעות הקריפטו הקיימים הגיע ליותר מ-2.1 טריליון דולר כאשר הביטקוין ייצג כ-41% מהערך הכולל הזה.

לכן, ללא ספק ביטקוין הוא מטבע הקריפטו החזק ביותר, והנחשק ביותר, מה שמשפיע על הערך שלו. אם אתם רוצים להתחיל גם להתחיל להתעסק בנושא הקריפטו, למדו לעומק על הביטקוין, זה יעזור לכם מאוד.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן