news08.net/ads.txt

כתב אישום נגד תושב אילת בגין עבירות הטרדה ואיומים, התחזות, הונאה ותקיפה

בתום שלושה שבועות של חקירה מורכבת ומסועפת של חוקרי משטרת ישראל באילת, יוגשו היום כתבי אישום כנגד גבר בשנות ה- 40 לחייו, תושב אילת החשוד במספר רב של עבירות הטרדה ואיומים, התחזות, הונאה ותקיפה.

בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה ב-2.8.21 אודות אירוע של אלימות באחת מהחנויות בעיר אילת על רקע עוקץ אותו ביצע החשוד, הוקפצו למקום בלשי מרחב אילת, ועצרו את החשוד והעבירו אותו לחקירה, מעצרו הוארך מעת לעת והיום בכוונת הפרקליטות ותביעות משטרת ישראל להגיש כנגדו כתבי אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

מהחקירה עלה כי החשוד התקשר למספר תחנות משטרה בארץ, הזדהה כשוטר וביקש לקבל פרטים של אזרחים שונים.

עוד עלה כי החשוד, הכיר אישה ולאחר שזו סירבה להיות איתו בקשר החל להטריד אותה ואף הפיץ בעשרה מקרים שונים תמונות אינטימיות שלה לאנשים הקרובים אליה.
עם התפתחות החקירה עלה כי החשוד ביצע עשרות עסקאות הונאה באמצעות כרטיסי אשראי, תוך שהוא משיג או גונב בתחבולות שונות מספרי כרטיסי אשראי.
במהלך שלושת השבועות האחרונים, התחקו חוקרי מרחב אילת אחר מעשיו של החשוד ואספו ראיות מכל רחבי הארץ למעשי ההונאה של החשוד והיום צפוייה יחידת התביעות של מרחב אילת להגיש כנגדו כתב אישום בגין קבלת דבר במרמה, איומים וגניבה אותם ביצע בעשרות מקרים ובהיקף של עשרות אלפי שקלים ופרקליטות מחוז דרום בעבירות אותם ביצע כלפי הקורבן בגין הטרדה , איומים , פגיעה בפרטיות ופרסום תצלום משפיל.

משטרת ישראל: “נפעל בכל הכלים העומדים לרשותנו ליצירת מרחב ציבורי ואישי בטוח ונביא למיצוי הדין עם המעורבים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן