news08.net/ads.txt

כנס משקיעים עושים כסף מנדל”ן בסימן יום האישה הבינלאומי

המשתתפים התמודדו על זכיה בדירת סטודיו בשווי 700,000 ₪  ב-Bell Village בלרנקה, קפריסין

כנס משקיעים ‘עושים כסף מנדל”ן’ בסימן יום האישה הבינלאומי

מעל 1.5 מיליון שקל הושקעו בקמפיין הגרלת דירה בקפריסין

ההשקעה של קבוצת בל בקמפיין הגרלת דירה עומדת על 1.5 מיליון כך נחשף בכנס נדל״ן משקיעים של קבוצת בל שהתקיים ביום שישי, 8.3, יום האישה הבינלאומי, עושים כסף מנדל״ן  של יזמית הנדל”ן שני בל.

את הכנס הנחו עדן הראל ועודד מנשה והקהל כלל משקיעי נדל”ן, יזמים, אנשי עסקים ומכובדים בענף הנדל”ן והבנקאות.

בין המכובדים הגיעו מנהלת בנק דיסקונט עדי זינו, עופר פטרסבורג פרשן בתחום הנדל״ן ועוד.

הכנס התקיים בסימן יום האישה וכלל פאנל ‘4 אימהות’ שונות מעולמות שונים שהגיעו לדבר על כלכלה משפחתית.

מיה דגן – שחקנית תיאטרון, קולנוע, בדרנית וזמרת, נטלי דדון – אושיית רשת, דוגמנית ומנחת טלוויזיה, גיטי וינר – מהאושיות המשפיעות ביותר במגזר החרדי ונעמה קסרי בעלת קליניקות לטיפולי אסתטיקה והזוכה המיתולוגית של תוכנית הטלוויזיה ‘הישרדות’.

קמפיין הגרלת דירה התחיל ב- 27.1.24 ותקציב הקמפיין שכלל פרסום ברשתות החברתיות, רדיו, וואצאפ, קמפיין דיגיטל ואושיות רשת עמד על 1.5 מיליון ₪.

במהלך הכנס נערכה הגרלה בין 70,000 המשתתפים בפעילות “דירה במתנה!”. הזוכה המאושר זיו באומס בן 21 עודכן בשיחת טלפון בשידור חי ברשתות החברתיות מול קהל של עשרות אלפי צופים.

מטרת הקמפיין דירה בהגרלה להנגיש את עולם השקעות הנדל”ן לציבור הרחב בישראל, ולהביא לידי ביטוי את חזון החברה לשמש מגדלור לצמיחה כלכלית למשפחות מעמד הביניים, טוענת בל.

מבצע ההגרלה לווה על ידי משרד עורכי הדין GBK ונערך בהתאם להוראות ההיתר הכללי לעריכת הגרלות לפרסומת מסחרית לפי חוק העונשין, התשל”ז-1977.

המשתתפים התמודדו על זכיה בדירת סטודיו בשווי 700,000 ₪  ב-Bell Village פרויקט הדגל של הקבוצה בלרנקה, קפריסין – קומפלקס מפואר הכולל כ- 300 יחידות דיור, בריכה, חדר כושר, ספא, מסעדה ומועדון דיירים.

שני בל: “עוברת עלינו תקופה מטלטלת ויש לה הרבה ביטויים מורכבים, גם כלכליים” אומרת בל “כולנו מבינים איך הכיס הפרטי שלנו מושפע ויושפע כתוצאה מהשלכות המלחמה, ויש כבר שיח מתקדם על מיתון. האזרח הישראלי חייב להיות בקיא באפשרויות שיש לו לייצר פתרונות פיננסיים ולהגדיל את ההון האישי, הרי אנחנו כבר יודעים שאין על מי לסמוך חוץ מעל עצמנו. אם באמצעות הגרלת דירה אני יכולה להוות גורם משמעותי בהפצת המסר החשוב הזה בקרב הציבור הישראלי – ניצחתי”.

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – נדל”ן, כלכלה, הייטק ועסקים לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: אור גפן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן