news08.net/ads.txt

לאחר ביקורות רבות: ראש עיריית נס ציונה, שמואל בוקסר: “מבין את הכעס של התושבים. הוא ברור ומובן”

סוף השבוע הגשום שפקד אותנו ביממה האחרונה הביא ללא מעט אירועים בהם נתקעו ונלכדו אזרחים בערים רבות בארץ בשל כמות המשקעים החריגה שירדה בצפון, בדרום ובמרכז. האירוע המרכזי, כאמור, היה אירוע בו חולצו 18 לכודים ברחוב העצמאות בנס ציונה, שגרם לסערה וזעם רב בקרב תושבי העיר. מי שעמד בלב הסערה היה ראש העיר, שמואל בוקסר שהתייחס לאירועים בסופ”ש: “תושבים רבים טוענים ובצדק, כי הבעיה היא בהזנחת תשתיות של שנים, ואני עונה לכם, כי אתם צודקים”.
כאמור, המים שהציפו את הבתים באמצע הלילה גרמו לתושבים להזעיק כוחות כיבוי אש ומד”א שנכנסו לחלץ עשרות דיירים. זוג קשישים שביתם הוצף, חולץ במצב קרוב להיפותרמיה ופונה בידי מד”א לקבלת טיפול רפואי. לדברי אנשי כיבוי האש, השניים היו בסכנה אמיתית לחייהם. עוד 20 דיירים מכמה בתים חולצו אף הם.
בעקבות ההצפה, ביקר במקום ראש העיר שמואל בוקסר, שהבטיח פתרון עתידי ונתקל בביקורת מצד תושבים. אלו הודיעו כי נשקלת תביעה נגד העירייה. גורמים בעירייה ציינו כי בתקופה האחרונה מתנהלות שיחות עם ראשון לציון ובאר יעקב בנושא, שכן מדובר בבעיה של שלושת היישובים הסמוכים ומצב של אחד משפיע על השני, אבל תוכניות שעיריית נס ציונה דרשה בעבר לטענתה, לא בוצעו. שמואל בוקסר התייחס לסערה סביב הנושא: “עברנו כאן בנס ציונה שבת לא קלה בשל אירועי הגשמים החריגים היו תושבים שביתם הוצף. ראשית, אני רוצה לחזק את התושבים שעברו שעות קשות ומבקש שתדעו, אני מבין לליבכם ופועל למענכם. במהלך כל השבת, עברתי יחד עם צוותי העירייה המסורים וסיירת המתנדבים בבתים שלכם, בדקתי את גודל הנזק וכיצד ניתן לעזור, גם באופן מידי וגם לקראת אירועי גשם נוספים. בנוסף, הנחתי את עובדי העירייה לטיפול מידי בכל צרכי התושבים שביתם הוצף.
עוד הוסיף: “תושבים רבים טוענים ובצדק, כי הבעיה היא בהזנחת תשתיות של שנים, ואני עונה לכם, כי אתם צודקים (!). עם כניסתי לתפקיד פעלתי לשדרוג תשתיות העיר ולהכנתם לקראת החורף הקרוב. למרות המורכבויות שהביאה איתה שגרת הקורונה ואיתה הצורך להפנות את משאבי העירייה לטיפול במגפה ושגרת החירום, לא שכחתי לרגע את הצורך בשיפור תשתיות העיר. אכן היה ראוי שנקדיש השנה יותר זמן לפתרון נושא זה, אך שוב, לצערי, מגפת הקורונה שאבה את רוב זמננו. אני מבקש להבהיר, טיפול בתשתיות לא ניתן לעשות ביום אחד וגם לא בשנה אחת. אני לא יכול לפעול לבד. הערים השכנות לנו הן השותפות שלנו בבעיה והן גם הפתרון. כדי לטפל בבעיה מהשורש, אנחנו זקוקים לתוכנית כוללת שעלותה היא מילוני שקלים ולה שותפים נוספים. אני חש אחריות אישית לגיוס השותפים ולטיפול יסודי בהצפות.
כבר הבוקר נפגשנו הצוות המקצועי בעירייה ואני עם ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך וצוותו. זהו מפגש אחד מתוך סדרת מפגשים שכבר התקיימו בעבר עם ראשי הערים השכנות, במטרה לסכם דרכי פעולה כוללים הן להתמודדות מיידית של הבעיה והן לפתרונות ארוכי טווח לבעיית ההצפות. אני שב ומדגיש כי אני מבין את הכעס של התושבים. הוא ברור ומובן. אני אעשה הכל על מנת לטפל בבעיה, גם אם היא תיקח מספר שנים לטיפול. לכל בעיה ועזרה שאתם צריכים, פנו למוקד העירוני 106. הוא זמין לשרותכם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן