news08.net/ads.txt

כתב אישום הוגש נגד בן 31 מרחובות בגין מעשים מגונים והטרדה מינית של קטינה בת 16

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה כתב אישום לביהמ”ש השלום ברחובות נגד שי אהרון, בן 31 מרחובות, בגין ריבוי עבירות של סחיטה באיומים, מעשים מגונים, פגיעה בפרטיות, הפרת צו פיקוח, הטרדה מינית ועבירות נוספות.

על פי כתב האישום, שהוגש ע”י עו”ד בן אסולין, במהלך חודש מאי 2017 פנה הנאשם למתלוננת א.א., קטינה בת 16 באותה העת, עימה אין לו היכרות מוקדמת, באמצעות whatsapp והשניים החלו להתכתב. הנאשם ביקש מא.א. להיפגש עמו וכן לשלוח לו תמונות בעלות אופי מיני. בכדי לגרום לא.א. להיעתר לבקשותיו ולהטיל עליה אימה הדגיש הנאשם כי ידועים לו פרטים שונים אודותיה וכי הוא עלול לשוחח עם הוריה ולפגוע בשמה הטוב. הנאשם אף פנה להוריה, למכריה ולגורמים שונים בבית הספר בו למדה, הציג בפניהם מידע אישי, וכן מידע שקרי אודותיה, ואף יידע את א.א לאחר שעשה כן. נוכח איומיו נעתרה א.א. לחלק מבקשותיו והמשיכה להתכתב איתו במשך מספר חודשים.

על פי אישום נוסף, לאחר שנותק הקשר בין השניים, במהלך חודש אוקטובר 2020, כאשר א.א. הייתה חיילת, הנאשם שב לפנות לא.א. כשהוא מציג עצמו בכזב בתור מכרה שלה. משסברה א.א כי הנאשם הוא זה שעומד מאחורי ההתכתבויות, ביקשה ממנו לנתק עמה את הקשר והבהירה לו שאם לא יעשה כן תפנה למשטרה. חרף האמור, שלח הנאשם לא.א הודעות נוספות ואף רמז לה שיש בידיו חומרים שעלולים להביכה, וכל זאת במטרה להפחידה, בין היתר באומרו: “עשית טעות ואת יודעת מה התוצאות.. השם שלך לא יהיה כמו פעם… “.

נוכח איומיו של הנאשם וחששה של א.א ממנו, נעתרה א.א לבקשות הנאשם כי תישאר עימו בקשר, בתנאי שהקשר לא יהיה זוגי, וביקשה ממנו שלא יפגע בשמה הטוב. בהמשך, הנאשם ביקש להיפגש עם א.א, ביקש ממנה שתשלח לו תמונות בעל אופי מיני, ואף לבסוף הגיע לבסיס בוא היא משרתת, כשהוא טוען בפני המאבטחים כי הגיע לפגוש את א.א. משהתברר לא.א כי הנאשם הגיע לבסיס, דיווחה על כך למפקדיה שפנו למשטרה. כוח משטרה שהגיע למקום עצר את הנאשם.

באישום השני, הנאשם מואשם כי הפר צו פיקוח שהטיל עליו בימ”ש השלום ברחובות במסגרת הליך אחר. באישום הרביעי, הנאשם מואשם כי במהלך ספטמבר- אוקטובר 2020, פנה לב.ב, מכרה של א.א באמצעות הוואטאפ, וביקש כי תשלח לו תמונה בעלת אופי מיני. לאחר שסירבה, טען בכזב כי יש בידיו פרטים וסרטונים אינטימיים אודותיה, אותם קיבל לכאורה מא.א ואיים להפיצם באינטרנט.

באישומים החמישי והשישי, ג.ג וד.ד הן עובדות שב”ס אותן הכיר הנאשם במסגרת מאסר קודם אותו ריצה. בסמוך לאחר שחרורו ממאסר, פנה הנאשם אל מכריהן של ג.ג. וד.ד במטרה לקבל את מספרי הטלפון שלהן בתואנות כזב שונות, תוך שהוא עושה שימוש באינטרנט בניגוד לאמור בצו הפיקוח ותוך שהוא מציג עצמו בכזב בזהויות שונות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן