news08.net/ads.txt

כתב אישום נגד בעלת הגן “לוליקט” בקרית מלאכי – בתיה דיין | כל הפרטים בכתבה

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לפני החג לבית המשפט המחוזי בב”ש כתב אישום נגד בעלת הגן “לוליקט” בקרית מלאכי- בתיה דיין, בת 48, המייחס לה ביצוע עבירות רבות של התעללות בקטין או חסר ישע, תקיפה של קטין בידי אחראי והשארת ילד בלא השגחה.

על פי כתב האישום, שהוגש ע”י עו”ד חן עסיס לביא, הנאשמת נהגה באלימות שיטתית ובאכזריות כלפי פעוטות שהיו תחת אחריותה בגן, בגילאי חצי שנה ועד גיל שלוש וחצי, אשר לתפיסתה לא צייתו לה או הפריעו. הנאשמת, בהזדמנויות רבות, תקפה את הילדים ועשתה בהם מעשי התעללות, בין היתר בכך שהכתה אותם בידה בכל חלקי גופם, סטרה להם, צבטה אותם, דחפה וגררה על רצפת הגן. הנאשמת השתמשה כנגד הילדים בכוח מופרז זאת על דרך של משיכה ותפיסת ידיהם בכוח, זריקתם בכוח, אחיזה בסנטרם, הרמתם והנפתם באוויר לעיתים באמצעות יד אחת בלבד, הטחתם בחוזקה ברצפה, בכיסא, בספה, או בלול. הנאשמת עשתה זאת לעיני המטפלות בגן, שחלקן קטינות ולעיני הפעוטות.

עוד עולה מכתב האישום, כי במספר רב של הזדמנויות, נהגה הנאשמת להותיר ילדה בת כ-11 שהגיעה לגן לסייע לה בטיפול בפעוטות אחרי שעת הלימודים ובחופש הגדול, לטפל לבדה ולהשגיח על הפעוטות, כשהנאשמת מודעת לגילה הצעיר ולחוסר יכולתה להשגיח כראוי על פעוטות. במספר הזדמנויות, תקפה הקטינה את הפעוטות, בהנחייתה ובעידודה של הנאשמת בין היתר בכך שסטרה להם, תפסה את ידיהם בחזקה וצבטה אותם. בחלק מהמקרים, הנאשמת נכחה בגן והייתה עדה למעשי התקיפה של הקטינה בפעוטות, שחלקם נעשו כאמור בהנחייתה, והנאשמת לא מנעה את הפגיעה בשלומם ובבריאותם של הפעוטות, לא דיווחה על כך לגורמים הממונים ולא מילאה את חובתה כאחראית מתוקף תפקידה.

לאור תדירות המעשים והתמשכותם, לאור גילם הצעיר של הקטינים, פערי הכוחות הגדולים בינם לבין הנאשמת ועובדת היותם תלויים בה, ולאור חוסר יכולתם של הקטינים להתגונן מפני הנאשמת, מואשמת הנאשמת גם בהתעללות נפשית בקטינים כלפיהם נהגה באלימות.

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על המשך מעצרה של הנאשמת עד לתום ההליכים המשפטיים נגדה. בבקשת המעצר צוין, כי הנאשמת לא הצליחה לכבוש את יצרה הרע והאלים על אף שידעה כי כל מעשיה מתועדים במצלמות האבטחה של הגן. “חמורה מכך היא פגיעתה של המשיבה בנפשם הרכה של הפעוטות שחוו אלימות ואכזריות מצד המבוגר האחראי שאמור היה לטפל בהם ולדאוג לצרכיהם. אין ספק כי התנהגות זו מטלטלת ומערערת את עולמם של הפעוטות חסרי הישע, והשלכותיה הרעות עלולות להיות ארוכות טווח, השלכות שהפעוטות מתמודדים איתם כבר עתה”, ציינה עו”ד חן עסיס לביא בבקשת המעצר.

לתשומת לבכם, קיים איסור פרסום ביחס לכל פרט שעלול להוביל לזיהויים של הקטינים!

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן