news08.net/ads.txt

כמה עולה לרכוש דירה בשנת 2023?

אז כמה באמת תעלה דירה בשנת 2023?

שנת 2023 כבר כאן ומה צפוי לנו בה מבחינת שוק הנדל”ן? עד עכשיו, בשנת 2022 שוק הנדל”ן יצר מעין בועה שהמחירים בה רק עולים. האם זה ימשיך גם בשנה הזו? וכמה תעלה לכם דירה בשנה זו? על כל אלו נדבר בכתבה הבאה.

האם הבועה תתפוצץ?

אחת השאלות שהכי מעניינות את עולם הנדל”ן, היא האם הבועה תתפוצץ והמחירים ירדו? גם יזמים כמו אפי שקדי

שואלים זאת ומנסים לצפות את השוק. באופן כללי היזמים בפרויקטים השונים נמצאים בין הפטיש לסדן. מצד אחד הם מעוניינים להרוויח, מצד שני הם מעוניינים להקים עוד בניינים ועוד יחידות דיור ברות השגה. האם הבועה הזו תתפוצץ בשנת 2023? אי אפשר כל כך לדעת, אך כן ניתן לראות כי המודעות בקרב הציבור הולכת וגדלה והמודעות מביאה את הציבור להצביע ברגליים ולבצע מהלכים.

איך הציבור מצביע ברגליים?

אז מעבר למחאות האוהלים ברחבי הארץ, הציבור הרחב מבין שלרכוש דירה בתל אביב זה לא לרכוש דיור בר השגה, אך לרכוש בפריפריה זו בהחלט אפשרות מצוינת. יש כיום מגוון רחב של פרויקטים יוקרתיים וייחודיים המאפשרים למשפחות וזוגות צעירים לרכוש לעצמם דירה איכותית, מודרנית וחדשה בפריפריה כמו אשקלון, אשדוד וכדומה. מה שגם, התחבורה הציבורית ענפה ונוחה מאוד כיום וניתן להגיע מאוד בקלות ממקום למקום, גם מהפריפריה.

האם הפריפריה נותנת מענה דיור איכותי?

חשוב לדעת שהתשובה היא כן! כיום יזמים רבים בוחרים לבנות בפריפריה מגוון פרויקטים איכותיים ובעיקר נוחים מאוד עבור משפחות. בפרויקטים אלו קיימת חשיבה על מראה הדירות מבפנים והתאמתם למשפחות, קרבה למרכזי קניות, קרבה לבי ספר וגנים וכמובן גני שעשועים. אנשים רבים יכולים למצוא בפריפריה דיור איכותי בר השגה המאפשר את רמת החיים שהם מעוניינים בה.

אז כמה באמת תעלה דירה בשנת 2023?

אי אפשר באמת לדעת כמה תעלה דירה בשנה זו והאם מדד המחירים ירד מעט, הרבה או אם בכלל, אך כן ניתן לראות מגמה שדירות בפריפריה עולות פחות ומאפשרות איכות חיים גבוהה עבור המשפחות שרוכשות דירה. כשדירה פשוטה בתל אביב מתחילה בארבע מיליון שקלים, בפריפריה ההצעות מתחילות במיליון 200 ולפעמים פחות מזה או קצת יותר, לפי מיקום הדירה בבניין. נכון, גם המחיר הזה הוא גבוה, אך ביחס לשוק אפשר לומר שזה מחיר סביר שמאפשר למשפחות לרכוש לעצמם דירה נוחה ומותאמת עבורם ועבור הילדים שלהם.

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן