news08.net/ads.txt

לאחר 3 חודשים נס ציונה חוזרת לדשא; ליאור זדה: “אהבתי את העבודה של השחקנים החיבור והביחד”

כשלושה חודשים אחרי שהמשחק בוטל, וכשכבר היה נראה שהליגה לא תחודש, סקציה נס ציונה חוזרת לדשא. זה לא יהיה אותו הדבר, אבל זה יהיה – במתכונת קצת שונה ובצפייה מרחוק. היום (רביעי), בשעה 19:45 באצטדיון נתניה, הסקציה תנסה להוציא את 3 הנקודות מהפועל חדרה.

הפגרה שנכפתה שינתה את פני הקבוצה בפרט, והכדורגל בכלל. השחקנים הזרים ששוחררו לבתיהם בעקבות נגיף הקורונה – שוב כאן, מלבד סקו טורה שנשאר בארצו, במתכונת הליגה אושרו 20 שחקני סגל ו-5 חילופים (בשלוש פעימות) ונושא האצטדיון ״הביתי״ עלה על הגריל, כשאת שלושת משחקי הבית שנותרו נערוך באצטדיון רמת גן. תזכורת למה שהיה: זה הסתיים בניצחון מתוק שאמנם השאיר את הסקציה עדיין מתחת לקו, אך נקודה פחות מקריית שמונה שמעל. כעת, עם 21 נקודות בקופה, המלחמה מתחילה.

היריבה  היום, הפועל חדרה, אם נאמר את האמת, כבר מזמן יכולה ללכת לים: האדומים מדורגים במקום השני בטבלת הפלייאוף התחתון, כשבמאזנם 34 נקודות. אותן נקודות כמו הראשונה, בני יהודה ו-3 נקודות פחות מהשלישית, מכבי נתניה.

המאמן ליאור זדה: “עבדנו קשה מאוד בשלושה שבועות. אהבתי את העבודה של השחקנים החיבור והביחד. עכשיו זה הזמן להביא את הכל למשחק”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן