news08.net/ads.txt

לאחר 30 שנה: יניב מרקוביץ’ שם סוף לסאגת המדרכה החסומה ברחוב טשרניחובסקי

מאז מונה לסגן ראש העיר, עו”ד יניב מרקוביץ’ ממשיך לצבור הישגים בתמיכתו של ראש העיר רחמים מלול: לאחר 30 שנה, היום הגיעה העת לסיים את סאגת המדרכה החסומה ברחוב טשרניחובסקי – אותה מדרכה שהייתה חסומה חלקית בגלל עמודי תאורה המוצבים במקום, המונעים מעבר רציף להולכי הרגל באזור, לעגלות ועוד.

לפני כשבועיים התרחשה במקום תאונת דרכים עת עמוד תאורה גרם לנפילת רוכבי אופניים לכביש ולתאונת דרכים שבה היה מעורב גם אוטובוס. עקב תלונות התושבים, ערך מרקוביץ’ סיור במקום ובעקבותיו, בתיאום עם מנכ”ל העירייה דורון מילברג הוחלט להעתיק את עמודי התאורה לצד השני של הכביש, להחליפם בגופים חדשים ולפנות את השטח במדרכה. היום החלו בעבודות והעמוד פונה מהמקום. בימים הקרובים יבוצעו תיקונים במדרכה ועבודות להעתקת התאורה לצד השני של הכביש. כמו כן, בצומת טשרניחובסקי -הרשנזון יורחבו קצוות המדרכה בכדי לפנות מקום נוסף להולכי הרגל הממתינים ברמזורים, ויונחו מחסומי בטיחות לאורך המדרכה ע”י אגף תנועה, פיקוח, שילוט ושיטור עירוני.

מרקוביץ’ אמר: “אנו קשובים לתושבים. ראש העיר ביקש ממני לטפל בנושא ופעלתי במהירות המרבית למציאת הפתרון. בשלב השני נטפל במדרכה החסרה בהמשך הדרך. לשמחתי הרבה ניתן היה ליישם את הדבר באופן מהיר יחסית, ובכך עשינו סוף לבעיה שמתגלגלת כבר עשרות שנים במקום”.

רחמים מלול, ראש הער הוסיף כי “מדובר בציר מאוד מרכזי בו הרכבים נוסעים במהירות גבוהה יחסית, וחשוב לאפשר להולכי הרגל לפסוע על מדרכה רחבה יותר, ומצד שני- איננו רוצים לפגוע בזרימת התנועה על ידי הצרת הכביש. הנחיתי לטפל בבעיה בהקדם האפשרי, ואני מודה לכל מי שפעל בנושא לטובת התושבים”.

במקביל לעבודה על העתקת עמודי התאורה, העירייה מקדמת העתקה של עמוד חשמל מצומת טשרניחובסקי-ברנר, על מנת שניתן לבנות מדרכה להולכי הרגל בחלק זה של הרחוב. העירייה כבר העבירה בקשה בנושא לחברת החשמל, והטיפול בנושא ייעשה על ידה עם תום ביצוע העבודה של חברת החשמל במקום.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן