כרטיס הטעימות הכי שווה בהטבה יוצאת דופן לסטודנטים מירושלים

כרטיס הטעימות מהווה הזדמנות לחשוף את הסטודנטים הרבים מכל רחבי הארץ למרכז השוקק, התוסס והצבעוני של העיר ירושלים. בואו ליהנות!

במיוחד לסטודנטים בבירה: עיריית ירושלים השיקה כרטיס טעימות לזמן מוגבל בבתי עסק בעיר. הסטודנטים יוכלו להתפנק בהטבה בלעדית שתאפשר ליהנות מהמנות והמשקאות הכי מבוקשים במגוון מטורף של עסקים: בתי קפה, מסעדות, פאבים ועוד

אחרי ההצלחה האדירה של כרטיס הטעימות בשוק מחנה יהודה, עיריית ירושלים מזמינה את הסטודנטים הירושלמים לרדת העירה ולהתפנק בטעימות שוות בבתי עסק בעיר במחיר שווה וחד פעמי: רק 50 שקל במקום 150 שקל.

ההטבה כוללת 6 שוברים – טעימות ב-5 בתי עסק שונים במרכז העיר (מתוך מגוון של 45 בתי עסק), שבהם יוכלו הסטודנטים ליהנות ממגוון מנות ומשקאות, וכן הנחה של 20% למופע לייב בנוקטורנו. בין המקומות המשתתפים ניתן למצוא בתי קפה, מסעדות, פאבים ועוד.

איך נהנים מההטבה? נכנסים לאתר “ירושלמי” ונרשמים למועדון כ”סטודנט ירושלמי” (למי שעדיין לא רשום), מזמינים את כרטיס “יאללה העירה” ומזינים את הקוד באתר “יאללה בסטה”, מגישים את השוברים בבתי העסק ומקבלים את המנות.

מעיריית ירושלים נמסר: “אנו מתרגשים להציע לסטודנטים חוויית בילוי קולינרית במרכז העיר בסבסוד משמעותי. כרטיס הטעימות מהווה הזדמנות לחשוף את הסטודנטים הרבים מכל רחבי הארץ למרכז השוקק, התוסס והצבעוני של העיר ירושלים. בואו להנות!”.

לינק להטבה באתר העירייה

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית ירושלים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן