כנס העסקים הראשון ברחובות: ראש העיר רחמים מלול, חשף את התכנית המהפכנית להגדלה משמעותית של ההיצע התכנוני בשטחי התעסוקה

בכנס עסקים וכלכלה הראשון ברחובות שנערך אמש (ראשון) ביוזמת חברת המועצה גלי אפל קסטל ובשיתוף ״מעוף לעסקים קטנים ובינונים״ במשרד הכלכלה, חשף ראש העיר, רחמים מלול בפני שר הכלכלה והתעשייה, אלי כהן, מרצים אורחים ו-250 בעלי עסקים וחברות, את התכנית המהפכנית של העירייה להגדלה משמעותית של ההיצע התכנוני בשטחי התעסוקה והמסחר ברחובות, לפיו בשנת 2020 הוא יעמוד בהיקף של למעלה מ-3 מיליון מ”ר. שטחי המסחר והתעסוקה הקיימים בעיר עומדים כיום על 1.2 מיליון מ”ר.

בתוך כך קרא מלול למשרד התחבורה ולרכבת ישראל להקים תחנת רכבת נוספת באזור התעשייה הורוביץ – “מטרת התכנית הינה לתמוך במימוש מהיר ובהגדלה משמעותית של התחלות הבניה כך שייבנו 50,000-70,000 מ”ר של שטחי תעסוקה ומסחר בעיר מדי שנה”. לצורך שיווק ההיצע המתוכנן העירייה תבדוק הקמת מנהלת מקצועית לקידום הנושא.

ראש העיר רחמים מלול והמנכ”ל דורון מילברג עם איתן יוחננוף ורן קיויתי

“אנו צופים פני עתיד לאור קצב הגידול הטבעי של האוכלוסייה ברחובות וקצב ההגירה החיובית. אנו שואפים לענות על צרכי האוכלוסייה ולספק לה תעסוקה ומסחר בגבולות העיר וכן לשמר את מצבה הפיננסי האיתן של העיר ולשפרו. לפיכך בנינו תכנית ארוכת טווח להגדלה משמעותית של זכויות הבניה באזורים קיימים למסחר ותעסוקה לצד פיתוח אזורים פוטנציאליים ורלוונטיים בעיר. כל אלה יגדילו את ההיצע התכנוני בעיר במילוני מ”ר של שטחי תעסוקה ומסחר, לרווחת תושבי העיר”.

במסגרת התוכנית להגדלת שטחי המסחר והתעסוקה בעיר מתוכננת הגדלה של זכויות הבניה במתחמים קיימים: פארק הורוביץ, פארק המדע (תמר א’), קרית משה ואזור התעשייה רכטמן. כמו כן מתוכננת הקמת מתחמים חדשים: פארק המדע – תמר ב’, הכניסה לעיר – שער העיר ושער המדע, נווה חבצלת, מזרח העיר. ״פארק תמר ב׳ והרחבת פארק הורוביץ הם העוגן הכלכלי מבחינתנו״, הבהיר מלול לאות הנוכחים שנהנו מהרצאות מקצועיות בנושא שיווק דיגיטלי לעסקים, כלי סיוע של משרד הכלכלה לעסקים קטנים.

חברת המועצה ומחזיקת תיק רישוי עסקים, גלי אפל קסטל, שכאמור יזמה את האירוע אמרה הבוקר (שני): “הכנס שנועד להדק את הקשר בין בעלי עסקים וחברות הפועלים בתחום העיר לבין עיריית רחובות נחל הצלחה גדולה. לשמחתי ההיענות מצד בעלי העסקים הייתה גדולה והורגש הצורך שלהם בקשר ושיתוף פעולה עם העירייה. עבדנו הרבה על הכנס וכייף היה לראות שהעבודה הקשה הייתה משתלמת. בכל הפעילויות שלי כחברת מועצה ומחזיקת תיק רישוי עסקים התמקדתי בהנגשת הקשר בין העירייה לבעלי העסקים מתוך רצון להקל על בעלי העסקים בעיר בתהליך קבלת רישיון עסק ולאור ההצלחה והתגובות הנלהבות, בכוונתי ליזום כנס דומה גם בשנה הבאה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן