news08.net/ads.txt

לאחר ששופצה בהשקעה של כ-350,000 שקלים, הבריכה ההידרותרפית של רשת חוויות נפתחה מחדש

יו”ר דירקטוריון רשת חוויות, אמיתי כהן, מודיע היום (שני) על חזרתה המלאה לפעילות של הבריכה הטיפולית במרכז חוויות שוויץ המדע, זאת לאחר תקופה שבמהלכה נסגרה הבריכה לצורך שיפוצים. היקף ההשקעה בשיפוץ הבריכה נאמד בכ-350 אלף שקל, והוא כלל, בין היתר, טיפול בכל מערכת החשמל בבריכה ובחדר המכונות ושיפוץ מערכות האוורור והחימום.

כזכור, הבריכה נסגרה בעקבות תקלה, אשר תיקונה דרש בדיקות והשקעות בסדרי גודל נרחבים. בתוך כך, ולאור משך זמן הטיפול שנדרש לתיקון התקלה המורכבת, נדרשה הרשת לתת מענה לעובדי הבריכה ולציבור המשתמשים.

בהובלת יו”ר הרשת, אמיתי כהן והמנכ”ל, אלרואי אסרף, נמסרו הודעות ללקוחות הבריכה וכן נערכו שיחות עם עובדיה, בניסיון למצוא פתרונות. היום, הודיע כהן “אני שמח לבשר כי לאחר תקופה ממושכת שנדרשה לתיקון התקלה, הבריכה שבה לפעילות, לרווחת תושבי העיר והמטופלים. נדרשנו למצוא פתרונות יצירתיים, במצב בלתי צפוי, בשל מורכבות והיקפי השיפוץ שנדרש בדגש על נושא הבטיחות, ואני מדגיש – לא מתפשרים על בטיחות. הצלחנו לאתר את התקלה ולתקן אותה, ויחד עם זאת גם לשדרג את המערכות, ולשפץ את הבריכה באופן מקיף, והשיפוץ הרחב נתן מענה לכלל ההיבטים בנושא זה ובכלל. השיפוצים והחזרה לשיגרה מתאפשרים הודות לשיתופי פעולה בין כל הגורמים, ואני מודה לראש העיר שהתגייס ומצא פתרונות לסיוע מימוני ולמנכ”ל רשת חוויות שטיפל לאורך כל הדרך בנושא לשביעות רצון התושבים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן