news08.net/ads.txt

כמו בכל שבוע: עוזי הכוהן קולע בול – התחזית האסטרולוגית השבועית

להלן התחזית השבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט של עוזי הכוהן לשבוע שבין ה-3/03/23 ועד ה-9/03/23.

להלן התחזית השבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט של עוזי הכוהן לשבוע שבין ה-3/03/23 ועד ה-9/03/23.

טלה:

חשוב לכם מאוד כיצד אתם נראים בעיני אנשים אחרים ומה הם חושבים עליכם. אם רק תרפו מהחשיבות שאתם מיחסים לדעתה של הסביבה עליכם ותתחילו לבצע את אשר נפשכם מורה לכם, ללא חשש ממה יחשבו או יומרו עליכם האחרים, תוכלו לחוש בשיפור ניכר במצבכם האישי והנפשי. רדיפת כבוד היא סימן לכך שאינכם מעריכים מספיק את עצמכם. אנשים שמרוצים באמת מרמת ההישגים שלהם, אינם זקוקים להכרת החברה על מנת לשכנע את עצמם שהם בעלי ערך. אם אתם מאמינים בעצמכם, לא אכפת לכם מה חושבים האחרים. החלטה או בחירה שעשיתם לאחרונה, מסתמנת כבחירה נכונה. נכון שאולי תהליך זה כרוך בהשקעה כספית, אך אל חשש תגמול נאות על השקעתכם ב”ה, לא יאחר להגיע. בעבודה: שינויים שמתרחשים במקום עבודתכם מחייבים אתכם למצוא אלטרנטיבה אחרת למימוש עצמי. יתכן שעליכם לעבור הסבה מקצועית או לצאת ללימודים והתמקצעות אשר יאפשרו לכם לצעוד שוב בדרך המלך. הבריאות של מישהו אחר מעסיקה אתכם והבחירה בין לשתוק או להביע את דעתכם היא קרדינאלית לגבי עתידו הבריאותי. זוגיות: נשות מזל טלה חשות לבד, גם אם הן מצויות בתוך מערכת זוגית שלכאורה, יש בה הכול. כדי להפיג את תחושת הלבד שמקננת בלבכן, יהיה עליכן להקפיד וליצור תחומי עניין משותפים עם בן הזוג. לאלו מכם שמנסים להיכנס להריון, זהו זמן נהדר להתחיל ולהשקיע את המאמץ הדרוש כדי ליצור את החלום. לרווקים: זהו שבוע חיובי, הקפדה על מראה חיצוני הולם, נקי ומסודר, תזמן לכם את האפשרות להכרות מעניינת. הציטוט השבועי: “האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות” – קונפציוס. שבוע מבורך, חג פורים שמח ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: שבעה דברים בגולם ושבעה בחכם. חכם אינו מדבר בפני מי שהוא גדול ממנו בחכמה ובמנין, ואינו נכנס לתוך דברי חברו, ואינו נבהל להשיב, שואל כעניין ומשיב כהלכה, ואומר על ראשון ראשון ועל אחרון אחרון, ועל מה שלא שמע, אומר ‘לא שמעתי’, ומודה על האמת.

 

שור:

שבוע חיובי בפתח. המהות של השבוע מלמדת על צורך במציאה של יעדים חדשים שתוכלו לכבוש. קלף שני המטות מלמד שהגעתם בהצלחה לסוף שלב בתחום כזה או אחר בחייכם וכעת, עליכם לעצור ולחשוב כיצד להמשיך ולהתקדם בדרככם, ולשאול את עצמכם לאן אתם רוצים להגיע מכאן? ומה ברצונכם להשיג? וכאשר יש לנו מטרה ואנחנו יודעים לאן אנו רוצים להגיע, אנחנו כבר לא מסתמכים על מזל ומקרה, אנו לוקחים אחריות על המתרחש ומובילים את העניינים לקראת המטרה. עוד מוסיף הקלף ומלמד שעכשיו יותר מתמיד, עליכם להסתכל על החיים מזווית קצת אחרת ומתוך הבנה. שהמקום בו אתם נמצאים בשלב זה, מסיים את תפקידו בעבורכם ועליכם לנוע קדימה. הן במישור הגשמי/חומרי כשינוי פיזי של העתקת מגורים, החלפת תפקיד או מקום עבודה, והן כשינוי רוחני, שבא לידי ביטוי בצמיחה והתפתחות אישית כמו הרשמה ללימודים. בעבודה: התלבטות וחוסר יכולת להחליט על דרך וקו פעולה גורמת לכם לתחושה שאינכם מתקדמים לשום מקום. דבר זה נובע מעצם העובדה שאינכם נוקטים יוזמה כל שהיא לשיפור מעמדכם. התוצאה מאי נקיטת יוזמה היא דריכה במקום ותסכול. לכן קבלו החלטה להחליט ! כל החלטה תהיה טובה יותר מאי קבלת החלטה כלל. נושאים שקשורים בעשייה או יזמות מעבר לים, בחו”ל עולים על הפרק זוגיות: לרווקים – הצעות לרומן וחיזורים שמופנים כלפיכם צריכים להישקל לגופו של עניין. לזוגות: זוגיות סדוקה גורמת למערכת היחסים שלכם לגמגם ורבים מכם אינם חשים בנוח בזוגיות שבניתם לעצמכם. חשוב שתדעו, שיש מה לעשות! ואסור לכם להסכים ולחיות באווירה שכזו. פעולה נחושה שבאה באמת מהלב עשויה לשפר את המצב והשבוע יש לכם הזדמנות לעשות זאת ולברר איפה אתם באמת עומדים. טיול או חופשה נשקלים וגם חו”ל נלקח בחשבון. שבוע טוב, חג פורים שמח ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: שאפו להגיע לחכמה גדולה שתעזור לכם להבין כיצד להיות אדם טוב יותר. הפכו את הטוב למטרת החיים שלכם. היו מוכנים לוותר על הכול. יתכן שאחרים יאמרו שאתם טיפשים אך אתם תמיד בצד המנצח כשאתם עושים את הדבר הנכון. חשוב שתדעו אתם לא עושים לאף אחד טובה כשאתם אדם טוב, אתם בסך הכול עושים את מה שהפנימיות שלכם רוצה שתעשו.

 

תאומים:

שבוע של פרידה ממקומות, מאנשים ויציאה לדרך חדשה וזאת מתוך הגיון, בגרות מודעות והבנה שהדבר הנכון ביותר בעבורכם הוא להרפות, לשחרר מתוך אמונה תמימה שמה ששלכם שלכם ומה שלא שלכם, אז ישלך לו לדרכו בתודה ובברכה. ובעצם מעשה זה, תוכלו לפנות מקום לדברים חדשים בחיים הן ברובד גוף, הן ברובד נפש והן ברובד נשמה. מפגשים עם אנשים , מקומות, זיכרונות, מעשים ואירועים מעברכם, מזמנים לכם את ההזדמנות לסגור “מעגלים פותחים” שמקשים עליכם להירדם בלילה. בתוך הלב: כבר זמן רב שאתם חשים צורך לחדש מתוך חשיבה על עתיד טוב יותר. על מנת שתוכלו לעמוד במשימה זו יהיה עליכם לקבל החלטות לא שגרתיות המונעות מחשיבה מקורית וחדשנית עם מבט קדימה והמלווה באופטימיות ובאמונה בצדקת הדרך. לאלו מכם שיקבלו על עצמם לפעול בדרך זו, צפויה ב”ה פריצת דרך תודעתית ומשמעותית אשר בעקבותיה יחולו שינויים חיוביים הן בתחום הבית והמשפחה והן בתחום הקריירה. מחשבות על לימודים או התמקצעות אשר יוכלו להוביל להתבהרות מסוימת בכל הקשור לייעודכם ולפועלכם, צצות ועולות ואכן, זהו שבוע טוב לקבלת החלטות חיוביות בתחום זה. החלטות אלו עשויות לפזר את מעטה הבלבול בו הייתם שרויים לאחרונה. זוגיות: תקופה של פייסנות. לאחרונה אמרתם דברים שקצת פגעו בבן הזוג והדבר יצר קרירות קלה ביחסים. הקלפים ממליצים לכם השבוע להתנצל, לא על דבריכם אלא על האופן בו בחרתם להעביר את המסר שלכם. לאלו מכם שנמצאים בהליכי גירושין ממליצים הקלפים להימנע מוויכוחים מיותרים שמעכבים את שחרורכם. זכירת חסד נעורים לצד שכנגד תאפשר לכם לסיים את הסיפור במהירות. לרווקים: אקס מיתולוגי שב ומשפיעה על שיקול דעתכם. שינוי בגישתכם לנושא, יאפשר לכם להשתחרר מכבלי העבר. בריאות: השבוע יש ירידה בחוסנה של מערכת החיסון שלכם. דבר זה מציב אתכם בחזית מול השפעת והקורונה לכן הקפידו לשמור על עצמכם ביתר אחריות.. טיפ לשבוע טוב יותר: בפורים אומרים: “שכול הפושט ידו נותנים לו” נצלו זאת לתועלתכם והשקיעו סכום כסף סימלי במשחקי מזל במידה ובעזרת השם זכיתם זכרו לעשות מעשר… בהצלחה… (סכום כסף סימלי.. כן.. לא להגזים.) שבוע מבורך, פורים שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: “העניקו לעצמכם דברים יפים אך אל תניחו להם לכלוא אתכם. היו הבעלים של דברים יפים אך אל תיתנו להם להיות הבעלים שלכם. בחרו כמטרה העיקרית של החיים שלכם מטרות חשובות כמו גילוי הפוטנציאל שלכם, נתינה מעצמכם לאחרים ויצירת שינוי בכך שתחיו למען משהו חשוב יותר מאשר אתם עצמכם. ההצלחה חשובה אך המשמעות היא מהות העניין”.

 

סרטן:

שבוע חיובי בפתח. שינוי בגישתכם לחיים או שנוי בתפיסת עולמכם יוצרים בעבורכם הזדמנויות טובות לשינוי מבורך שאליו אתם משתוקקים. זהו שבוע עם המון תנועה, תזוזה ופעלתנות חיובית. חשוב לא להביט לאחור ולהקפיד ולצעוד קדימה. דברים שלקו בסחבת ושהיו תקועים עד עתה, מקבלים תפנית חיובית ומתחילים לזוז… והשיפור יבוא בעיקר בנושאים שקשורים בעבודה, פרנסה וקריירה. זמן טוב לרכוש חוכמה או ידע חדש שיפתחו בעבורכם אופקים חדשים… הרשמה ללמידה כזו או אחרת, חיובית מאוד בעבורכם. בעבודה: מתרחשים תהליכים שמצריכים מכם להתנהג באופן קצת יותר אסרטיבי ונחוש. התנהגות שכזו תאפשר לכם לשמור על האינטרסים שלכם לבל יפגעו. נושא או פרויקט חדש בו אתם לוקחים חלק מצריך מכם השקעה של זמן ואנרגיה. הקלפים מראים שלמרות הקשיים, ההשקעה משתלמת. בבית: חוסר שיקול דעת עשוי להציב אתכם בעמדת התגוננות שאין בה צורך. חשיבה של – “סוף מעשה במחשבה תחילה”, עשויה למנוע מכם את הצורך בהסברים והתנצלויות. זוגיות: לאחר תקופה שבה הזוגיות שלכם חוותה מהמורות וקשיים, אתם ניצבים השבוע בנקודה חדשה שבה יש לכם את היכולת ללבן כעסים ולברר מה בדיוק מפריע לכם לממש את הזוגיות עליה אתם חולמים. ההבנה שרק בשיחה פתוחה וגלויה תוכלו לסדר את הדברים היא נקודת המוצא לכל בעיותיכם. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת בכוחות עצמכם, מומלץ לפנות לעזרתו של איש מקצוע שילווה, ידריך וייעץ. לרווקים: זמן טוב להיחשף, לראות ולהיראות. אנרגיה חדשה וחיובית מזמנת לכם מצבים נאים וטובים לפגוש ולהכיר אנשים – בני זוג חדשים. היכרות חדשה שהחלה על צג המחשב, מקבלת הזדמנות לצאת מהעולם הווירטואלי ולעבור לפסים מעשיים. השבוע חשוב להקפיד בכול הקשור לבטיחות בנהיגה, בנסיעה, ושימוש בדרך. טיול, נסיעה או חופשה קצרה נראים באופק והדבר מומלץ בחום. שבוע שמח, פורים שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: נעשה מחקר שהוכיח שכדי להתקיים עלינו לחבק לפחות 10-4 חיבוקים ביום. כדי לרפא את עצמנו אנו זקוקים ל-12 ויותר. חשוב גם לחבק את עצמנו. אז יאללה תנו חיבוק…

 

אריה:

שבוע חיובי בפתח. פרידה ממקומות, זמנים, אנשים ונכסים. בדרך למעבר לשלב חדש, צורך בחיפוש אחר בסיס חדש ויעדים חדשים כמו למשל: חיפוש דירה, חיפוש דרך מקצועית וכו’. רבים מבני מזל אריה סוגרים פרק ועומדים לפני סיום של דבר מה כזה או אחר בחייהם. כעת מתעורר בלבכם צורך בחיפוש אחרי נתיב חדש שיעשיר להם את החיים ויצוק לתוכם עניין, ריגוש מחודש ומשמעות. באופן כללי: מדבור על צורך בהתחלה חדשה שקשורה בעיקר מבחינה מקצועית ותעסוקתית אבל גם בהרחבת אופקים שכלית ופיזית כאחד. בעבודה: עד עתה הסתדרתם לא רע ואולי אף צברתם מס’ הישגים אך כעת רבים מכם מוצאים את עצמם תקועים ועומדים במקום. עליכם לדעת ולהבין שעמידה במקום (גם כשהוא מקום טוב לכאורה) היא למעשה צעידה לאחור. כדי להיחלץ מהמצב בו אתם נתונים יהיה עליכם לענות לעצמכם על מספר שאלות כגון: מה באמת אתם רוצים להשיג בעבודתכם ולאן אתם רוצים להגיע? חשיבה חיובית ותכנון נאות של המהלכים הבאים יאפשר לכם לפזר את חוסר הודאות בנוגע לעבודתכם ולהשיג את מבוקשכם. זוגיות: התחושה כי היגיעה העת לעלות שלב אחד נוסף בסולם הזוגיות אינה זרה לכם. השלב שבו אתם מצויים היום, כבר אינו מספק את מפלס הריגושים לו אתם זקוקים. השדרוג במידה ויבוא, אמור ליציב בפניכם אתגרים חדשים שיש בכוחם להכניס לחייכם הזוגיים את התבלין החסר. חשוב לזכור! שהתעלמות מהמצב עלולה להוביל לסיומם הרגשי של מערכות יחסים. לאלו מכם שחוו פרידה, השד כבר לא נראה נורא כל כך ובחלוף הזמן הדברים נראים באור אחר. טיול, מסע או חופש עולים על הפרק וגם חול נלקח בחשבון. שבוע מצוין, פורים שמח ואלוהים אתכם!

הכוונה רוחנית:אם אתם יודעים שכל מה שאלוקים שולח לכם הוא נכון ומתאים – אין ממה לפחד. שלמה המלך אמר שעלינו לפחד רק מדבר אחד: שנשכח את היותו של ה’ אחד.

 

בתולה:

הקלף השבועי שלכם משקף את רוצונכם להשתחרר, לעזוב את הכול ולצאת למסע כזה או אחר שיאפשר לכם למלא את נפשכם הצמאה.. עוד מוסיף הקלף וממליץ שבשבוע זה כדי להקשיב לקולכם הפנימי וליבטוח באינטואיציות שלכם. “לפעמים הגוף שלנו מדבר אלינו באמצעות ניצוץ רגעי של תובנה. קליק של ידיעה מוחלטת. להבלחה הרגעית הזאת קוראים אינטואיציה והשבוע חשוב לתת לה מקום של כבוד תהליכים של קבלת החלטות באופן כללי: העולם החומרי שעוטף אתכם גורם לכם לשחיקה והמרוץ המטורף שניהלתם עד עתה אחרי עבודה, זוגיות או כסף לא ממש מביא לתחושת הסיפוק אותה אתם מחפשים. ניתן לומר שעד עתה יגעתם אך לא מצאתם. הקלפים מצביעים על כך שעליכם להכניס ולשלב מעט רוחניות בחייכם. הרשמה לסדנאות או ללימודים בעלי אופי רוחני כגון: מודעות עצמית, הילינג, טארוט, יוגה, רפואה משלימה או כל תחום רוחני אחר, יעצים ויחזק את הפן הרוחני הקיים בכם וייתן לכם את הכוח לשנות את חייכם לטובה. עליכם לזכור שהמפתח לחיים טובים ומלאי סיפוק, נמצא בידכם. כל שעליכם לעשות הוא להשתמש בו בתבונה. בעבודה: רבים מכם חשים שהגיע הזמן לזוז הלאה ולקדם את עצמכם הן בתוך הארגון בו אתם עובדים והן מחוצה לו, ואכן, זהו זמן טוב לשינוי, מעבר, התחלה חדשה, גיוון והתמקצעות אשר יוסיפו עניין לחיי הקריירה שלכם. זוגיות: שחיקה וחוסר מוטיבציה זוגית מערערים את שיווי משקלכם הזוגי. טיול או חופשה יעשו לכם נפלאות ותחושת השחרור תשפר את הרגשתכם ותתרום רבות למילוי המצברים. לרווקים שביניכם זהו שבוע טוב להיכרות חדשה ומעניינת, שמתרחשת במקום לא צפוי כמו למשל: בבית כנסת, תור לרכבת או בסופר. שימוש נבון באינטואיציה שלכם יסייע בידכם להגיע להחלטות הנכונות. חופשה או טיול נראים באופק. שבוע טוב, חג פורים שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: לחיות משמעותו לצמוח. אם אינך מבצע החלטות, אתה לא מתקדם. לכן זכרו ! לקבל החלטות זה חשוב אך לבצע אותן זה חשוב יותר.ועל זה אמרו חז”ל אמור מעט ועשה הרבה.

 

מאזניים:

שבוע חיובי בפתח. זהו זמן טוב להתחזק ולשדרג את הביטחון והאמונה. בשבוע זה, היכונו לבשורות טובות כמו למשל: הריון, לידה, חתונה, מציאת עבודה ויצירת זכייה כספית וכו’ באופן כללי: השבוע הוא שבוע טוב להוביל מהלכים הקשורים לקידום האישי ולקידום הקריירה שלכם. גישה אסרטיבית ונחושה תאפשר לכם להניע תהליכים שיצרו שיפור בתעסוקה ויובילו לביסוס מעמדכם המקצועי. לעצמאים שביניכם: זהו זמן טוב להוציא אל הפועל מהלכים ותוכניות חדשות אשר יביאו לשיפור בתזרים המזומנים. עסקה או חוזה אשר אתם חפצים ביקרם תוכל לבוא לידי מימוש. בעבודה: התקופה הקרובה מזמנת לכם הזדמנויות שיש בכוחם לשפר את מעמדכם במקום העבודה. זה הזמן לזרוע! הגדלת ראש ונטילת יוזמה תאפשר לכם ב”ה לנצל עד תום את ההזדמנויות הללו. יחד עם זאת, מאבקי כוח סמויים מתרחשים במקום עבודתכם והקלפים ממליצים לכם לנקוט בגישה פסיבית ולא לצדד בצד כזה או אחר. קידום או קביעות נראים באופק. זוגיות: זהו שבוע נהדר לממש את עצמכם מבחינה זוגית ורומנטית. נקיטה בגישה פתוחה ויצירתית תוביל למהלכים חיוביים אשר יתרמו לחיזוק הקשר ולהנאתכם ויתקבלו גם בשמחה אצל בן זוגכם, כל שעליכם לעשות כדי שזה יקרה זה- לעשות, ליצור, לפעול וליזום. לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב להציג את עצמכם. אתם קורנים, מרגישים טוב ונראים נהדר. לאלו מכם שינצלו זאת בתבונה צפוי שיפור בתחום הזוגי. ואפילו ב”ה יתכנו ניחוחות של קשר טוב ומיסוד נישאים באוויר. טיפ לשבוע טוב יותר: לעיתים אנו צרכים לעשות החלטות לא פשוטות כמו למשל: להתפטר מהעבודה ולחפש מקום תעסוקה חדש או לשנות כיוון בחיים. להיפרד מבן הזוג, החבר, לעזוב את הקבוצה ולעבור ועוד ועוד… נכון, זה מפחיד לצאת לדרך חדשה, לצעוד לקראת הלא נודע, לבחור באי הוודאות על פני המוכר והידוע, אבל חשוב לזכור שאם המוכר והידוע אינו מסב לכם אושר – אין שום סיבה שתמשיכו להחזיק בו. חג פורים שמח, שבוע רגוע ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: נעשה מחקר שהוכיח שכדי להתקיים עלינו לחבק לפחות 10-4 חיבוקים ביום. כדי לרפא את עצמנו אנו זקוקים ל-12 ויותר. חשוב גם לחבק את עצמנו. אז יאללה תנו חיבוק…

עקרב:

שבוע חיובי בפתח ורוח נדודים משרה עליכם מצב רוח אביבי. אופקים חדשים ומרחבים חדשים נפתחים. רבים מכם נמצאים בנקודה שבה הם מתחילים לעשות דבר מה חדש או מקבלים הזדמנות מחודשת להתחיל שוב משהו מחדש. (עבודה חדשה, זוגיות חדשה, מחשבות חדשות, מקום חדש דרך חיים חדשה וכו’..) נכון שזהו שלב ראשוני והתחלתי, אך הכיוון החדש פותח בפניכם אפיקים חדשים ומועילים. המוטיב המרכזי של השבוע הקרוב יעמוד בסימן של שחרור הישן ופינוי מקום לדברים חדשים. שינויים רבים מתחוללים בחייכם החל משינויים פיזיים כגון: העתקה או שינוי של מקום המגורים, שינוים בעבודה, דרך שינוים בגישה, שינויים בחשיבה, בתפיסת העולם או בדרך קבלת ההחלטות שלכם. שינויים אלו הם חיוביים ביותר ומטרתם העיקרית היא אחת ויחידה, לגרום לכך שדברים טובים יכנסו לחייכם. לעצמאים: הקמה של פרויקט חדש, התפתחות עסקית חדשה או רעיון עסקי חדש עולה על הפרק. הדבר נראה חיובי. עבודה חדשה הסבה מקצועית או תפקיד חדש עולים על הפרק- לכו על זה!! כספים: השבוע מומלץ לנסות את מזלכם בהימורים ומשחקי מזל. השקעה של סכום כסף סמלי וקטן, עשויה להניב רווחים נאים – בעיקר ביום חמישי . אירוע משפחתי או חברתי אליו תוזמנו יסב עונג רב והדבר יגרום לכם להבין שאתם לא לבד ושיש מי שאוהב אתכם ואתם חשובים לו. זוגיות: חוסר שיתוף פעולה מוביל ליצירת מתחים עם בן הזוג. כדי להשיב את השקט, יהיה עליכם להפנים, שהמהות של זוגיות נכונה מושתת על היכולת לקיים וליצור הרמוניה גם ברגעים קשים. טיול וחופשה עולים על הפרק וגם חו”ל נלקח בחשבון. שבוע מוצלח, חג פורים שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אמרו חכמים.: “כל הכועס כאילו עובד עבודה זרה.” הכעס הוא מידה רעה מאוד, וראוי לאדם להתרחק ממנה וללמד עצמו שלא יכעס ואפילו על דבר שראוי לכעוס עליו.

 

קשת:

אתם עגמומיים, ללא שמחת חיים, עושים מה שאתם צריכים לעשות אך ורק משום שאתם צריכים לעשות זאת ולא מתוך התלהבות ושמחה. את השבוע הקרוב מאפיינים מספר דברים כמו למשל: רצון להיות לבד או מאבקי אגו, או תחושת קורבנות, עוינות וחוסר סבלנות כלפי הסביבה. הסיבה לתחושות אלו היא על רקע של אכזבה אישית אותה אתם חווים באופן כללי: שבוע רווי מתחים ניצב בפתח והפוטנציאל למריבה, סכסוך וחיכוך רבים מתמיד. עקב כך, מערכות היחסים אותן אתם מנהלים עשויות להיקלע למשבר. באופן כללי ניתן לומר, שרבים מכם חווים את התחושה שהם למעשה מתמודדים עם החיים האלה די לבד וברגעים כאלה כדי לזכור, שנכון שהחיים לעיתים קשים אך אתם, חזקים מהם. כל עוד האדם יודע שיש מטרה לקיומו בעולם הזה ושכל אתגר בחייו נבחר במיוחד עבורו, הוא יכול למצוא בתוכו את הכוח הפנימי לשאת את הבלתי נסבל. או כפי שאימא שלי שתחייה אומרת: “זמנים קשים לא מחזיקים מעמד, אנשים חזקים, כן”. .. השבוע על בני מזל קשת להיות חזקים. חוסן נפשי וחזק רוחני ימנעו מכם להיכנס למצבים שאין בהם כל צורך. התחייבויות שלקחתם על עצמכם בדעה צלולה, גורמות לכם להרגשה לא נעימה. יתכן ולקחתם על עצמכם קצת יותר מדי וכעת ניתן לומר שמתקיים בכם חשש שמא לא תצליחו לקיים הבטחות או לעמוד במטרות שהצבתם בפניכם. תחושה זו היא הגורם לכך שאתם מהססים וחוששים מלבצע את משימתכם בצורה נחרצת. עליכם לדעת שפחד זה הוא סובייקטיבי ואין לו כל אחיזה במציאות. במידה ותבחרו למצב את חששותיכם במקום הראוי להם, תוכלו להתמודד ב”ה עם כל משימה או החלטה אותה בחרתם לבצע. בעבודה: יש מי שמקנא בכם ויהיה עליכם להיזהר ולהימנע מהתרברבות או דיבור מיותר שעשויים לפגוע, לקלקל ולעכב את תוכניותיכם. זוגיות: השבוע אתם חסרי סבלנות והדבר יכול להוביל אתכם לוויכוחים מיותרים שלא יתרמו דבר ויחדדו לכם את ההרגשה שבן הזוג איתו אתם מצויים מגביל, כובל ומונע מכם להתקדם ולעשות את אשר אתם באמת רוצים לעשות. וותרו על הצורך להיות צודקים וגלו סבלנות כלפי בן הזוג. שבוע טוב, חג פורים שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: מילים לא עולות כסף אבל את מה שמילים יכולות להרוס כול הכסף שבעולם לא יוכל לתקן. לכן, היזהרו בדיבורכם והקפידו לומר רק מילים חיוביות ואם אין לכם כאלה אז פשוט תשתקו.

 

גדי:

שבוע רווי מחשבות ודאגות ניצב בפתח. בשבוע זה יתכנו ביקורים במקומות סגורים כמו למשל: בתיי חולים, מוסדות בריאות, בתי כלא וכדומה. זהו שבוע לא פשוט ורבים מכם עוברים רגעים, שעות וימים שבהם אתם חשים כי הקרקע נשמטת מתחת לרגליכם או שאתם כבולים לפחדים ולחששות שאינם מאפשרים לכם להתפתח ולהתקדם כפי שאתם רוצים. הקלף השבועי שלכם מלמד שלפחדים שרצים לכם בראש ולחששות שאוחזים בלבכם אין כול אחיזה במציאות! ואם רק תבחרו לעשות ולפעול, תגלו עד מהרה שב”ה אתם מסוגלים בהחלט להתמודד מול כול אתגרי החיים. דווקא כעת חשוב מאוד לזכור שגם כשהמצב קשה, ובדרך הטבע אתם לא מצליחים לראות אפילו נקודה אחת של אור בקצה המנהרה, עדיין ‘לא אבדה תקוותכם. ה’ יכול לעזור להשתדלות שלכם שתצליח הרבה מעבר למצופה, ואם תזכו לכך, אפילו מעבר לטבע הדברים. אז אל ייאוש יקיריי!!. בעבודה: שאלות של אמון ויושר עולות על הפרק, הקלפים מצביעים על כך שתהליכים ואירועים שמתרחשים סביבכם אינם מתרחשים ממקום נקי וישר. לכן השבוע יהיה עליכם לגלות ערנות ולהימנע מנאיביות יתר שעלולה להסב לכם נזק. זוגיות: גם כאן ניתן לראות שרבים מכם חשים שהם כבולים לזוגיות לא יעילה ולא מפרה. שהשבוע הקרוב מזמן לכם מבחנים רבים שהמוטיב העיקרי שלהם קשור באופן בו אתם בוחרים לתקשר עם בן הזוג. באופן כללי ניתן לומר שהזוגיות שלכם משותקת, דבר שמצביע על משבר. רצוי ומומלץ לפנות לייעוץ והכוונה שיסיעו לכם להשתחרר מהמחנק הזוגי בו אתם מצויים. לרווקים: מערכת יחסים עם אדם שאיננו פנוי מבחינה רגשית יוצרת בלבול ועליכם להיזהר. בריאות: חולשה בריאותית שתבוא בדמותה של התקררות משהוא כמו שפעת קלה או כאבי שרירים, עשויה להעיב על יומכם, עשיית הילינג או כל טיפול אנרגטי אחר, יגנו עליכם מפני פגעי החשיבה השלילית ויחזקו את המערכת החיסונית שלכם. שבוע טוב יקרים, פורים שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: נדיבות היא אחת הדרכים שלנו להתקרב אל הבורא. אדם נדיב מבין כי כל אדם עמו הוא נפגש במהלך חייו הוא אחיו – גם הוא ילדו של אלוקים – גם אותו אלוהים ברא – ולכן, הוא מעריך כל הזדמנות הנופלת בחיקו להיות נדיב. הידעתם שהמילה א”ח היא למעשה ראשי תיבות של “אהבת חינם”? עכשיו כשאתם יודעים זאת בואו ביחד אחים שלי ב”ה נקרב את המשיח .

 

דלי:

השבוע יש לפעול בנחישות וברגישות. מאבק פנימי בין השכל הישר לבין הרגש מצריך שיקול דעת וכדאי להתייעץ לפני שמקבלים החלטות. ביקורת עצמית מחמירה וספקות לגבי פעולה שבחרתם לנקוט יוצרים סביבכם חוסר שקט. כדי לייצב תהליכים, להרגיע את המצב ולקבל בחזרה את השליטה, יהיה עליכם להקשיב לקול ההיגיון ולפעול ולהפעיל שיקולים שכלתניים. רוח גבית מאפשרת לכם ליצור במהירות ותוך זמן קצר, את שינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. עכשיו הזמן שלכם להגדיל ראש, לתת גז ולהסתער קדימה להגשמת רצונותיכם.. עשייה או החלטה שלקחתם על עצמכם לבצע ולהוציא אל הפועל, מצריכים מכם אסרטיביות ונחישות. השבוע יש לכם נטייה להיגרר לוויכוחים שנובעים מחוסר סבלנות כלפי הסובבים אתכם. הקלפים ממליצים לכם להקשיב ולהימנע מלומר דברים אשר אתם עשויים להצטער על כך שנאמרו. בעבודה: למרות חוסר היציבות ששורר, כל הסימנים סביבכם מצביעים על כך שהגיע העת להתקדם. הקלפים מראים שדווקא עכשיו, זו תקופה בעלת פוטנציאל לקידום ושינוי שיכולים לספק לכם את ההזדמנות. כל שעליכם לעשות הוא להיות יותר בטוחים בעצמכם ולהימנע מהיסוסים, חשיבה שלילית וחששות אשר מעכבים אתכם. זוגיות: מי מכם בני מזל דלי שיסכימו וישכילו לוותר על עקשנות ואגו וימצאו בלבבם את היכולת להיות פתוחים וקשובים לצרכיו של בן הזוג, ימצאו את עצמם נהנים מחדוות הנתינה והקבלה אשר תבוא בעקבותיה. התבצרות עיקשת בעמדתכם הכועסת, עלולה להביא לרוחות מלחמה שאין בהן כל צורך. טיול וחופשה נראים באופק. בנוסף, חשוב השבוע לנהוג במשנה זהירות בכביש ובדרך הן כנהגים והן כהולכי רגל. שבוע מבורך, חג פורים שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אנשים מאושרים הם אנשים שיודעים להתמודד עם תסכולים ברמה של לעבור הלאה ולחפש את הדבר המעניין הבא. אני אצטט משפט חכם ששמעתי פעם: “אם יש בידכם לימון .. עשו ממנו לימונדה…!” המציאות היא שיש לי לימון. הלימון הוא התסכול שלי וזוהי לגמרי הבחירה שלי אם להישאר עם הלימון או להפוך אותו למשהו טוב יותר עבורי, דהיינו הלימונדה.. נוסיף קצת נענע, קצת קרח, ולרוויה. . .

 

דגים:

בשבוע זה מצב הרוח שלכם אפור והמון דברים שחשובים לכם אינם מסתדרים כפי שהייתם רוצים באמת. תהליך זה של חוסר שביעות רצון, יוצר מתח ולחץ נפשי (Stress). צורך בקבלת עזרה בעיקר עזרה בעלת גוון חומרי כמו למשל: קבלת הלוואה או סיוע שווה ערך לכסף. אבל גם מקומה של עזרה נפשית או רגשית איננו נפקד ורבים מכם צריכים לשקול ברצינות קבלת עזרה רוחנית כזו או אחרת. באופן כללי: השגרה שנוצרה בחייכם, אינה מייצרת או מספקת לכם את האושר שיספק את רצונכם. כדי לדעת שדווקא במצבים בהם רוחו של האדם שפופה, עליו להשתדל להסתכל על המציאות בעין אמיתית. דהיינו: לא לנסות לייפות את המציאות, אך גם לא לנסות ליצור פרשנות שלילית אישית. אלא, לקחת את הכול בפרופורציה הנכונה ולנסות להבין ולקבל את הדברים כפי מה שהם. וכאשר האדם מסתכל למציאות בעיניים ומקבל אותה כפי מה שהיא, על ידי זה הוא חווה את המציאות כדבר טוב וחיובי ועל ידי זה, נוצרים אצלו רגשות טובים וחיוביים. כסף: עניינים הקשורים בכסף ובחוסן כלכלי יעמדו במרכזו של השבוע הקרוב. הקלפים מראים שבשלב זה אתם נמצאים בנקודה בה אתם חשים כי נטל ההוצאות היום יומיות שרובץ על כתפיכם מעיק וחוסר היכולת שלכם לתת דרור לרצונותיכם הכלכליים גורם למועקה ולחוסר נחת. סכום כסף קטן אשר יגיע במהלך השבועות הבאים יאפשר לכם להתאזן ולהתייצב במעט והדבר ישפר את הרגשתכם. בעבודה: אתם מחפשים שינוי אשר יכניס לכם קצת עניין בחיים וישפר את החשק שלכם לקום בבוקר. כדי ליצור את השינוי יהיה עליכם לפנות לממונים עליכם ולדבר איתם באופן גלוי על תחושותיכם. שיחה כזו שתתנהל ברוח טובה תביא לתוצאות חיוביות. זוגיות: אתם מרגישים כבויים וכהים ומושגים כמו אנטמיות, תשוקה, להט, חשק ומוטיבציה שהיו בעבר מנת חלקכם אינם באים עוד לידי ביטוי הולם בזוגיות שלכם. תהליך זה של התקררות/התרחקות רגשית, גורם לריחוק ולמתחים. המסר שגלום בתהליך זה בא להעיר את עיניכם ולומר שיש דברים בזוגיות שלכם שזקוקים בדחיפות לטיפול, ועליכם לפעול בעניין בהקדם. הציטוט השבועי: “כשאנחנו מביעים תודה , לעולם אסור לנו לשכוח שההערכה הגבוהה ביותר היא לא להשמיע מילים, אלא לחיות על פיהן”- ג’ון קנדי. לחוגגים יום הולדת: חשוב מאוד להתעלות מעל רגשות אי חשק. זה נכון שאין לכם הרבה רצון לשמוח (והייתם מוותרים מרצון על כול החגיגות) אך חשוב שתתעלו מעל רגשות אלו ותקבלו בחדווה, בחיוך ובלב חפץ את יום חגכם שבוע מבורך, פורים שמח לכולם ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: לחץ נובע מחוסר ידיעה. כאשר האדם לא יודע מה יקרה הוא נלחץ. כאשר האדם לא יודע מה לעשות הוא נלחץ. כאשר האדם לא יודע ולא מבין, את הסיבות שבגללן המצב הוא כפי מה שהוא, הוא נלחץ. בקיצור, לחץ נובע מחוסר הבנת המצב. מחקרים שנעשו לאחרונה גילו שברגע שהאדם מבין (יודע) את הלמה, הוא מסוגל להתמודד עם כול איך, למה ומדוע.

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן