news08.net/ads.txt

לא תאמינו מי נעצר בחשד להשמטת הכנסות מחשבונות בנק בחו”ל!!!

יוסף נאור, פרופסור בטכניון, נעצר בחשד יוף נאור, פרופסור בטכניון, נעצר אתמול (ד’) בחשדלעבירות לפי פקודת מס הכנסה ובהן אי דיווח על קיומו של חשבון בנק בחו”ל והשמטת הכנסות מחשבונות בנק בחו”ל. על פי החשד מחזיק מאז שנת 2012 בחשבון בנק בשוויץ, שאת קיומו הסתיר מרשות המסים במזיד ובכוונה להתחמק מתשלום מס. היקף הכספים שהוחזקו בחשבון הבנק בשוויץ בשנת 2019 היה כ-6 מיליון דולר.

בנוסף, עולה החשד כי לפרופ’ נאור הכנסות מייעוץ לחברת מייקרוסופט בשנים 2013-2019 אשר הופקדו בחשבונות בנק שונים בארה”ב ושעליהן גם כן לא דיווח לרשות המסים מתוך כוונה לכאורה להתחמק מתשלום מס. החקירה נגד פרופ’ נאור מנוהלת על ידי פקיד שומה חקירות חיפה והצפון ונפתחה בעקבות הכללתו ברשימה של בעלי חשבונות בנק בחו”ל שהתקבלה על פי הסכמים לחילופי מידע בין מדינות ורשויות מס שעליהם חתמה מדינת ישראל. החשוד הובא בפני שופט בית משפט השלום בחיפה ושוחרר בתנאים מגבילים, בהם ערבויות כספיות, צו עיכוב יציאה מהארץ למשך 180 יום, והפקדה כספית של חצי מיליון ₪ או שעבוד נכס נדל”ן בשווי שלא יפחת ממיליון ₪ למשך 180 יום.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן