news08.net/ads.txt

כמו בכל שבוע: עוזי הכוהן קולע בול!! להלן התחזית האסטרולוגית השבועית

כמו בכל שבוע – התחזית השבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט

כמו בכל שבוע: עוזי הכוהן קולע בול!!

להלן התחזית השבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין ה-24/02/23 ועד ה-02/03/23

 

🔴 טלה:

בני מזל טלה ניצבים השבוע בפני אפשרויות חדשות והזדמנויות טובות לעשייה מבורכת למען עצמם. עשייה זו יכולה לפתור בעיות שמציקות לכם וגורמות לבלבול ולחוסר יציבות בחייכם. כדי למצות את הפוטנציאל החיובי שגלום בשבוע זה, יהיה עליכם להתחבר ליוזמה, לתכנון, למרץ להתלהבות. חשוב לדעת שכאשר אנחנו מתלהבים ושקועים בדבר, אנחנו עושים אותו הרבה יותר טוב. כשאנו מתלהבים, אנחנו מקבלים אנרגיה במקום להשקיע אנרגיה. התלהבות היא סם העשייה. כמו כן חשוב לזכור שהזדמנויות אלו ניתנות ונשלחות אילכם משמים ובמידה ותבחרו לקחתם, תזכו לפריצת דרך חיובית ומשמעותית בכל הקשור לתחום העבודה והקריירה ובכל הקשור לתחום האישי והזוגי. בעבודה: פרויקט או עשייה חדשה עולים על הפרק והכיוון נראה חיובי ביותר. אלו מכם שינצלו בתבונה את המצב החדש שנוצר, יזכו גם לקטוף את פירות ההצלחה. זוגיות: השבוע יש באפשרותכם לקדם ולהעניק לזוגיות בה אתם מצויים משמעות ועניין. כל שעליכם לעשות הוא להכניס קצת רוחניות ורומנטיקה לעולמכם הזוגי נסו למצוא דרכים כיצד ליצור אינטימיות אינטלקטואלית ולא רק אינטימיות מינית.. טיפ לשבוע טוב יותר: החליפו את הביקורת העצמית במחשבות חיוביות – לימדו לעצור את המחשבות השליליות והביקורת, גם אם קורה אירוע שמערער את הביטחון העצמי שלכם. בכל פעם שאתם תופסים את עצמכם חושבים מחשבות כמו: “אני לוזר”, “לעולם לא אצליח” הפסיקו אותן ותחליפו את המחשבה שסוף העולם הגיע, במחשבה שהזדמנות חדשה נקרית בדרככם. וב”ה יש לכם את האפשרות לחולל שינוי מבורך בחייכם. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: לכל אדם יש בעיות, המפתח לפתרונן מצוי רק בידיו של מי שמודע לבעיות שלו. עליכם להבין שהדרך היחידה למנוע מהבעיות שלכם לשוב ולתקוף אתכם שוב, היא ללמוד להכיר את ההבדל בין “לקבל החלטות” לבין “להיסחף” לאן שהחיים מובילים אתכם.

🔴 שור:

שבוע חיובי בפתח. זהו זמן של החלמה, זמן לריפוי והתחזקות רוחנית ונפשית. באופן כללי: גמישות מחשבתית היא מילת המפתח של שבוע זה. גמישות מחשבתית זו היכולת לשנות גישות והיבטים ולא להיצמד לגישה אחת בלבד. זכרו, רק השוטים והמתים אינם משנים את דעתם! נכונותכם להתחבר לחשיבה אחרת תאפשר לכם לרפא חלקים כואבים בנשמתכם ומתוך הבלבול וחוסר הודאות, לצאת לדרך חדשה. נושאים שקשורים בבריאות הגוף והנפש עולים על הפרק ורבים מבני מזל שור ימצאו את עצמם עסוקים וטרודים במצב בריאותם שלהם או במצב בריאותם של הסובבים אותם. בעבודה: לאחר מאמץ רב שהשקעתם לאחרונה בקידומו של נושא או עשייה שחשובים לכם, ישנן תוצאות חיוביות שמעידות ש”הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו”. לאלו מכם ששוקלים להיכנס לשותפות עסקית כזו או אחרת, ממליצים הקלפים לעשות זאת ללא חשש. בכוחה של שותפות שכזו לסייע לכם לקדם נושא חשוב במהירות רבה יותר, דווקא בתקופה זו. זוגיות: חילוקי דעות עם בן הזוג אינם מתנהלים באופן הנכון. תהליך זה מסבך לכם את החיים ויוצר חוסר הרמוניה שאין בה כל צורך. הקלפים מייעצים לכם בחום לנסות ולאמץ גישה אחרת, גישה מתונה יותר שנותנת מקום גם לצרכיו ולרצונותיו של בן הזוג. לאלו מכם שישכילו לעשות זאת, צפוי שבוע חיובי מבחינה זוגית. לאלו מכם שיבחרו להתעלם – חשוב לזכור שהבעיה לא תיעלם, אלא רק תחריף. לרווקים: זהו שבוע נהדר שיש בכוחו לסיים את פרק הרווקות שלכם. שבוע מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: שמחה אינה צומחת באופן מקרי. שמחה אמיתית מגיעה מתוך ההנאה שֶׁבִּצמיחה ובמימוש עצמי – כאשר אנו צולחים אתגר קשה או חווים רגע של התבהרות או הבנה חדשה ומעמיקה יותר.

🔴 תאומים:

שבוע חיובי בפתח.. המוטיב המרכזי של שבוע זה מלמד על התאוששות, יישום ועשייה חדשה. השבוע הקרוב, מביא עמו התחלות חדשות שיש בכוחן לפתוח בעבורכם נתיבים ואופקים חדשים שמהותם העיקרית קשורה בעתידכם המקצועי והתעסוקתי. התחושה הכללית שמפעמת לכם בחזה, מלמדת על צורך בחידוש, ריגוש והרחבת אופקים שיזרימו קצת מים חיים לתוך חייכם המאובקים. התחלה של לימודים ו/או הרשמה לחוגי העשרה, יספקו לכם את המענה הדרוש להשבחה עצמית והתרחבות רוחנית. בעבודה: גם כאן צפויות התחלות חדשות. אסרטיביות היא מילת המפתח וחשוב לפעול בנחישות אבל גם ברגישות. היכולת שלכם להפגין שליטה וביטחון עצמי בידע המקצועי שיש ברשותכם, חשובה ביותר לכן, אל תהססו להפגין את מקצועיותכם. השתלמות במסגרת העבודה, סדנה או קורס חיוביים בעבורכם לכן אל תהססו להירשם ולקחת בהם חלק. זוגיות: השבוע יש לכם הזדמנות להפיג את השעמום הזוגי ולשפר את התקשורת האינטימית בתוך הקשר שלכם. ונושאים שקשורים במגע, תשוקה, ארוטיקה ותקשורת מינית מקבלים השבוע משמעות אחרת וחשוב לדבר על כך. חשוב לדעת שלעיתים, המשיכה המינית נוטה לדעוך עם הזמן אם אין מקדישים לה זמן, אם מזניחים את הגוף ואת האסתטיקה, ואם שוכחים להיות רומנטיים. חיי מין מלהיבים ומספקים אינם מתרחשים רק מתוך היצר וההורמונים, אלא גם מתוך מחשבה ותכנון וזה באחריותכם בלבד. לרווקים: מפגש מרגש שיוצר מתח מיני, מעלה בכם תקווה מחודשת לזוגיות מהנה. חשוב לזכור, שהתאמה מינית בקשר היא חשובה ביותר (סקס טוב=זוגיות טובה) אך היא איננה ערובה לזוגיות מוצלחת אם במקביל, לא תהיה גם הפריה רוחנית. טיול או חופשה עולים על הפרק ואפילו חו”ל נלקח בחשבון. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הייעוד העליון בחיים, הוא להגיע להבנה שאין כוח אחר פרט לה’, ושכל הישגנו נובעים מרצונו. זוהי מהות המצווה “אל תאמינו באלים אחרים”, וזוהי מצווה תמידית משום שעלינו להיאבק ביצר הרע כל הזמן.

🔴 סרטן:

התחלות חדשות בתחום הרגש, הרוח והאמונה עולות על הפרק והדבר יכול לבוא לידי ביטוי בכמה מובנים: תחילתם של לימודים או העשרה או תחילתם של מערכות יחסים רגשיות שקשורות בזוגיות, אהבה ועניינים שבלב או שיפור המצב הזוגי במערכת קיימת (פיוס והשלמה אחרי ריב) גם עבודה חדשה או עיסוק חדש עולים על הפרק. באופן כללי ניתן לומר ששינויים שביצעתם לאחרונה הן במעשה והן בקו המחשבה, מוכיחים את עצמם ואתם חשים שבסך הכול אתם בכיוון הנכון, וכל שעליכם לעשות הוא לנצל את המומנט שנוצר ולהמשיך להתקדם. כדי שתוכלו לעשות זאת בהצלחה יהיה עליכם להתחבר לאומץ הלב, לאמונה ולמיומנות שלכם. עליכם להבין שיש לכם את כל הכלים הדרושים על מנת שתוכלו להתמודד בהצלחה עם השינויים הנקרים בדרככם. הבנה זו היא המפתח להצלחתכם. האמינו בעצמכם בכל ליבכם וההצלחה לא תאחר לבוא. בעבודה: זוהי תקופה טובה להיפתח ולנסות כיוונים חדשים אשר יסיעו בידכם להתמודד בהצלחה עם הלחץ והשגרה. הקלפים ממליצים לכם לאמץ גישה אשר אומרת שבכל סוגיה בה אתם מתמודדים, רצוי ומומלץ לקבל החלטות מהלב ולא מהראש. התחברות לחלק הרגשי שקיים בכם תביא לפתרון המבוקש. לאלו מכם שלאחרונה החלו בעבודה חדשה, כדי לדעת שיש בעבודה הזו הזדמנויות טובות לקידום וצמיחה. לדורשי העבודה צפויה חזרה למעגל העשייה ממש בקרוב. זוגיות: השבוע יש אפשרות לחולל שינוי רגשי במערכות רדומות. לרוב, הזוגיות שלכם מונוטונית, שגרתית וכהה. תהליכים חיצוניים כגון: עבודה, כסף, ילדים יוצרים את העייפות הזוגית בה אתם שרויים. הזוגות שביניכם שישכילו להתגבר על העצלות וחוסר החשק וינתבו בתבונה וביעילות את האנרגיות החיוביות של אהבה, מין וזוגיות, יוכלו להתחדש באופן רגשי במערכת הקיימת. לרווקים: עכשיו הזמן ליזום, לראות ולהראות. מפגש או הכרות חדשה יוצרים הזדמנות ששווה לבדוק. קשר ישן שב ועולה והפעם, הדברים יכולים להראות אחרת. חופשה עולה על הפרק הכינו את המזוודות. שבוע מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: חוסר ביטחון עצמי נובע מהעובדה שאנחנו חוששים להיות מי שאנחנו באמת.  אנו מאמינים לאוסף של מחשבות, רגשות ותחושות לגבי מי שאנחנו ומה אנחנו מסוגלים לעשות ומקבעים את עצמנו לתוך מערכת שלמה של אמונות והתניות שאספנו בדרך. התרגלנו לחשוב על עצמנו שאנו לא יכולים לעמוד מול קהל, שאנחנו לא מסוגלים ליצור אינטימיות או שאנחנו לא טובים מספיק… מחשבות חוזרות ונשנות אלו הן הגורמות לחוסר ביטחון עצמי, וחוסמות אותנו מלהגשים את מלוא הפוטנציאל שלנו.

🔴 אריה:

היכולת שלכם להתעלם מקולו של היצר הרע ולעמוד אל מול פיתוי כזה או אחר תיבחן בשבוע זה. בספר בראשית (פרק ד’ פסוק 7) כתוב: “לַפֶּתַח חַטָּאת רֹבֵץ, וְאֵלֶיךָ תְּשׁוּקָתוֹ וְאַתָּה תִּמְשָׁול בּוֹ.” המשמעות בהקשר המקראי אומרת: האדם אחראי על מעשיו. לאדם ניתן חופש בחירה גדול ועליו לממש אותו. האדם יכול וצריך להתגבר על יצריו הרעים. וגם אתם אם רק תרצו תוכלו להתגבר על יצרים ודחפים שגורמים לכם להשתעבד “ולמכור” את נשמתכם לשטן. הקלף השבועי מלמד שהיכולת שלכם להתמודד אל מול התמכרות שאתם לוקים בה בכוחות עצמכם אינה באה לידי ביטוי ולכן, כדי לכם לשקול בחיוב פנייה לעזרה של גורם חיצוני שיש בכוחו להחזיר לידכם את השליטה על חייכם. בעבודה: השבוע יש להתנהל בזהירות. מהלכים שמתרחשים במקום עבודתכם גורמים לחוסר שקט ועשויים להסב לכם נזק. מעורבות רגשית שמתנהלת במקום עבודה איננה נכונה והיא זו שיוצרת את הקושי היומיומי שאתו אתם מתמודדים בחייכם. זוגיות: חוסר בתקשורת גורם למתחים ולהצטברות של טינה. עליכם לדעת שלא רק מעשים משפיעים על איכות חיי הנישואין אלא גם למילים שיוצאות מפינו יש השפעה עצומה. אנחנו יכולים לבחור אם לחשוב לפני שאנחנו פותחים את הפה או להגיד כל מה שעולה על רוחנו. על כל פנים, השפעתה של הבחירה שלנו מצטברת לאורך ימים ושנים לכן שננו לעצמכם, מוות וחיים ביד הלשון. הקלפים ממליצים לכם לנקוט בגישה זהירה, להימנע מחיפזון אשר יכול להוביל לקבלת ההחלטות הלא נכונות. זכרו! החיפזון מהשטן. חתימה על חוזים ועל הסכמים רצוי לדחות לשבוע הבא. בריאות: בשבוע זה מערכת החיסון שלכם איננה במיטבה לכן הקפידו להישמר ואל תזלזלו לא בשפעת וגם לא בקורונה. טיפול במגע כמו למשל הילינג קבלי משולב בקריסטלים מומלץ מאוד בעבורכם ויכול בהחלט להשיב את רוחכם ולאזן את מצבכם הרגשי והפיזי. כמו כן קריאת מזמור צא’ בספר תהלים, יש בכוחו לספק בטחון והגנה מפני מזיקים שונים. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אחת מהצעותיו של המלך שלמה בספר קהלת אומרת כך: “אל תבהל את פיך”  כלומר: אל תענה במהירות! המתן מעט לפני שתגיב. הזהר שלא להגיד משהו שאחר כך תצטער עליו.

🔴 בתולה:

האנרגיות סביבכם טובות יותר. זהו שבוע טוב לאהבה עצמית וגם לאהבת האחר. זהו זמן טוב לרומנטיקה, היכרות וחיזור. עזרה שמגיעה מסייעת לכם בפתרון בעיה שמציקה. הקלה והכרה מעלים את הביטחון העצמי שלכם. היכולת ליצור בכוחות עצמכם רגשות חיוביים, זהו המפתח לשבוע מוצלח. מי שרוצה ליצור אצלו רגשות חיוביים, לשם כך עליו לשפר את צורת ההסתכלות שלו על המציאות. על האדם להביא את עצמו למצב, שבו צורת ההסתכלות שלו על המציאות תהיה כמה שיותר טובה. מצב שבו הוא רואה וחווה את המציאות כדבר טוב. וכאשר האדם רואה את המציאות כדבר טוב, על ידי זה הרגשות של האדם הופכים להיות יותר טובים וחיוביים. אווירה כללית: התחושה שהקרקע מתחת לרגליכם מתייצבת, מאפשרת לכם לפעול בצורה יעילה יותר ותחושת הביטחון העצמי שלכם משתפרת. המוטיב המרכזי השבוע, קשור בעיקר ליציאה לדרך חדשה שמובילה לשינוי חיובי, שקשור בעיקר לענייני הרגש והרוח. בעבודה: זהו שבוע טוב שיאפשר לכם לבצע מהלכים שונים שיקדמו את שמכם הטוב. עבודה חדשה או שינוי משרה נראים באופק ותהליך זה חיובי ביותר בעבורכם. לימודים עולים על הפרק. זוגיות: רומן או קשר זוגי הולך ומתהדק ומחשבות על מיסוד כזה או אחר עולות על הפרק. לרווקים שבניכם: אתם חשים בשלים ליצירת מערכת יחסים רגשית ואוהבת. ואכן, בזמן הקרוב צפויה הכרות מעניינת שעשויה להתפתח באופן חיובי ולנשואים שביניכם: יהיה שבוע טוב בו תוכלו ליצור מהלכים זוגיים משותפים שיחזקו את יסודות זוגיותכם. חופשה או טיול שיתרחשו בזמן הקרוב ירימו לכם את המורל. כמו כן בשורה משמחת בדרך אליכם. שבוע מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: אם אתם חיים כאילו תמיד יהיה עוד מחר, אין סיכוי שתעשו הרבה היום. חכמינו אומרים ב”פרקי אבות”: “ושוב יום אחד לפני מיתתך.” כלומר – חזור לדרך הנכונה יום אחד לפני שתמות. ומתי בדיוק יהיה היום הזה…? אין לדעת. אם כך, אין ברירה חייבים להתחיל כבר היום.

🔴 מאזניים:

המהות של השבוע הקרוב מלמדת על טלטלה רגשית  (הרגשה שהאדמה תחתיי רועדת) ורבים מבני מאזניים, זקוקים בשבוע זה לאתחול מחדש (ריסטארט) וזאת על מנת  שיוכלו לשוב ולתפקד כראוי. חולשה רגשית ופיזית יאפיינו את השבוע הקרוב והדבר יכול לבוא לידי ביטוי בהתמודדות אל מול סוגיה בריאותית או כאב פיזי ממשי. בשבוע זה יהיה עליכם להקפיד ולהישמר מנפילות פיזיות ומנפילות רוחניות כאחד. נפילות פיזיות: תאונות, חבלות, גירושין, פיטורין, נפילה עסקית וכו’. נפילות רוחניות: שחיקה בערך העצמי וירידה בדימוי העצמי, פחד מכישלון ודחיינות. כדי להימנע מכך ולהתגבר, יהיה עליכם לדבוק בשבוע זה בחשיבה חיובית עד כמה שניתן. הימנעות מחשיבה שלילית היא התרופה הטובה ביותר למצב בו רבים מכם מצויים. באופן כללי: שינויים בחייכם שכרגע אתם לא מסוגלים לעשות ביוזמתכם האישית, נכפים עליכם מבחוץ והדבר ייאלץ אתכם להשתנות ולהסתגל למצבים חדשים. מצבים אלו יכולים להיראות בהתחלה כאסון וצרה צרורה אך לאחר זמן מה תוכלו להבין כי הדברים שקרו הסירו מעליכם גורמים שונים שהגבילו ועיכבו את צמיחתכם ולמעשה הדברים קרו לטובה. אין זה משנה באם מדובר בשינויים הקשורים לעבודה, מיצוי עצמי או שינויים הקשורים למצב הזוגי, יהיה עליכם להקפיד ולמצוא בשינויים אלו את התרומה החיובית לצמיחתכם האישית והרוחנית. בעבודה: תחושת הביטחון שמקום העבודה מעניק פוחתת. אינכם במיטבכם וניתן לומר שאתם חשים שחוקים ועייפים ושפת הגוף שלכם משדרת את תחושותיכם לכל עבר. הדבר גורם לכך שיש מי שמדבר עליכם מאחורי גבכם ומנצל את חולשתכם הזמנית כדי להמעיט מערככם. היו חכמים והבליגו, כך לא תיפלו למלכודות שמציבים לכם. זוגיות: אתם חשים שהזוגיות בה אתם מצויים אינה מספקת לכם את כל מה שאתם זקוקים לו ותהליך זה מעורר אצלכם ספקות והיסוסים לגבי אמיתות הקשר. שיחה אמיתית וכנה עם בן הזוג על כל אשר מעיק על ליבכם תאפשר לכם ליישר את ההדורים ובשם ה’ תעשו ותצליחו. בריאות: עייפות וחולשה יאפיינו את השבוע הקרוב. השתדלו לנוח, ארגנו לעצמכם יום חופש, עשו הילינג והשתדלו להימנע מלחצים מיותרים. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אם אתם באמת רוצים לרכוש חוכמה, לא תוכלו לחכות עד שתפגשו בה באופן מקרי. עליכם לצאת ולחפש אותה באופן מעשי. יותר חוכמה משמעותה יותר חיים, יותר הנאה ויותר משמעות. החוכמה היא הערך הנעלה ביותר, כפי שאמר שלמה המלך: “אם תחפשנה ככסף וכמטמונים תבקשנה, אז תבין”…

🔴 עקרב:

רבים מכם ימצאו את עצמם השבוע קצת עייפים, קודרים וסגריריים. מצב הרוח לא משהו, ואחרי אופוריה קטנה שחוויתם לאחרונה, מגיע שלב שבו אתם מתחילים לעכל באמת את כל התהליך שעברתם. הקלף השבועי שלכם מלמד, שאתם נמצאים בנקודה בה אתם עדיין בשלב של חיפוש כזה או אחר. אצל חלקכם מדובר בחיפוש רוחני / עצמי / זוגי, שיפתח לכם דרך ונתיב שבו תחושו בטוחים. ואצל חלקכם מדובר, בחיפוש חומרי / פיזי / כלכלי של מקום מגורים, עבודה יציבה, הכנסה קבועה וכדומה. תהליך החיפוש גוזל אנרגיה ויוצר מתח ודאגה. כדאי לזכור! שברגעים כאלה של שפיפות רוחנית, יש מי שיכול לעזור (רב, פסיכולוג, חבר טוב, בן זוג, ייעוץ רוחני, אח וכדומה) תהליך השיתוף יאפשר לכם לראות את מצבכם גם מנקודת מבט אחרת. בעבודה: לרבים מכם מנקרת במוח השאלה מה לכל הרוחות אני עושה במקום העבודה הזה? תהליך זה משקף את העובדה כי הגיעה העת לתכנן את העתיד המקצועי שלכם. היכולת להבחין בין יעוד לקריירה יאפשר לכם לעשות את הצעדים הנכונים. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת בכוחות עצמכם בואו לייעוץ והכוונה. בית: האנרגיה בבית איננה טובה, הדבר יוצר מתח מסוים בתוך הבית. טיהור הבית מאנרגיות שליליות יאפשר לכם להקל על האווירה. זוגיות: תחושת זקנה מרחפת מעל זוגיותכם. חוסר בתקשורת גורם לדברים להשתבש. שילוב של מעט סבלנות בחיי הזוגיות לא יזיק. במקביל, כדאי ומומלץ לפנות לבן הזוג ולדבר על כל מה שמציק לכם. שיחה שתתנהל בנועם, ברכות וללא מחסומי בושה, תוביל למציאת פתרון מניח את הדעת. לרווקים: תהליך החיפוש אחר “האחד” נמשך אך מועמד מתאים עדין אין בנמצא. ב”ה אולי בשבוע הבא. מעבר דירה ושינוי / שיפוץ במקום המגורים הופכים לצורך. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: רק על ידי נקיטת פעולה תוכלו להשיג מטרות, לשפר את עצמכם ולהתמלא באנרגיה. ללא פעולה, אתם יכולים להציב לכם מטרה, אך לא תגיעו לשום מקום, ועל זה אמרו חז”ל – אמרו מעט ועשו הרבה.

🔴 קשת:

השבוע יהיה עליכם להפעיל שיקול דעת שמקורו בהגיון ולא ברגש. שיפוט שקול ומאוזן של הדברים שמפריעים לכם, יאפשר לכם לפתור את הדילמות שלכם ביעילות, בהגינות וביושר הן כלפי הצד השני והן כלפי עצמכם. בעבודה: יש חוסר שקט ואתם חשים שיש מי שבודק את עבודתכם ופוקח עיו על מעשיכם. בבית: אתם עוברים תקופה לא קלה שגורמת לכם לחוסר נוחות. יהיה עליכם להפגין סבלנות ואורך רוח כלפי בני הבית, דבר שימנע ויכוחים אשר עשויים להחמיר את המצב. דאגה שקשורה במצב בריאותו של בן משפחה או חבר יקר מעסיקה אתכם. זוגיות: חוסר שיתוף פעולה מוביל ליצירת מתחים עם בן הזוג. כדי להשיב את השקט, יהיה עליכם להפנים, שהמהות של זוגיות נכונה מושתתת על היכולת לקיים וליצור הרמוניה גם ברגעים קשים. כספים: למרות השיפור שחל בשבועות האחרונים, אתם עדיין נדרשים לגלות אחריות כלכלית ולתכנן צעדיכם בזהירות ובתבונה. טיפ לשבוע טוב יותר: מחשבות רעות גורמות למחלה בנפש, בגוף וברוח. היו אופטימיים והאמינו בכל ליבכם שאתם ראויים לכל הטוב שבעולם וכאשר אתם פתוחים לקבל, הדברים הטובים יגיעו אליכם שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אנשים מאושרים הם אנשים שיודעים להתמודד עם תסכולים ברמה של לעבור הלאה ולחפש את הדבר המעניין הבא. אני אצטט משפט חכם ששמעתי פעם: “אם יש בידכם לימון .. עשו ממנו לימונדה…!” המציאות היא שיש לי לימון. הלימון הוא התסכול שלי וזוהי לגמרי הבחירה שלי אם להישאר עם הלימון או להפוך אותו למשהו טוב יותר עבורי, דהיינו הלימונדה.. נוסיף קצת נענע, קצת קרח, ולרוויה…

🔴 גדי:

בלבול רגשי וחסר יכולת להתמקד ולבחור בדבר אחד. משהו יושב לכם על הלב. ניתן לומר שבשבוע זה אתם טרודים ולמרות שאתם משתדלים לשדר לסביבה שהעסקים כרגיל ניתן לראות על פניכם שהדברים אינם כשורה. הקלפים מייעצים לכם להיפתח ולשתף אחרים בתחושותיכם ובהרגשתכם שיתוף שכזה עשוי להפתיע אתכם לטובה. באופן כללי: נושאים רגשיים שקשורים במערכות יחסים דורשים התייחסות וטיפול חוסר סיפוק רגשי מוביל למועקה ולהעדר שמחת חיים. כמו כן, מחשבות על עולם הרוח והמיסטיקה מעסיקות אתכם ורבים מכם חשים שהגיעה העת להכניס קצת רוחניות לשגרת יומכם. הרשמה לסדנאות והרצאות הקשורות בנושאים של התפתחות אישית ורוחנית יעזרו לכם למצוא את הנתיב בו עליכם לצעוד. כספים: נושא זה רגיש במיוחד השבוע. לכן הימנעו מבזבוז מיותר והקפידו להוציא את כספכם על הדברים שנחוצים לכם באמת. בעבודה: השתדלו להימנע מלקחת חלק ברכילות כזו או אחרת ואל תחלקו סוד או מידע שהגיע לאוזנכם עם אחרים. בבית: אתם חסרי סבלנות בעיקר כלפי הילדים ובני הנוער ואתם נוטים לכעוס ולהתרגז בקלות. נסו לגלות מעט סבלנות והבנה. הבלגה כזו או אחרת תמנע מכם את רגשות האשם ואת הצורך בלהצטער. זוגיות: משברים ישנים שבים ומכים בזוגיותכם והדבר יוצר בלבול רגשי בתא הזוגי שלכם. תהליכים אלו מלמדים שאתם זקוקים ליד מכוונת. פנייה לעזרתו של איש מקצוע שידריך ויכוון תוכל להניע מהלכים שאמורים בסופו של דבר להפוך אתכם למאושרים. לרווקים שביניכם: מומלץ לצאת ולחשוף את עצמכם לסביבה מתוך אמונה שיש ביכולתכם לממש את עצמכם מבחינה זוגית. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!

הכוונה רוחנית: שלמה המלך אומר במשלי (כ”ד, ט”ז), “כי שבע ייפול צדיק וקם”. ההגדרה של “צדיק” אינה ‘מי שאינו טועה לעולם’, אלא – דווקא זה שאף על פי שהוא שוגה ונופל, אינו נכנע אלא קם ומנסה שוב מבלי להתייאש!

🔴 דלי:

שבוע חיובי בפתח. הנחת יסודות לתוכניות עתידיות שקשורות בקידום ושיפור מקצועי בקריירה שלכם. המוטיב המרכזי אצל רבים מבני מזל דלי יהיה הצורך בהתארגנות מחודשת וארגון מחדש של תחום כזה או אחר בחייהם. הקלפים מצביעים על כך שכדי שהשינויים אותם עברתם לאחרונה יעלו יפה, עליכם ללמוד ולהיערך בצורה שונה ממה שהיתם מורגלים עד כה. שינוי מהיר ויעל, יקל עליכם להיכנס ולהסתגל לשלב חדש או למצב חדש שנכנס לחייכם. כמו כן, שינויים שקשורים במקום המגורים עולים על הפרק. אצל חלקכם מדובר במעבר דירה ואצל חלקכם מדובר בשיפוץ וארגון מחודש של מקום המגורים הקיים. בשני המקרים התהליך חיובי ביותר לגבי עתידכם. בעבודה: זה הזמן להגדיל ראש ולקחת חלק פעיל יותר במהלכים שמתרחשים במקום עבודתכם. הבנה זו תאפשר לכם להשלים עם מצבכם האמיתי ולהמשיך בעשייתכם ממקום טוב יותר שבבסיסו ההבנה ש”טוב שם טוב משמן טוב”. לעצמאים: הקמה של פרויקט חדש, התפתחות עסקית חדשה או רעיון עסקי חדש עולה על הפרק. הדבר נראה חיובי. זוגיות: לכאורה הדברים מתנהלים על מי מנוחות אך בתוך ליבכם מתקיים צורך לחדש, לגוון ולרענן. שיחה פתוחה עם בן הזוג ונקיטת יוזמה מצדכם תוביל לשיפור המתבקש. טיול או חופשה נראים באופק וזה כדאי.  סיעור מוחות: שאלות למחשבה: אילו אספקטים של סדר היום שלכם מדכאים אתכם? ובמידה ויש כאלה, איך הייתם יכול לשנות את השגרה והרוטינה? שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: היהדות מלמדת שהבסיס להכרה היהודית שלנו חייב להיות ידע ולא אמונה. הציווי הראשוני הוא “אנוכי ה’ אלוקיך…” (שמות כ, ב) ופרשו חז”ל: “תדעו ותאמינו שיש לעולם אלוהים”. הדיבר הראשון הוא לדעת ורק אחר כך גם להאמין.

🔴 דגים:

למרות אפרוריות רגשית שרבים מכם לוקים בה בשבוע זה, זהו שבוע חיובי. באופן כללי: אפרוריות ושגרה הם חלק מהחיים. רבים מבני מזל דגים חווים כעת מצבים שבהם השגרה שנוצרה בחייהם, אינה מייצרת או מספקת להם את האושר שיספק את רצונם. דווקא במצבים בהם רוחו של האדם שפופה, עליו להשתדל להסתכל על המציאות בעין אמיתית. דהיינו: לא לנסות לייפות את המציאות, אך גם לא לנסות ליצור פרשנות שלילית אישית. אלא, לקחת את הכול בפרופורציה הנכונה ולנסות להבין ולקבל את הדברים כפי מה שהם. וכאשר האדם מסתכל למציאות בעיניים ומקבל אותה כפי מה שהיא, על ידי זה הוא חווה את המציאות כדבר טוב וחיובי ועל ידי זה, נוצרים אצלו רגשות טובים וחיוביים. כסף: עניינים הקשורים בכסף ובחוסן כלכלי יעמדו במרכזו של השבוע הקרוב. הקלפים מראים שבשלב זה אתם נמצאים בנקודה בה אתם חשים כי נטל ההוצאות היום יומיות שרובץ על כתפיכם מעיק וחוסר היכולת שלכם לתת דרור לרצונותיכם הכלכליים גורם למועקה ולחוסר נחת. סכום כסף קטן אשר יגיע במהלך השבועות הבאים יאפשר לכם להתאזן ולהתייצב במעט והדבר ישפר את הרגשתכם. בעבודה: אתם מחפשים שינוי אשר יכניס לכם קצת עניין בחיים וישפר את החשק שלכם לקום בבוקר. כדי ליצור את השינוי יהיה עליכם לפנות לממונים עליכם ולדבר איתם באופן גלוי על תחושותיכם. שיחה כזו שתתנהל ברוח טובה תביא לתוצאות חיוביות. זוגיות: השבוע אתם מרגישים כבויים וכהים ומושגים כמו תשוקה, להט, חשק ומוטיבציה שהיו בעבר מנת חלקכם אינם באים עוד לידי ביטוי הולם בזוגיות שלכם. תהליך זה של התקררות / התרחקות רגשית, גורם לריחוק ולמתחים. המסר שגלום בתהליך זה בא להעיר את עיניכם ולומר שיש דברים בזוגיות שלכם שזקוקים בדחיפות לטיפול, ועליכם לפעול בעניין בהקדם. חופשה או טיול קצר עולים על הפרק… צא, תיהנו וחזרו בשלום. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: את ההצלחה יש למדוד על פי המכשולים שאדם היה צריך להתגבר עליהם בעת שניסה להצליח, יותר משיש למדוד על פי המקום שאליו הגיע.

🔴🔴🔴

“כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה’ צבאות”

“יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה’ צוּרִי וְגואֲלִי”

“הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי”

בשלווה, בענווה ובעיין טובה.

עוזיהו  הכוהן

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
naomi samuel
naomi samuel
1 year ago

אני נעמי שמואל, אני רוצה לתת לכולם עדות על חיי. איך הייתי נשואה לבעלי שמואל, אני כל כך אוהבת אותו שבמשך 8 השנים האחרונות היינו נשואים עם שני ילדים. כשהוא נסע לחופשה בצרפת הוא פגש גברת בשם מרי, וכשחזר הוא אמר לי שהוא לא מעוניין יותר בנישואים שלנו. הייתי כל כך מבולבל וחיפשתי עזרה שאני לא יודע מה לעשות עד שפגשתי את חברתי מיס פאשה וסיפרתי לה על הבעיה שלי. היא אמרה לי לא לדאוג שיש לה בעיה דומה בעבר והכירה לי גבר בשם ד”ר WAVA כישוף אהבה שהקסים את האקסית שלו והחזיר אותו אליה אחרי יומיים. מיס פאשה מבקשת ממני ליצור קשר עם ד”ר WAVA לחש האהבה לעזרה. יצרתי איתו קשר כדי לעזור לי להחזיר את בעלי והוא ביקש ממני לא לדאוג שהאלים של ארבעת אבותיו ילחמו עבורי. הוא אמר לי יומיים שהוא יחזיר אותי ואת בעלי ביחד. אחרי יומיים בעלי התקשר אלי ואמר שהוא מצטער שהוא אוהב אותי כל כך ורוצה שנחזור, הופתעתי לראות אותו והוא התחיל לבכות לסליחה. כרגע אני האישה המאושרת ביותר על פני כדור הארץ בגלל מה שמטיל הכישוף המדהים הזה עשה לי ולבעלי, אתה יכול ליצור קשר עם דוא”ל ד”ר WAVA; [email protected] אתה יכול גם וואטסאפ או לברר אותו ב- (+66992602953), ואני יודע

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
naomi samuel
naomi samuel
1 year ago

אני נעמי שמואל, אני רוצה לתת לכולם עדות על חיי. איך הייתי נשואה לבעלי שמואל, אני כל כך אוהבת אותו שבמשך 8 השנים האחרונות היינו נשואים עם שני ילדים. כשהוא נסע לחופשה בצרפת הוא פגש גברת בשם מרי, וכשחזר הוא אמר לי שהוא לא מעוניין יותר בנישואים שלנו. הייתי כל כך מבולבל וחיפשתי עזרה שאני לא יודע מה לעשות עד שפגשתי את חברתי מיס פאשה וסיפרתי לה על הבעיה שלי. היא אמרה לי לא לדאוג שיש לה בעיה דומה בעבר והכירה לי גבר בשם ד”ר WAVA כישוף אהבה שהקסים את האקסית שלו והחזיר אותו אליה אחרי יומיים. מיס פאשה מבקשת ממני ליצור קשר עם ד”ר WAVA לחש האהבה לעזרה. יצרתי איתו קשר כדי לעזור לי להחזיר את בעלי והוא ביקש ממני לא לדאוג שהאלים של ארבעת אבותיו ילחמו עבורי. הוא אמר לי יומיים שהוא יחזיר אותי ואת בעלי ביחד. אחרי יומיים בעלי התקשר אלי ואמר שהוא מצטער שהוא אוהב אותי כל כך ורוצה שנחזור, הופתעתי לראות אותו והוא התחיל לבכות לסליחה. כרגע אני האישה המאושרת ביותר על פני כדור הארץ בגלל מה שמטיל הכישוף המדהים הזה עשה לי ולבעלי, אתה יכול ליצור קשר עם דוא”ל ד”ר WAVA; [email protected] אתה יכול גם וואטסאפ או לברר אותו ב- (+66992602953), ואני יודע

דילוג לתוכן