news08.net/ads.txt

תושבי שכונת שעריים יפגינו נגד עומסי התנועה: “הרסו לנו את העסקים הקטנים”

תושבי שכונת שעריים נוקטים בצעדים לאחר שהודיעו כי מחר (חמישי) יפגינו ברחוב הרצל בעקבות עומסי התנועה הכבדים בעיר. “אנחנו יוצאים למלחמה בכל הכח”, נמסר בהודעה, “הרסו לנו את העסקים הקטנים ובמיוחד את שכונת שעריים”.
כפי שפרסמנו רגע אחרי שנפתחו הרמזורים בצומת שבזי-הרצל והשני בצומת אבן עזרא-הרצל, טענו תושבים רבים כי נתקעו בפקקים שבהם המתינו כמעט שעה.  תושבים דיווחו על פקקים ארוכים שהשתרכו במקום ועל המתנה של בין חצי שעה ל־50 דקות בצומת. “רחוב סעדיה גאון בחיים לא היה רועש ועמוס כל כך כמן בשעות האחרונות מאז הפעלת הרמזורים הארורים האלה”, סיפרה זוהר תושבת רחובות, “למה זה היה חיוני כל הפקקת הזאת מכל כיוון? אנחנו לא יכולים אפילו לצאת מהחניה של הבניין”.
ככל שהימים חלפו תלונות רבות עלו מנהגים שנסעו באזורים הסמוכים ונתקלו בעומסי תנועה כבדים. היום (רביעי) תושבי השכונות מאסו והחליטו להפגין מחר בשעה 20:00 בהרצל. פזית, תושבת השכונה, פרסמה בקבוצות הפייסבוק על ההפגנה המתוכננת: “כל מי שמפריע לו הפקקים ומצוקת החניה בשכונה מוזמנים מחר לגריל סטריט הרצל 99 רחובות שכונת שעריים. כולכם מוזמנים בשעה 20.00 ומבטיחה שאנחנו יוצאים למלחמה בכל הכח. הרסו לנו את העסקים הקטנים ובמיוחד את שכונת שעריים”.
עיריית רחובות מסרה לחדשות 08 לאחר הצבת הרמזורים: “מטעמים בטיחותיים ובהתייעצות עם מהנדס, הוחלט להסדיר במקום את התנועה באמצעות רמזור ומעבר חצייה לטובת ציבור הולכי הרגל והנהגים כאחד. זאת מכיוון בצומת זה התרחשו תאונות רבות בשל הסיכון לנהגים (הצורך בחציית שני נתיבים) ולהולכי רגל (בהעדר מעבר חציה במקום) בימים הראשונים של הרמזור, המערכת לומדת את צרכי התנועה ומתאימה את זמן הפינוי בהתאם-  כבר אמש הוארך משך השהיה ברמזור”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן