news08.net/ads.txt

כעת במטוס, בדרך לאילת: שר הבריאות יולי אדלשטיין; גם תושבים שייצאו מהעיר יידרשו לבצע בדיקת קורונה

לקראת תחילת הפעילות של אילת כאי ירוק, שר הבריאות יולי אדלשטיין יקיים היום (שלישי) בבוקר סיור יחד עם ראש העיר מאיר יצחק הלוי, במחסום הבדיקות בכניסה לעיר. אדלשטיין עלה לפני דקות אחדות לטיסה שתוביל אותו לשדה התעופה רמון ומשם לפגישה עם ראש העיר. יצוין כי אדלשטיין וכל צוותי ביצעו בדיקת קורונה לפני יומיים לקראת הגעתם לעיר.

העיר הוכרזה אמש על ידי קבינט הקורונה כ״אי תיירותי״ ותפתח את שעריה לטובת המוני ישראל, שיגיעו לנפוש. במסגרת החוק ובהתאם להנחיות משרד הבריאות, נדרשים הנופשים הבאים לאילת, להציג בכניסה לעיר בדיקת קורונה שלילית בתוקף שבוצעה עד 72 שעות לפני ההגעה לאילת. הבדיקה נדרשת בכל גיל ואותה יש להציג כאמור בכניסה לעיר. ״אני שמח שההיגיון והצדק ניצחו וזאת לאחר מערכה ארוכה ולא מתפשרת”, אמר ראש העיר אילת, מאיר יצחק הלוי. “פתיחת תעשיית התיירות הכוללת מסעדות, אטרקציות ובהמשך מסחר, תסייע להשיב לאלפים מתושבי אילת את כבודם הכלכלי ולשפר את מצב רוחם. נמשיך להיאבק על ביטול הבדיקות לתושבי אילת וחבל אילות וכמובן נאבק לפתיחת כל העסקים כפי שהיו בחודשים יולי ואוגוסט״.

יודגש, כי בשלב זה על מנת לשמור על בריאות התושבים וכן על הבריאות הכלכלית של העיר אילת ותושביה, נדרשים בשלב זה גם תושבי אילת היוצאים וחוזרים לעיר, תושבי הערבה ומי שמגיע לעבוד בעיר (רופאים, מרצים, ספקים וכיו״ב) לבצע בדיקת קורונה אחת ל 7 ימים. מי שאין ברשותו בדיקה כזו יוכל לבצע בדיקה מהירה באחת מעמדות הבידוק המהיר שיפעלו מהיום אחר הצהריים, סמוך לחניון יטבתה, סמוך לשדה התעופה רמון (כביש 90) וסמוך לנאות סמדר (כביש 12). יודגש כי בדיקות אלה לא מיועדות לבאים לנפוש בעיר. עיריית אילת ערוכה עם כוחות פיקוח וסדרנים, שיפעלו ממחר במחסום הכניסה לעיר, זאת על מנת לבצע את הבידוק, מהר ככל הניתן.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן