news08.net/ads.txt

לאחר שבע שנים מאז הספר האחרון: הסופרת אסתי ג’ חיים, זוכת פרס ראש הממשלה, מוציאה ספר חדש

סוף-סוף, שבע שנים אחרי צאת ספרה האחרון (“אנשי פינות”), רואה אור ספרה החדש של אחת מבכירות הסופרות הישראליות, אסתי ג’ חיים, כלת פרס ברנר וזוכת פרס ראש הממשלה.

ב”סיד” יש שלוש נובלות: הראשונה (“זיכרון סמוי”) על אישה שחוותה תקיפה מינית קשה ומתמודדת בחשאי עם תוצאותיה ההרסניות במשך שנים רבות; השנייה (“וחג לה שמח”) היא סיפור מצחיק על אישה שמתמודדת עם יום הולדת 69 בדרך לא שגרתית; והשלישית (“סיד”) היא על גבר מזדקן שאהבתו ארוכת השנים לקרובת משפחתו נותרה לא ממומשת. אסתי ג’ חיים מגיעה בשלוש הנובלות שלפנינו לשיא של דיוק לשוני-נפשי. היא יורדת למרתפי כאביהן ומהותן של הדמויות שלה, נוגעת בנימיהן הדקים והחשופים, ומתבוננת בתופעות חברתיות כמו פליטוּת, הזדקנות ושייכות, בדרך מפתיעה, אישית ואוניברסלית כאחת. תיאוריה לעתים רוויים באימה ובצער, אך כתיבתה מהולה בהומור אירוני המעורר לא פעם חיוך ואף צחוק. “סיד” הוא ספר מעורר מחשבה, הראוי להיות בשורה הראשונה של הספרות העברית הנכתבת כיום.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן